abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162379742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij? :?
Dat werd betaald voor Clasie: een dragende speler die week-in-week-uit het verschil maakte en al regelmatig in de basis stond bij Oranje.
Omdat Vilhena meer talent bezit dan dat een Clasie ooit zal hebben (met alle respect voor Clasie) en Vilhena komend seizoen alles had gespeeld, voor het eerst, en een bepalende speler had kunnen zijn. Daar krijg je met gemak 10-15 miljoen voor als je het goed doet.

Als Bazoer, een jongen die ook een bijzonder goed half jaar had, al 30 op moet leveren, waarom dan zo kleinzielig doen over je eigen toptalent die al sinds jonge leeftijd op de radar staat bij diverse Europese topclubs?
pi_162379883
Wat een trieste dagen, wat een triest beleid. Afscheid van Anass, afscheid van Vilhena (a la, maar de manier waarop)...

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:51 schreef PIETR het volgende:
Middenvelders:

El Ahmadi
Vejinovic
Tapia
Toornstra
Schuurman
Nieuwkoop
Gustafson
Hamer

El Ahmadi en Toornstra zijn basiswaardig, Schuurman is heel talentvol, maar de rest is (nog) niet goed genoeg voor een basisplaats. Dus opzich is een echte versterking erbij op het middenveld geen slechte gedachte.
Ach waar zouden we het voor doen? Hoger dan derde eindigen we toch niet...
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 15:35:20 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162379938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:')

Ok man.
^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_162380095
Denken jullie dat Anass geen eerlijke kans heeft gehad, of is hij gewoon echt niet goed genoeg voor Feyenoord? Hij heeft zo veel talent dat ik me echt afvraag waarom het mislukt is.
pi_162380176
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:35 schreef Gert het volgende:

[..]

^O^
Of je er 15 miljoen voor pakt is de vraag, maar als je betwijfelt of iemand die op zijn 21e al 135 wedstrijden voor het 1e van Feyenoord heeft gespeeld, alle nationale jeugdelftallen heeft doorlopen en ondertussen ook met het Nederlands elftal mee mag, een paar miljoen waard is, kun je maar beter amateur dameshockey gaan volgen.

Natuurlijk kan hij ook alles afscheuren, maar dat geld evengoed voor een Tapia.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_162380233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:42 schreef Tchock het volgende:
Denken jullie dat Anass geen eerlijke kans heeft gehad, of is hij gewoon echt niet goed genoeg voor Feyenoord? Hij heeft zo veel talent dat ik me echt afvraag waarom het mislukt is.
Dat een Kazim (of Kramer) veel meer krediet heeft gehad zou ik best als oneerlijk willen bestempelen. Het zou kunnen zijn dat Anass daadwerkelijk niet goed genoeg is, maar de minuten die hij speelde, ook al waren het er te weinig (voor een goede beoordeling), en waarop wij hem dus kunnen beoordelen deed hij het mijns inziens meer dan goed.
pi_162380271
Weet iemand of je al ergens geld kan inzetten dat Achahbar volgend seizoen tegen ons gaat scoren?
pi_162380275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:42 schreef Tchock het volgende:
Technisch misschien de meest begaafde voetballer van de selectie, maar komt fysiek natuurlijk wel wat tekort. Is de vraag hoe belangrijk dat is. Ik ben, net als 80% hier, dat hij meer kansen had moeten krijgen. Is het niet in Feyenoord 1, had hem dan in de eredivisie verhuurd. Ik denk dat hij wel en speler is die afhankelijk is de mensen om hem heen. Die moeten zien wat hij kan en hem benutten. We zien wat het wordt.

Hoe dan ook; of hij het maakt of niet, ik vind dat hij schandalig is behandeld. Typisch Feyenoord weer dus...
pi_162380299
Ik zie Ananas overigens bij PEC ook niet als eerste spits. Dat zal Veldwijk wel blijven. Ik gok dat Ananas daar dan om heen gaat spelen, als schaduwspitsje. Lijkt me een prima duo daar in Zwolle.
pi_162380309
Moet zeggen dat dit Feyenoord nu helemaal geen persoonlijkheden heeft zoals Guidetti,Pelle en Kazim waarvan je kan genieten, die gaven nog eens leuke interviews of maakte leuke instagramfilmpjes.

