SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal nergnes op slaat, als je haar dus gewoon kunt opzoeken..quote:Vrijwel direct daarna kreeg ik een Facebook bericht van haar:
"Indien je mij nog 1x via de huis tel belt trek ik mijn handen er vanaf."
Ze is niet van plan te betalen. Ze houdt je aan het lijntjequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef thrushhonk het volgende:
Ze zij "natuurlijk krijg je je geld terug". Vervolgens vroeg ik "hoe ga je dat regelen"? Ze zei: "daar ga ik over nadenken". Daar neem ik geen genoegen mee, dus heb ik gezegd dat ze vandaag met een plan moet komen. Ze gaf aan mij daar vandaag nog over te mailen.
Vrijwel direct daarna kreeg ik een Facebook bericht van haar:
"Indien je mij nog 1x via de huis tel belt trek ik mijn handen er vanaf."
Ik wil best wel zo'n app downloaden en nog een keer bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef hottentot het volgende:
En nu ga je ook nog vertellen dat je dit telefoongesprek waarin zij dingen toegeeft niet hebt opgenomen.
Oh TS toch.......
Echt loop langs een jurist, bel je rechtsbijstand, maar houd op met zelf stappen te ondernemen, wat denk jij te bereiken dat zij na nog 4x bellen jou het geld geeft? Of ga je een boze posting op FB zetten?
Keertje langsgaan dus..quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze is niet van plan te betalen. Ze houdt je aan het lijntje
Dat was nadat jij een paar keer vrijwillig geld aan haar had overgemaakt. Inmiddels is het verhaal al heel anders. En is jou onder valse voorwendselen geld afgetroggeld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat probeerde ik al, dat is niet mogelijk. Zie deel 1.
Er lopen idd 2 verschillende zaken: het geld dat je haar gegeven hebt, en het geld dat je onder valse voorwendselen is afgetroggeld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat was nadat jij een paar keer vrijwillig geld aan haar had overgemaakt. Inmiddels is het verhaal al heel anders. En is jou onder valse voorwendselen geld afgetroggeld.
En dan?quote:
maar dat kost geldquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:54 schreef hottentot het volgende:
Echt loop langs een jurist, bel je rechtsbijstand, maar houd op met zelf stappen te ondernemen
En ondertussen wacht TS of zij met een plan voor terugbetaling komt.....quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Er lopen idd 2 verschillende zaken: het geld dat je haar gegeven hebt, en het geld dat je onder valse voorwendselen is afgetroggeld.
dat idee krijg ik ook, niemand is toch zó dom?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb het idee dat er hier iets uit het verhaal wordt weg gelaten, maar ik akn het mis hebben.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook, niemand is toch zó dom?
Het was gewoon vriendschappelijk, uitwisselen van tips en adviezen. Geen andere dingen, dus ook geen virtueel vreemdgaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
Wat de neuk heb ik net gelezen? Elke keer heb je opnieuw geld overgemaakt, ofalthans, elke keer, meer dan 1x in ieder geval?
Je zult door de zure appel heen moeten. Het dreigement is dat ze anders aan je fam en vriendin gaat vertellen dat jij geld overmaakte... Ja.... En? Dan vinden ze je niet snugger nee, en daar hebben ze dan gelijk in.
Maar ze heeft niets om je mee te chanteren behalve dan het feit dát je geld hebt overgemaakt. Als jij haar dat weg neemt heeft ze niks om op door te gaan. Maar dan zul je wel door de zure appel heen moeten bijten.
Even los daarvan vraag ik me wel af of ze daadwerkelijk niks meer heeft, want waarom in hemelsnaam zou je geld overmaken naar iemand die je alleen maar kent van internet? Heb je geen erotische gesprekken met dr gevoerd... Whatever... Iets dat ze kan gebruiken als chantagemiddel?
Ik vind het feit dát je geld hebt overgemaakt namelijk niet zo boeiend.dan ben je een sukkel. Maar als jij virtueel bent vreemd gegaan dan heb je ook je relatie te verliezen, en dát is wel een leuk chantagemiddel.
Ik heb het idee dat er hier iets uit het verhaal wordt weg gelaten, maar ik akn het mis hebben.
Tips en adviezen in de zin van?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Het was gewoon vriendschappelijk, uitwisselen van tips en adviezen. Geen andere dingen, dus ook geen virtueel vreemdgaan.
