quote:AD: Kuijt hakt binnen een week de knoop door
Bij Feyenoord rekenen ze er heilig op dat aanvoerder Dirk Kuyt volgend seizoen gewoon weer in de Kuip speelt. Maar de officiële contractverlenging laat al geruime tijd op zich wachten. ,,En dat akkoord is er nog steeds niet'', stelt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen namens Wasserman.
Kuyt (35) wilde volgens eigen zeggen 'de ontwikkelingen in De Kuip afwachten'. ,,Je kent Dirk, hij wil om de titel strijden'', licht Jansen toe. ,,Dan is het belangrijk om te weten wat er gaat gebeuren. We verwachten binnen nu en een week duidelijkheid over zijn toekomst. Maar we staan er nog altijd heel erg positief in.''
Ook Eljero Elia kan zijn contract in de Kuip verlengen. De linkerspits staat nu al tot de zomer van 2017 onder contract. Verdediger Calvin Verdonk zal hoogstwaarschijnlijk worden verhuurd om ervaring op te doen.
Dirk (overschat zichzelf en) overschat Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het níet goed gaat komen met Dirk.
Totaal niet. Hij doet alsof hij het overschat om te scoren bij het Legioen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dirk (overschat zichzelf en) overschat Feyenoord.
Ja eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het níet goed gaat komen met Dirk.
Dat kan hij toch nog steeds doen?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.
Eens. Waarom zien ze dit binnen Feyenoord niet...quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen traan om laten hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En dit is dan weer gelul. Echt, ik zweer het je, 2/3 posts per dag maximaal hier. Daarna ga je weer onzin uitkramen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.
Omdat het zonder Kuyt nóg slechter is(zegt meer over Feyenoord/Gio dan over Kuyt hoor). Zie die thuiswedstrijd tegen de Graafschap. Ondanks dat wie die wonnen, was dat voor mij de slechtste wedstrijd van het seizoen. Samen met Groningen-thuis.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Waarom zien ze dit binnen Feyenoord niet...
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen. Je bent ondertussen 3 spelers kwijt, waarvoor je samen ongeveer 1 miljoen pak. Er is weinig jeugd die er écht aan zit te komen, de scouting is traditioneel waardeloos, en geld voor bord-op-schoot-scouting is er niet.quote:
Ja, vooral afscheid nemen van een van je belangrijkste spelers, die dus sowieso ¤ 0,00 oplevert, terwijl je al een matige selectie hebt en geen centen om je te versterken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Gio en van Geel/Gudde er zit gaan we helaas ook geen oorlog winnen. Deal with it.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen. Je bent ondertussen 3 spelers kwijt, waarvoor je samen ongeveer 1 miljoen pak. Er is weinig jeugd die er écht aan zit te komen, de scouting is traditioneel waardeloos, en geld voor bord-op-schoot-scouting is er niet.
Kun je wel met een turkse tweedeklasser of een 25 jarige chileen die eindelijk 1 redelijk seizoen speelt aan komen zetten, maar daar win je de oorlog ook niet mee.
Beter dan afgelopen seizoen gaat het denk ik niet meer worden voor Dirk. Maar Gio is eigenlijk gewoon verplicht om hem op te stellen en dan ook nog eens op '10'. Zie dat op termijn eerder averechts werken.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, vooral afscheid nemen van een van je belangrijkste spelers, die dus sowieso ¤ 0,00 oplevert, terwijl je al een matige selectie hebt en geen centen om je te versterken.![]()
Beter gaat het ook niet worden met Dirk. Maar het gaat wel slechter worden zonder. Samen met KEA en Vermeer een van je belangrijkste spelers.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen seizoen gaat het denk ik niet meer worden voor Dirk. Maar Gio is eigenlijk gewoon verplicht om hem op te stellen en dan ook nog eens op '10'. Zie dat op termijn eerder averechts werken.
Bedoel ook meer dat als ik Dirk was geweest ik na dit seizoen gestopt was.
Dat is wat anders inderdaad. Maar als je hem als mascotte bij de selectie houdt en om hem daarna jeugdtrainer te laten worden, dan kan je hem natuurlijk geen miljoen per jaar meer bieden.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beter gaat het ook niet worden met Dirk. Maar het gaat wel slechter worden zonder. Samen met KEA en Vermeer een van je belangrijkste spelers.
Leuk ook, die "ervaring" bij Kramer, Vd. Heijden, Botteghin, Vejinovic etc., maar van dergelijke matige spelers gaan de jonkies ook niets aannemen/leren.
Dirk moet je sowieso voor de club behouden; nog 1 jaar als speler, daarna mee laten lopen met de jeugd en/of als assistent.