Moet een saaie boel zijn in die kleedkamer nu
pi_162380324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Ananas overigens bij PEC ook niet als eerste spits. Dat zal Veldwijk wel blijven. Ik gok dat Ananas daar dan om heen gaat spelen, als schaduwspitsje. Lijkt me een prima duo daar in Zwolle.
Ik verwacht niet dat Veldwijk blijft. Nottingham laat al tijden niets van zich horen en het transferbudget van Zwolle is heel erg laag.

Dus Achahbar wordt óf eerste spits, of gaat achter iemand anders spelen (geruchten waren een tijd terug dat er interesse was in Mühren van AZ).
pi_162380354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Veldwijk blijft. Nottingham laat al tijden niets van zich horen en het transferbudget van Zwolle is heel erg laag.

Dus Achahbar wordt óf eerste spits, of gaat achter iemand anders spelen (geruchten waren een tijd terug dat er interesse was in Mühren van AZ).
Oh wacht, ik was in de veronderstelling dat Veldwijk van Zwolle was. Excuus!
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 16:00:38 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162380505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Of je er 15 miljoen voor pakt is de vraag, maar als je betwijfelt of iemand die op zijn 21e al 135 wedstrijden voor het 1e van Feyenoord heeft gespeeld, alle nationale jeugdelftallen heeft doorlopen en ondertussen ook met het Nederlands elftal mee mag, een paar miljoen waard is, kun je maar beter amateur dameshockey gaan volgen.

Natuurlijk kan hij ook alles afscheuren, maar dat geld evengoed voor een Tapia.
Hooguit een paar miljoen momenteel. Minder dan 5.
Het ging erom dat je hem een dik salaris kon geven omdat je dat sowieso met gemak terug zou verdienen. Dat betwijfel ik dus. Daarvoor heeft hij niet genoeg laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 16:04:40 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162380604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat Vilhena meer talent bezit dan dat een Clasie ooit zal hebben (met alle respect voor Clasie) en Vilhena komend seizoen alles had gespeeld, voor het eerst, en een bepalende speler had kunnen zijn. Daar krijg je met gemak 10-15 miljoen voor als je het goed doet.

Als Bazoer, een jongen die ook een bijzonder goed half jaar had, al 30 op moet leveren, waarom dan zo kleinzielig doen over je eigen toptalent die al sinds jonge leeftijd op de radar staat bij diverse Europese topclubs?
Ik vind dat een beetje hol klinken, dat Vilhena veel meer talent heeft dan Clasie en het komende seizoen een bepalende speler zou worden. Het is niet gebaseerd op wat Vilhena daadwerkelijk heeft laten zien. En ik denk niet dat hij nog heel veel beter wordt dan hij nu is. Maar we gaan het zien, wat er van hem terechtkomt.

p.s. hoe Clasie ballen verobert om vervolgens de bal het werk te laten doen, daar kan postbode Vilhena nog veel van leren.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 16:06:43 #16
445795 Boma
De Voorzitter
pi_162380660
Mijn gedacht!
pi_162380982
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind dat een beetje hol klinken, dat Vilhena veel meer talent heeft dan Clasie en het komende seizoen een bepalende speler zou worden. Het is niet gebaseerd op wat Vilhena daadwerkelijk heeft laten zien. En ik denk niet dat hij nog heel veel beter wordt dan hij nu is. Maar we gaan het zien, wat er van hem terechtkomt.

p.s. hoe Clasie ballen verobert om vervolgens de bal het werk te laten doen, daar kan postbode Vilhena nog veel van leren.
Clasie had dan ook een seizoen bij Excelsior nodig, en zijn eerste jaar bij ons was goed (maar nog niet bepalend) maar daarin heeft hij zich uitstekend kunnen ontwikkelen.

En dat het niet gebaseerd is op wat Vilhena heeft laten zien klopt, maar als dat de maatstaf voor een talent moet zijn dan had Barcelona Messi ook nooit opgenomen in hun jeugdopleiding.

Overigens klopt het wat je zegt, het is een beetje holle retoriek, minstens zo hol als roepen dat hij maar 2-3 miljoen op zou leveren :)
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 16:24:03 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162381029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Overigens klopt het wat je zegt, het is een beetje holle retoriek, minstens zo hol als roepen dat hij maar 2-3 miljoen op zou leveren :)
Nee dat eerste is veel holler. Want dat is namelijk niet op feiten gebaseerd maar op een voorspelling: wat hij nog gáát laten zien, als het supertalent dat hij volgens sommigen is.
Die hooguit paar miljoen is gebaseerd op wat hij tot nu toe heeft laten zien, en een stuk reëeler dan 10 miljoen of meer.
pi_162381072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat eerste is veel holler. Want dat is namelijk gebaseerd op wat hij nog gáát laten zien, als het supertalent dat hij volgens sommigen is.
Dat laatste is gebaseerd op wat hij tot nu toe heeft laten zien, en een stuk reëeler dan 10 miljoen of meer.
Niet mee eens, maar om daar nou een discussie over te voeren vind ik ook weer een beetje tijdsverspilling. Ik zie nou eenmaal echt heel veel talent in Vilhena, jij wat minder.
pi_162381225
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Clasie had dan ook een seizoen bij Excelsior nodig, en zijn eerste jaar bij ons was goed (maar nog niet bepalend) maar daarin heeft hij zich uitstekend kunnen ontwikkelen.

En dat het niet gebaseerd is op wat Vilhena heeft laten zien klopt, maar als dat de maatstaf voor een talent moet zijn dan had Barcelona Messi ook nooit opgenomen in hun jeugdopleiding.

Clasie heeft o.a. meer spelinzicht en een betere pass in zijn linkerbal dan Vilhena in totaliteit ooit zal hebben. Neemt niet weg dat als Vilhena nog 1 vrij aardig seizoen bij ons zou hebben, met daarna nog een 2-jarig contract, hij zekee een miljoen of 7 waard zou zijn. Waarom je dan nu niet nog een paar ton extra besteed is mij een raadsel. Terwijl je wel nietsnutten als Tapia en Vejinovic voor relatief veel geld aankoopt. En die zullen ook geen 3 knikkers en 4 kraaltjes verdienen.

[ Bericht 0% gewijzigd door H.FR op 21-05-2016 16:36:52 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162381492
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Clasie heeft o.a. meer spelinzicht en een betere pass in zijn linkerbal dan Vilhena in totaliteit ooit zal hebben.
Mwah. Die conclusie ga ik pas trekken als Vilhena een compleet seizoen speelt.

quote:
Neemt niet weg dat als Vilhena nog 1 vrij aardig seizoen bij ons zou hebben, met daarna nog een 2-jarig contract, hij zekee een miljoen of 7 waard zou zijn. Waarom je dan nu niet nog een paar ton extra besteed is mij een raadsel. Terwijl je wel nietsnutten als Tapia en Vejinovic voor relatief veel geld aankoopt. En die zullen ook geen 3 knikkers en 4 kraaltjes verdienen.
Eens uiteraard.
pi_162382570
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.

8 ton zou ik nog snappen, al is het aan de hoge kant. Meer is op dit moment gewoon niet te rechtvaardigen gezien zijn prestaties.

Het is wel eeuwig zonde.
Dat is dus afhankelijk van het beleid dat je voert. Talenten moet je langer vast kunnen houden om er optimaal van te profiteren. Het is gewoon zonde om te zien hoe de talenten van Feyenoord steeds maar weer voor een schijntje vertrekken. Dat doen ze in Amsterdam of Eindhoven toch een stuk beter.
pi_162382676
Zeg het ze Scrumgod 14.gif
  zaterdag 21 mei 2016 @ 17:31:49 #24
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_162382820
Is van Geel al opgerot?
Ik ben inmiddels overleden.
pi_162383555
M.b.t. Achahbar heeft Van Geel precies gekregen waar hij vorig seizoen op aanstuurde. Hij wilde Anass niet gratis laten gaan, paaide hem met loze beloften en liet hem een nieuw contract tekenen om zijn transferwaarde veilig te stellen (dat laatste heeft hij ook zelf gezegd). Echt rijk zullen we van Anass wel niet zijn geworden, maar goed.

Van Geel, je houdbaarheidsdatum is wel een beetje verstreken als je het mij vraagt.. De club gaat naar de verdommenis door al die achterlijke transfers en verwaarlozen van de jeugdopleiding.
pi_162383617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij wilde Anass niet gratis laten gaan, paaide hem met loze beloften en liet hem een nieuw contract tekenen om zijn transferwaarde veilig te stellen (dat laatste heeft hij ook zelf gezegd). Echt rijk zullen we van Anass wel niet zijn geworden, maar goed.
PEC betaalt "enkele tonnen". Dat is toch werkelijk kleingeld voor Feyenoord? Kijk wat er voor Botteghin is neergeteld...
pi_162383757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

PEC betaalt "enkele tonnen". Dat is toch werkelijk kleingeld voor Feyenoord? ..
Ja, maar het zou mij niet verbazen als Van Geel er een grote tokus van krijgt en bij zichzelf denkt: 'zo, Mart, dat heb je toch maar mooi geregeld'
pi_162383837
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
M.b.t. Achahbar heeft Van Geel precies gekregen waar hij vorig seizoen op aanstuurde. Hij wilde Anass niet gratis laten gaan, paaide hem met loze beloften en liet hem een nieuw contract tekenen om zijn transferwaarde veilig te stellen (dat laatste heeft hij ook zelf gezegd). Echt rijk zullen we van Anass wel niet zijn geworden, maar goed.

Van Geel, je houdbaarheidsdatum is wel een beetje verstreken als je het mij vraagt.. De club gaat naar de verdommenis door al die achterlijke transfers en verwaarlozen van de jeugdopleiding.
Heeft hem een redelijk stevig bedrag geboden, dus met een transfersom van 8,95 zal daar niet veel van over blijven. Bovendien gewoon een aanfluiting om die jongen zo te behandelen; als ik een speler als Schuurman was zou ik ook wel 3x achter mijn oren krabben.

Als opleidende club hoor je 1-0 voor te staan t.o.v. andere geinteresseerden, maar onder Van Geel kom op 0-3 achter.
pi_162384191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Heeft hem een redelijk stevig bedrag geboden, dus met een transfersom van 8,95 zal daar niet veel van over blijven. Bovendien gewoon een aanfluiting om die jongen zo te behandelen; als ik een speler als Schuurman was zou ik ook wel 3x achter mijn oren krabben.

Als opleidende club hoor je 1-0 voor te staan t.o.v. andere geinteresseerden, maar onder Van Geel kom op 0-3 achter.
kkgeel leg weer te slape
pi_162385723
Hij heeft toch gewoon gelijk..
We zijn weer hard op weg een selectie van overjarige twintigers op te bouwen en de jeugd komt weer op plan 2. Niet heel erg als die oude garde kwaliteit bezit, maar bij het gros ben je ook blij als ze bal naar de goede kleur weten te schieten.

Ik zeg niet dat we allemaal wereldtoppers opleiden. Maar voor het rijtje Achabar, Vilhena en Boetius slechts wat tonnen vangen is echt lachwekkend.

Maar goed we hebben de beker, dus het seizoen is geslaagd...
Misschien had De Kromme wel gelijk: als Utrecht de beker wint, dan wint Feyenoord...

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 21-05-2016 19:52:42 ]
#12 is not for sale!
pi_162385868
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 18:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

kkgeel leg weer te slape
Het is bekend dat jij met je hoofd diep in Martin's anus zit, maar dat de relatie tussen Feyenoord en de jongens van Varkenoord er de afgelopen jaren simpelweg niet beter op is geworden zou zelfs jij toch wel in mogen zien.
pi_162385999
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:44 schreef Haringkop het volgende:
We zijn weer hard op weg een selectie van overjarige twintigers op te bouwen en de jeugd komt weer op plan 2. Niet heel erg als die oude garde kwaliteit bezit, maar bij het gros ben je ook blij als ze bal naar de goede kleur weten te schieten.

Ik zeg niet dat we allemaal wereldtoppers opleiden. Maar voor het rijtje Achabar, Vilhena en Boetius slechts wat tonnen vangen is echt lachwekkend.

Maar goed we hebben de beker, dus het seizoen is geslaagd...
Misschien had De Kromme wel gelijk: als Utrecht de beker wint, dan wint Feyenoord...
Ebecilio, Rekik en Kongolo horen ook nog bij die lichting. Pak je misschien voor Kongolo als enige een aardig bedrag, al heeft die ook gewoon maar 2 jaar contract.

En vervolgens heb je interesse van een chileen van ondertussen 25 die z'n halve carrière op het tweede niveau heeft gespeeld en desondanks maar een paar handen vol gelukkige doelpuntjes op z'n naam heeft.

:')
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:04:58 #33
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162386204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Het is bekend dat jij met je hoofd diep in Martin's anus zit, maar dat de relatie tussen Feyenoord en de jongens van Varkenoord er de afgelopen jaren simpelweg niet beter op is geworden zou zelfs jij toch wel in mogen zien.
Onder Beenhakker was het ook verschrikkelijk. Dat is een beetje het nadeel van Van Geel wegsturen, ik zou echt geen idee hebben wie hem moet vervangen.
pi_162386513
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Onder Beenhakker was het ook verschrikkelijk. Dat is een beetje het nadeel van Van Geel wegsturen, ik zou echt geen idee hebben wie hem moet vervangen.
Dat klopt. Beenhakker was simpelweg een icoon van een andere tijd. Onder Martin leek het even goed te gaan, maar de afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat dit niet het geval is.

Misschien kunnen we komend seizoen Kuyt aanstellen als Speler-Trainer/Technisch directeur :P
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:42:30 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162387285
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 19:44 schreef Haringkop het volgende:

Ik denk dat het echte probleem is dat het talent van dat rijtje jongens gewoon totaal verkeerd is ingeschat. Die zijn gewoon veel minder goed gebleken dan wat er van ze verwacht werd toen ze in de B-tjes balde.

De bedragen die je er uiteindelijk voor vangt zijn gewoon conform hun waarde. Wat je echt pissig zou moeten maken is dat de jongens uit dergelijke lichtingen die wel echt iets kunnen, alleen geld opleveren voor andere eredivisieclubs. Vooral omdat ze bij Feyenoord niet op waarder geschat werden, of weg wilde omdat Feyenoord weinig meer voorstelt.
pi_162387770
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat het echte probleem is dat het talent van dat rijtje jongens gewoon totaal verkeerd is ingeschat. Die zijn gewoon veel minder goed gebleken dan wat er van ze verwacht werd toen ze in de B-tjes balde.

De bedragen die je er uiteindelijk voor vangt zijn gewoon conform hun waarde. Wat je echt pissig zou moeten maken is dat de jongens uit dergelijke lichtingen die wel echt iets kunnen, alleen geld opleveren voor andere eredivisieclubs. Vooral omdat ze bij Feyenoord niet op waarder geschat werden, of weg wilde omdat Feyenoord weinig meer voorstelt.
Tieftdonderstraalt toch een end op joh maftoeter :')
pi_162390216
3 ton voor Achahbar.. hopelijk zit er ook een forse doorverkoopclausule bij.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162390310
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kerel van retteket AZ. Heb je in ieder geval iemand die fatsoenlijk mer mensen om gaat.
pi_162390556
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De spelers die Feyenoord het meeste hebben opgeleverd, zijn meestal degenen die in de jeugd niet werden gezien als de grootste talenten. Dit zou bij Feyenoord een lampje moeten doen branden. Maar helaas, Vincent Janssen is nooit op waarde geschat en hij zal wel niet de laatste zijn.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 22:27:30 #40
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_162390604
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kerel van retteket AZ. Heb je in ieder geval iemand die fatsoenlijk mer mensen om gaat.
Steward?

Zou kunnen, al is dat geen absolute topper volgens mij. Geen pursenality, dat heb je toch nodig als je bij Feyenoord gaat werken.
pi_162390656
Steward is al lang weg bij AZ toch? Naar Amerika gegaan. Verder iemand die niet te vertrouwen blijkt te zijn uit zijn optredens bij AZ.
pi_162390839
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Steward?

Zou kunnen, al is dat geen absolute topper volgens mij. Geen pursenality, dat heb je toch nodig als je bij Feyenoord gaat werken.
Ja, dat zou denk ik een hele goede zijn. En Geel is natuurlijk ook geen absolute topper.Denk alleen niet dat ie wil, hij is pas geleden nog verkast.
pi_162390913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Steward is al lang weg bij AZ toch? Naar Amerika gegaan. Verder iemand die niet te vertrouwen blijkt te zijn uit zijn optredens bij AZ.
Nee Geel is te vertrouwen.

Verder is een vervanger wel lastig ja. Zonde dat Geel zon grote ego heeft, anders had hij bepaalde fouten niet gemaakt denk ik. En kon hij blijven.
pi_162390951
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:37 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee Geel is te vertrouwen.

Verder is een vervanger wel lastig ja. Zonde dat Geel zon grote ego heeft, anders had hij bepaalde fouten niet gemaakt denk ik.
Ik weet zo ook geen vervanger hoor, maar dat zou geen criterium moeten zijn om maar door te gaan met van Geel natuurlijk.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 22:43:41 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162391137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De spelers die Feyenoord het meeste hebben opgeleverd, zijn meestal degenen die in de jeugd niet werden gezien als de grootste talenten. Dit zou bij Feyenoord een lampje moeten doen branden. Maar helaas, Vincent Janssen is nooit op waarde geschat en hij zal wel niet de laatste zijn.
Komt omdat technieken, snelheid en fijne beweginkjes zo overschat worden op die leeftijd.
pi_162396560
Ondertussen met Vilhena, Achachbar en Immers 3 spelers kwijt terwijl de zomerstop nog amper is begonnen. Heeft MartinGenot van GeelGod toch maar mooi weer dik een miljoen mee gescoord ^O^
pi_162397133
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Voor Vilhena had je gewoon goed kunnen vangen als hij een doorlopend contract had gehad. Juist daar gaat het mis. Die jongens tekenen niet bij omdat de club iedere keer het vertrouwen geeft aan 'buitenstaanders'.

Veijnovic werd voor veel geld gehaald maar bleek biets beter dan Vilhena, hetzelfde dreigt te gebeuren met Tapia.
Achabar had die 15 intikkens van Kramer ook wel gemaakt, maar die laat je op z'n 22e voor een appel en een ei vertrekken. Terwijl de 27e jarige Kramer je meer dan miljoen kostte. Hetzelfde gold voor Kazim, kwam weliswaar gratis met kreeg daarna een dik contract en leverde geen fuck op met z'n transfer naar Celtic. Sterker nog je maakte je als club compleet belachelijk dat je zo'n halve zool in de gelederen had...
#12 is not for sale!
pi_162397150
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen met Vilhena, Achachbar en Immers 3 spelers kwijt terwijl de zomerstop nog amper is begonnen. Heeft MartinGenot van GeelGod toch maar mooi weer dik een miljoen mee gescoord ^O^
Ik kijk er naar uit om die 25-jarige chileen in de gelederen te hebben! Goed dat daar nu ruimte voor is. Buitenkansje met doorverkoopwaarde.
pi_162397436
Ik vind het voornamelijk een groot probleem dat Feyenoord het beloftenelftal wilt opdoeken, opv juist in de JL laten spelen. Dit lijkt me als je je jeugdspelers niet op hun 18e direct een kans wilt geven in het 1e, toch de missing link.

nu zijn ze bang dat dat ze te veel geld zou kosten, terwijl dat als je daar nog een leuk elftal van maakt heb en goed vermarkt, zat mensen die vrijdagavond een bierjte op VO willen drinken om naar de talentjes te komen kijken en je er best wel quitte op kunt draaien :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 22 mei 2016 @ 10:28:32 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162398420
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het voornamelijk een groot probleem dat Feyenoord het beloftenelftal wilt opdoeken, opv juist in de JL laten spelen. Dit lijkt me als je je jeugdspelers niet op hun 18e direct een kans wilt geven in het 1e, toch de missing link.

nu zijn ze bang dat dat ze te veel geld zou kosten, terwijl dat als je daar nog een leuk elftal van maakt heb en goed vermarkt, zat mensen die vrijdagavond een bierjte op VO willen drinken om naar de talentjes te komen kijken en je er best wel quitte op kunt draaien :)
Willen ze het beloftenelftal echt opdoeken? Waar gaan die jongens die klaar zijn in de A dan in vredesnaam heen? Dat is echt de doodsteek voor je jeugdopleiding.

De keuze om Jong-Feyenoord niet in de Juup te laten spelen is al uiterst knullig, maar om ze dan ook nog helemaal op te doeken? Ik kan het me gewoon niet voorstellen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')