WTF dude?quote:Ik heb BBIB al zeven keer (!!) het eenmalige bedrag overgemaakt, en heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het nu wél lukt. Ik wil absolut niet dat de zaak word gesloten, aangezien met de cliënte geen normaal dialoog mogelijk is. Dreiging na dreiging, en de politie kan niets doen. Voor een lening die begon met 500 euro ben ik nu al 2000 euro kwijt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Wedden op sport. Ze was semi-professioneel tennister.
Stuk of 7 á 8 keerquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
Wat de neuk heb ik net gelezen? Elke keer heb je opnieuw geld overgemaakt, ofalthans, elke keer, meer dan 1x in ieder geval?
Je zult door de zure appel heen moeten. Het dreigement is dat ze anders aan je fam en vriendin gaat vertellen dat jij geld overmaakte... Ja.... En? Dan vinden ze je niet snugger nee, en daar hebben ze dan gelijk in.
Maar ze heeft niets om je mee te chanteren behalve dan het feit dát je geld hebt overgemaakt. Als jij haar dat weg neemt heeft ze niks om op door te gaan. Maar dan zul je wel door de zure appel heen moeten bijten.
Even los daarvan vraag ik me wel af of ze daadwerkelijk niks meer heeft, want waarom in hemelsnaam zou je geld overmaken naar iemand die je alleen maar kent van internet? Heb je geen erotische gesprekken met dr gevoerd... Whatever... Iets dat ze kan gebruiken als chantagemiddel?
Ik vind het feit dát je geld hebt overgemaakt namelijk niet zo boeiend.dan ben je een sukkel. Maar als jij virtueel bent vreemd gegaan dan heb je ook je relatie te verliezen, en dát is wel een leuk chantagemiddel.
Haar eigen behaalde resultaten staan op het internet? Of dat ze tips geeft aan anderen? Matchfixing zaken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Als ik haar naam Google staat dat wel in nieuwsberichten en op websites met uitslagen.
Dit is een gerichte scam en nog vrij bekend ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Wedden op sport. Ze was semi-professioneel tennister.
Dit lijkt mij het meest verstandige wat je tot nu toe gedaan hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef thrushhonk het volgende:
Ik ga vanavond als ik thuis ben de politie bellen en een afspraak maken.
Haar eigen resultaten staan op internet. Ze wist soms wel insider dingetjes, geen idee of er matchfixing heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haar eigen behaalde resultaten staan op het internet? Of dat ze tips geeft aan anderen? Matchfixing zaken?
Helaas kan dat niet, moet via het algemene telefoonnummer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:16 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou nog eens bij een ander politiebureau een afspraak maken voor een second opinion. Sowieso is het nu wel oplichting.
Soberso heeft ze wel écht iets om mee te chanteren, meer dan 'gewoon vriendschappelijk gesprekken'quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook, niemand is toch zó dom?
Succes, Ik zou mijn energie in een raadsman steken en civiel verder procederen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef thrushhonk het volgende:
Ik ga vanavond als ik thuis ben de politie bellen en een afspraak maken.
Ja, dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ben jij echt zó ontzettend naïef dat je maar elke keer geld overmaakt? (Serieuze vraag.)
Ik zou die 1e 500 euro al niet eens over hebben gemaakt naar een "vreemde", maakt niet uit welke smoes iemand heeft. Ik leen niemand iets.
Je bent toch niet serieus hoop ik ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef DonnaRush het volgende:
Als de politie er niks aan wil doen zou ik je verhaal naar Alberto Stegeman sturen. Die doet toch dit soort 'opgelicht op internet' programma's?
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:17 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Politie neemt je aangifte niet eens (of ter kennisgeving) aan.
Waarom niet? Zulke verhalen heeft hij al regelmatig behandeld in zijn programma's.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik ?
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dit.
En inderdaad TS. Het feit dát je geld hebt overgemaakt mag je niet eens een chantagemiddel noemen, dus wat heeft zij waar ze je mee kan chanteren?
Omdat hij het geld zelf keer op keer op keer (x8) heeft overgemaakt.quote:
omdat ik het geld vrijwillig heb overgemaakt en de dreigementen 'slechts' berichten met onwaarheden bevatten. Daarbij zijn de dreigementen niet uitgevoerd. Ik word doorgeschakeld naar een juridisch bureau.quote:
Zolang je hier bang voor blijft heeft ze jou in de tang.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien ze zich voordoet als Ben van BBiB, wil BBiB niet ook aangifte doen?