Dat zou zeker wel kunnen, maar niet als Van Geel die spelers haalt en Gio ze vervolgens moet coachen. Het is niet zo dat een stunt compleet onmogelijk is in Nederland, we zijn nog geen Ligue 1 of Bundesliga gelukkig.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zit Kuyt nou opeens moeilijk te doen met zijn eisen.. In zijn eerste periode bij Feyenoord deden we niet mee om de titel, bij Liverpool deed hij niet mee om de titel, alleen bij Fenerbahce. Wat loopt die nou opeens de Zlatan uit te hangen.. Hij zoekt zeker een mooi excuus om nog een jaartje in Amerika te gaan ballen.
Ik ben erg soms, maar pleun is erger.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?
Kritisch op Feyenoord ja, sowieso op dingen die in de voetballerij gebeuren. Vorig seizoen was ik ook kritisch toen Feyenoord veel punten pakte in het begin, kreeg precies hetzelfde verwijt. Maar uiteindelijk bleek dat je met dat baggerspel niet eeuwig punten kon blijven halen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?
Niks, want ik denk niet dat het de echte reden is. Misschien gaat het over zijn rol bij Feyenoord volgend seizoen, of over geld, of heeft hij andere aanbiedingen, of over zijn rol bij Feyenoord na zijn carrière.. Maar Kuyt die gaat eisen dat we mee moeten doen om het kampioenschap.. beetje raar.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen.
Dus jij mag hier kritisch zijn omdat je denkt dat het beter kan, maar iemand die daadwerkelijk iets bijdraagt, Kuijt, mag dat niet want dan is hij 'de Zlatan uit aan het hangen'?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zit Kuyt nou opeens moeilijk te doen met zijn eisen.. In zijn eerste periode bij Feyenoord deden we niet mee om de titel, bij Liverpool deed hij niet mee om de titel, alleen bij Fenerbahce. Wat loopt die nou opeens de Zlatan uit te hangen.. Hij zoekt zeker een mooi excuus om nog een jaartje in Amerika te gaan ballen.
Zoals ik al zei, ik denk niet dat het de werkelijke reden is. Meedoen om de titel wil Feyenoord elk jaar, de afgelopen 2 jaar zijn er ook best veel investeringen gedaan. Die hebben helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd, maar ik denk ook niet dat het realistisch is om van Feyenoord te verlangen dat het meedoet om de titel. Of alles moet ineens een keer goed vallen, maar dat is de afgelopen 16 jaar niet gebeurd. Dus Kuyt mag van mij best kritisch zijn, graag zelfs. Maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij mag hier kritisch zijn omdat je denkt dat het beter kan, maar iemand die daadwerkelijk iets bijdraagt, Kuijt, mag dat niet want dan is hij 'de Zlatan uit aan het hangen'?
We willen hier allemaal dat het beter gaat. We looen hier allemaal te zeiken op de debiele aankopen afgelopen seizoen. Ik noem de aanschaf van zowel Kazim als Kramer bijvoorbeeld. Dirk vindt ook dat het kut is en wil wel weten wat ze van plan zijn.
Maar blijkbaar mogen we alleen op dit forum klagen en mopperen en zeuren en niet als je daadwerkelijk iets doet.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:50:04PEC heeft na spits Anass Achahbar ook verdediger Calvin Verdonk van #Feyenoord binnen. Talentvolle linkspoot gaat op huurbasis naar Zwolle. reageer retweet
Kan die er wat van? Weinig over te vinden behalve gedonder bij jong Oranje.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:50:04PEC heeft na spits Anass Achahbar ook verdediger Calvin Verdonk van #Feyenoord binnen. Talentvolle linkspoot gaat op huurbasis naar Zwolle. reageer retweet
Jawel maar hij is redelijk klein van postuur. Ik denk een goede keuze om hem uit te lenen in dit stadium van zijn carrière.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Weinig over te vinden behalve gedonder bij jong Oranje.
Zwolle is het nieuwe Twentequote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige move.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
Van Geel is wel lekker fanatiek bezig. Benieuwd of de inkomende transfers net zo snel gaan als de uitgaande. Iets zegt me van wel.
Ik voel Bel Hassani aankomen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.
Eredivisiespelers, ex-eredivisiespelers in het buitenland en oude bekenden.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.
Oja, uiteraard. Daar was ook al eerder interesse voor en Van Geel houdt zijn contactjes wel warm.quote:
Verdonk is weg, de deur staat open voor Kalou.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Dat wordt dus hengelen deze zomer naar
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
En uiteindelijk blijken ze allemaal te duur
Hihi, 7/10.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdonk is weg, de deur staat open voor Kalou.
Joey van den Berg is transfervrijquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zegquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
Alsjeblieft niet zeg. De winterstop was er al even sprake van. Liever weer tiendequote:Op maandag 23 mei 2016 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zeg
Enne Jerson Cabral? Is een toppertje hoor!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. De winterstop was er al even sprake van. Liever weer tiende
Uiteindelijk was het allemaal gewoon een inside job. We laten Onno Jacobs voor het slotstuk zorgen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |