Liever dan Fer. Geef de bal maar aan Cabralquote:Op maandag 23 mei 2016 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Enne Jerson Cabral? Is een toppertje hoor!
Zolang het maar niet Weghorst wordtquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Dat wordt dus hengelen deze zomer naar
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
En uiteindelijk blijken ze allemaal te duur
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.quote:Mislukt avontuur Manu: 60 duels Brighton, 0 in de basis
Elvis Manu mag alweer vertrekken bij Brighton & Hove Albion in het Engelse Championship. De oud-spits van Feyenoord heeft van manager Chris Hughton te horen gekregen dat hij kan uitkijken naar een nieuwe club.
Manu schoot Feyenoord zo fraai naar de Europa League door een doelpunt in blessuretijd tegen het Oekraïense Zorja Loehansk. Van het seizoen erna kan hij zich daarentegen niet één moment herinneren waarop hij als voetballer echt gelukkig was.
,,Dit heeft lang genoeg geduurd,'' zegt de 22-jarige aanvaller, die in februari ook nog even werd verhuurd aan Huddersfield Town. ,,Het avontuur bij Brighton & Hove Albion in het Championship is mislukt. Ik ben niet eenmaal in de basiself begonnen, heb ook geen doelpunt kunnen maken. De leiding heeft aangegeven dat ze willen meewerken aan een vertrek. Verhuur of verkoop. Het is allemaal mogelijk. Ik wil graag weer vlammen. En geloof me, als je Elvis Manu het vertrouwen geeft, dan betaalt hij dat terug.''
Spijt heeft hij niet. ,,Want een contract teken je met het volle verstand. Mijn zaakwaarnemer John Veldman kijkt om zich heen, ik heb nog twee jaar een contract bij Brighton. Maar daar blijven is zinloos. Ze speelden ruim zestig wedstrijden en ik startte er precies nul in de basis.''
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.
IIg effectiever dan Bilal inderdaad. Beetje lui alleen soms.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Bilal gelukkig welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.
Niemand is slechter dan Bilal. Zelfs HMF is beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.
Ze spelen.niet met 2 vleugels. Toornstra stond hangend op rechts meestal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:43 schreef RijstNatie het volgende:
is bilal in de laatste 10 wedstrijden in de basis gestart?
sinds ze met 2 vleugelspelers spelen, doet feyenoord het namelijk beter
Ik raad je aan a.s. zaterdag bij het Groene Haas toernooi te komen kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand is slechter dan Bilal. Zelfs HMF is beter.
Hij doet niet mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik raad je aan a.s. zaterdag bij het Groene Haas toernooi te komen kijken.
17 minuten Andy... Nee dank je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Ananas is geïnterviewd door Mandy:
Volgens Ananas zelf een 'eerlijk interview'. Zegt ie nog wat spannends? Werk dus kan niet kijken.
Na 3 minuten gekeken te hebben kan ik deze samenvatting geven: "ja man, ja man, ja man".quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Ananas zelf een 'eerlijk interview'. Zegt ie nog wat spannends? Werk dus kan niet kijken.
Jezus Christus wat is dit slecht. Wie is die halfbejaarde reservemarokkaan die doet of ie een 16-jarig bontkraagje is? Wat een genante vertoning.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Andy van der Meyden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus Christus wat is dit slecht. Wie is die halfbejaarde reservemarokkaan die doet of ie een 16-jarig bontkraagje is? Wat een genante vertoning.
Mijn god, die is toch rond Kuijts leeftijd?quote:
Ik ben ook blij aan het werk te zijnquote:
Hm, ik kijk het vanavond wel even.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:45 schreef Multiply het volgende:
[..]
Na 3 minuten gekeken te hebben kan ik deze samenvatting geven: "ja man, ja man, ja man".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |