Dat wouden ze, maar mocht niet van de KVNB;quote:Op zondag 22 mei 2016 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willen ze het beloftenelftal echt opdoeken? Waar gaan die jongens die klaar zijn in de A dan in vredesnaam heen? Dat is echt de doodsteek voor je jeugdopleiding.
De keuze om Jong-Feyenoord niet in de Juup te laten spelen is al uiterst knullig, maar om ze dan ook nog helemaal op te doeken? Ik kan het me gewoon niet voorstellen??
Dat is precies hoe ik er ook over denk, maar als je dat zegt dan krijg je weer reacties als: 'jaaa, laten we iedereen een contract geven' en dat soort non-argumentenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het voornamelijk een groot probleem dat Feyenoord het beloftenelftal wilt opdoeken, opv juist in de JL laten spelen. Dit lijkt me als je je jeugdspelers niet op hun 18e direct een kans wilt geven in het 1e, toch de missing link.
nu zijn ze bang dat dat ze te veel geld zou kosten, terwijl dat als je daar nog een leuk elftal van maakt heb en goed vermarkt, zat mensen die vrijdagavond een bierjte op VO willen drinken om naar de talentjes te komen kijken en je er best wel quitte op kunt draaien
twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽️ #NewAdventure reageer retweet
"Always a good thing" man man manquote:Op zondag 22 mei 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Onze nieuwe spits:twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽ #NewAdventure reageer retweet
Armenterosquote:Op zondag 22 mei 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Onze nieuwe spits:twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽️ #NewAdventure reageer retweet
Geel jokt. Zelfs Utrecht heeft het geld ervoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Van Geel heeft Feyenoord geen geld en geen locatie voor een elftal in de JL. Varkenoord is inderdaad niet geschikt, maar je zou bijvoorbeeld het stadionnetje van Excelsior kunnen huren. Van Geel geeft met gemak miljoenen uit aan middelmatige spelers, maar een elftalletje in de Juup is opeens te duur.
quote:Op zondag 22 mei 2016 07:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om die 25-jarige chileen in de gelederen te hebben! Goed dat daar nu ruimte voor is. Buitenkansje met doorverkoopwaarde.
quote:
Ik kom een oud bericht tegen op de site leven met Feyenoord uit 2014 en daar staat het volgende:quote:Op zondag 22 mei 2016 11:37 schreef satecl het volgende:
Ik zou graag willen weten wat ongeveer de kosten zijn van een team in de JL.
Is daar iets over bekend?
Het zou, in 2013 althans, volgens berekeningen van Feyenoord zo'n 700.000 euro kosten dus.quote:Het is geen gek idee dat Feyenoord ook met een beloftenteam naar de Jupiler League wil. Nu de club weer richting gezonde financiën gaat, kunnen de jaarlijkse kosten, door de club vorig jaar uitgerekend op circa zeven ton, wel opgehoest worden.
Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kom een oud bericht tegen op de site leven met Feyenoord uit 2014 en daar staat het volgende:
[..]
Het zou, in 2013 althans, volgens berekeningen van Feyenoord zo'n 700.000 euro kosten dus.
1/4e Kramer? Hoe kom je daarbij? Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.
2,5mln van wat ik begrijp. Net geen 1/4e dus. Maar hoe dan ook, zoals jij ook aangeeft, een goede investering. Maar Geel gind het blijkbaar niks inderdaad. Gio is er wel enthousiast over.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
1/4e Kramer? Hoe kom je daarbij? Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.
Een halve Kramer dus.
Ik zou het ook een goede deal vinden, maar goed, schijnbaar vindt de technische leiding bij Feyenoord het dat niet waard.
Het is natuurlijk niet alleen Van Geel die daarover beslist, daar zitten er meer in de directie die het niet nodig vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
2,5mln van wat ik begrijp. Net geen 1/4e dus. Maar hoe dan ook, zoals jij ook aangeeft, een goede investering. Maar Geel gind het blijkbaar niks inderdaad. Gio is er wel enthousiast over.
kkgeel weer te slapequote:Op zondag 22 mei 2016 14:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen Van Geel die daarover beslist, daar zitten er meer in de directie die het niet nodig vinden
Maar dat constante gejank over hem dan weer niet zo.quote:
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat constante gejank over hem dan weer niet zo.
Sterkte.
Onbegrijpelijk ook dat we Immers zo makkelijk hebben laten gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.
Hopelijk blijft hij net als Vincent Janssen tot de winterstop op 6 doelpunten staan. Dan zijn we er in ieder geval een paar maanden van verlost.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.
Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij net als Vincent Janssen tot de winterstop op 6 doelpunten staan. Dan zijn we er in ieder geval een paar maanden van verlost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |