abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162405850
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.
Gewaagde uitspraak.
pi_162405903
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.
Ik ook, maar ik verwees uiteraard naar het gejank om Vincent Janssen in de voorbereiding van het afgelopen seizoen.

Vervolgens verstomde dat gezeur om Janssen tot de winterstop, om vervolgens na de winterstop weer op te wellen (begrijpelijk ook na een doelpunt of 20 in 17 wedstrijden). :P

Maar het is wel opportunistisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162406038
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.
Zo simpel is het niet. Het beloftenteam van Feyenoord is niet aangesloten bij de KNVB (in tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs) dus ze kunnen niet meedoen in de Eerste Divisie - en ook niet in de Tweede Divisie volgend jaar.

Als ze nu alsnog willen instromen moeten ze op het laagste amateurniveau beginnen.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:25:51 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162406339
Verrassende vervanger voor Locadia/Ramselaar bij Oranje: Steven Berghuis...

Vgeel leg weer te slape!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 mei 2016 @ 15:28:27 #80
445795 Boma
De Voorzitter
pi_162406409
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet. Het beloftenteam van Feyenoord is niet aangesloten bij de KNVB (in tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs) dus ze kunnen niet meedoen in de Eerste Divisie - en ook niet in de Tweede Divisie volgend jaar.

Als ze nu alsnog willen instromen moeten ze op het laagste amateurniveau beginnen.
Is de reden hiervan niet dat van Geel het in al zijn wijsheid niet rendabel achtte mee te doen aan de nieuwe voetbalpiramide van de KNVB toen deze werd ingevoerd? Of was het beloftenteam destijds ook al niet aangesloten bij de KNVB en was dat een van de redenen om af te zien van meedoen aan de nieuwe voetbalpiramide?
Mijn gedacht!
pi_162406415
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nu wel ja, sukkels. Maar vorig jaar hadden ze gewoon voor 'ja' kunnen kiezen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162406462
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Boma het volgende:

[..]

Is de reden hiervan niet dat van Geel het in al zijn wijsheid niet rendabel achtte mee te doen aan de nieuwe voetbalpiramide van de KNVB toen deze werd ingevoerd?
Volgens mij dit inderdaad. Daarom konden ze er ook niet vorig seizoen voor kiezen om in de Tweede Divisie in te stromen, want daarvoor kwamen alleen ploegen uit de KNVB beloftencompetitie in aanmerking.
pi_162407438
Cruciale fout van Kkgeel. We hadden nu al gewoon in de Juup moeten zitten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:14:46 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162407526
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cruciale fout van Kkgeel. We hadden nu al gewoon in de Juup moeten zitten.
Nou, zo slecht is Feyenoord 1 nu ook weer niet.
pi_162407584
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nu wel ja, sukkels. Maar vorig jaar hadden ze gewoon voor 'ja' kunnen kiezen.
Zelfs dit jaar nog.

Zie Klik en Klik

Echt onbegrijpelijk. Je jeugd wordt er zo veel sterker van, zeker nu je ook tegen de top van de amateurs gaat spelen...
pi_162409824
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga Achahbar echt missen. Ik kan me op zich voorstellen dat mensen zeggen dat als hij zo weinig kansen krijgt, hij wel niet goed genoeg zal zijn.

Maar je gaat mij niet vertellen dat hij beduidend slechter is geweest dan Kazim. Die haal je oo, bakt er niks van, koop je vervolgens en dat allemaal terwijl je ook een van je eigen jongens de kans had kunnen geven.

Da's gewoon wanbeleid. Dat je zo'n vent huurt kan ik nog begrijpen, maar daarna nog tot koop overgaan ook..... Terwijl je zelf een spits opgeleid hebt.

Dat hij niet de kwaliteiten voor een topslits heeft volgens de trainers, dat wil ik nog geloven. Zij werken ermee. Maar we zijn het er allemaal over eens dat Kazim dat ook niet heeft, ook traag is etc. Had die lekker naar Turkije teruggestuurd en die jongen eindelijk eens een kans gegeven. Hij had alleen maar beter kunnen worden, jonge spitsen groeien alleen door veel minuten maken.

Dat Vilhena weg is, daar heb ik nog begrip voor. Die deed gewoon bijzonder moeilijk. Maar hoe met Achahbar is omgegaan, is echt schandalig
Helemaal mee eens, plus dat behalve Kazim ook een Te Vrede boven hem stond plus later Kramer in de pikorde. Ik woon in ieder geval vlakbij het PEC-stadion dus ik denk dat ik weer es wat vaker die kant op ga om hem te zien spelen. Heerlijk spelertje O+
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 22 mei 2016 @ 19:34:25 #87
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162413323
De Boeet 2x gescoord tegen young boys

kkvangeel
Ik ben inmiddels overleden.
pi_162423781
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.

Nee.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162423800
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

kkgeel weer te slape
Je wordt ondertussen wel een erg droevig figuur...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162423875
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 23:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee.
Volgens Geel wel in het programma De tafel van Kees enkele weken geleden.

Nu gaat hij wel vaker creatief met de waarheid om, maar bij zoiets eenvoudig verifieerbaar lijkt het me niet dat hij daarover liegt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162427049
quote:
Jean Paul Boëtius heeft hard uitgehaald naar de Feyenoord-directie. De voormalige aanvaller van de Rotterdammers speelt nu voor FC Basel, omdat hij bij Feyenoord onvoldoende waardering voelde en het idee had dat er geen plan voor hem was. Dat zegt hij in gesprek met de Volkskrant.

"Ik wilde slechts één vraag beantwoord zien: geloven jullie nog in mij? En is dat geloof wel echt? Ik ben een gevoelsmens. Ik weet dat je erkenning afdwingt met prestaties", vertelt de aanvaller. "Maar ik miste een trainer die tegen me zei: 'ik stel jou op, omdat ik geloof dat jij het verschil kan maken'. Ik kreeg geen bevredigend antwoord, ik voelde dat de twijfels overheersten. En dan gaat het om meerdere gesprekken, ook met technisch directeur Martin van Geel. Het klopte niet."

En dus besloot Boëtius te vertrekken. "Ik vind het jammer dat ik om die reden bij Feyenoord ben vertrokken. (Tonny, red.) Vilhena zat in hetzelfde schuitje, hij speelde nog minder dan ik. Mede door familieomstandigheden is Tonny in Rotterdam gebleven. Het gaat weer goed met hem, ik denk dat hij naar een grote club vertrekt."

Volgens Boëtius speelt ook geld een rol. De aanvaller ziet dat aankopen die Feyenoord doet aanspraak maken op een hoger salaris dan jongens die door de club opgeleid zijn. "Het is bijna standaard geworden bij Feyenoord dat jonge spelers mede om die reden vertrekken. Je zou denken dat het kwartje eens moet vallen bij de directie."
Het ligt toch wel meer aan jezelf dan aan Feyenoord Boetius, presteren als een drol en de bank warm houden bij Basel.. ja dan ben je wel een hoog salaris waard
pi_162427144
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het ligt toch wel meer aan jezelf dan aan Feyenoord Boetius, presteren als een drol en de bank warm houden bij Basel.. ja dan ben je wel een hoog salaris waard
En toch is het hetzelfde verhaal wat we elke keer zien.
  maandag 23 mei 2016 @ 08:57:56 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162427192
quote:

[..]

'ik ben een gevoelsmens'

Wees gerust JP. Niemand, maar dan ook eht helemaal niemand, heeft ooit gedacht dat je meer een intellectueel bent.
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 09:33:53 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162427744
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En toch is het hetzelfde verhaal wat we elke keer zien.
Kkgeel
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_162427758
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Kkgeel
Beetje flauw.
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 09:35:16 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162427782
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Beetje flauw.
Als hij niet leg te slape doet hij rot dinge
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_162427896
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 09:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Als hij niet leg te slape doet hij rot dinge
Oke.

Niveautje :).
  maandag 23 mei 2016 @ 10:16:49 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162428478
quote:

[..]

Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.

Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
  maandag 23 mei 2016 @ 10:23:33 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162428607
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.

Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
Is dat bij PSV en/of Ajax niet het geval dan?

Zou Hendrix meer verdienen dan Schaars? Of Riedewald meer dan van der Hoorn?

Ik ben het overigens wel met Boetius eens, hoor. Maar ik denk dat het overal het geval is. En als je dan zo slecht speelt als JPB deed onder Rutten, zul je dat in mijn ogen moeten accepteren en begrijpen dat hij later zelf ook een ervaren speler wordt met meer salaris.
We moeten natuurlijk niet doen alsof Boetius een topspeler was.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162428617
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verstandige tekst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')