Die gaven geen reactie. Daarbij wilde de eerste medewerker die ik daar sprak wel vertellen of A daar cliënt is of niet, maar toen kreeg ik de directie die zei dat dat niet mogelijk is ivm privacy.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien ze zich voordoet als Ben van BBiB, wil BBiB niet ook aangifte doen?
Je hebt deel 1 niet gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat hij het geld zelf keer op keer op keer (x8) heeft overgemaakt.
Ik ben blij dat de politie hun schaarse tijd niet massaal aan dit soort dingen gaat besteden.
11xquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.
Heb je thuis volledig open-kaart gespeeld ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dit was voordat het hele BBiB gedeelte in het verhaal voor ging komen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
omdat ik het geld vrijwillig heb overgemaakt en de dreigementen 'slechts' berichten met onwaarheden bevatten. Daarbij zijn de dreigementen niet uitgevoerd. Ik word doorgeschakeld naar een juridisch bureau.
Als je niet gechanteerd zou worden, waarom zou zij dan in godsnaam je familie van rare dingen gaan voorzien? Dan zou je het toch gewoon kunnen accepteren dat je dat geld kwijt bent, verder nooit meer iets van je laat horen richting haar? Zij kan je moeilijk chanteren met: hij heeft geld naar me overgemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Oplichten en een vorm van afpersen is ook niet interessant...?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de politie hun schaarse tijd niet massaal aan dit soort dingen gaat besteden.
Mwa, het gaat over een vrouw. Hij is een man. Ze kan best dingen gaan vertellen die niet waar zijn die schade aan relaties etc kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je niet gechanteerd zou worden, waarom zou zij dan in godsnaam je familie van rare dingen gaan voorzien? Dan zou je het toch gewoon kunnen accepteren dat je dat geld kwijt bent, verder nooit meer iets van je laat horen richting haar? Zij kan je moeilijk chanteren met: hij heeft geld naar me overgemaakt.
Bel de directie terug en vraag ze gericht of ze krachten willen bundelen en ook aangifte willen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Die gaven geen reactie. Daarbij wilde de eerste medewerker die ik daar sprak wel vertellen of A daar cliënt is of niet, maar toen kreeg ik de directie die zei dat dat niet mogelijk is ivm privacy.
Hoe kan zij hem nu chanteren dan.. 'Hey kijk eens familie van Trush, hij heeft meerdere keren geld overgemaakt, stom he?' Dan verlult ze zichzelf toch..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.
De ENIGE manier om dit te laten stoppen is het op te biechten tegen je omgeving. Het is OF dat OF doorgaan hiermee, want zij melkt je uit. Dus kies maar, wat gaat het worden?
-quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.
De ENIGE manier om dit te laten stoppen is het op te biechten tegen je omgeving. Het is OF dat OF doorgaan hiermee, want zij melkt je uit. Dus kies maar, wat gaat het worden?
Daar maakt TS toch weer vrijwillig geld over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit was voordat het hele BBiB gedeelte in het verhaal voor ging komen.
Ja maar daae komt ie nu niet meer onderuit. Daarom moet hij ALLES opbiechten. Dat is de enige manier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa, het gaat over een vrouw. Hij is een man. Ze kan best dingen gaan vertellen die niet waar zijn die schade aan relaties etc kunnen veroorzaken.
Ja, misschien omdat ze zich heeft voorgedaan als iemand van BBIB. Maar ik gok dat hij weinig kans heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oplichten en een vorm van afpersen is ook niet interessant...?
Staat ze voor de deur met haar baby, ja hallo is de vader ook thuisquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe kan zij hem nu chanteren dan.. 'Hey kijk eens familie van Trush, hij heeft meerdere keren geld overgemaakt, stom he?' Dan verlult ze zichzelf toch..
Dus datquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef feyregy het volgende:
dit is wel zon verhaal dat rijp voor de tv is
Waarom zou bbib er tijd en energie in gaan stoppen als iemand zo dom is geweest om hier in te trappen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Bel de directie terug en vraag ze gericht of ze krachten willen bundelen en ook aangifte willen doen.
Onder valse voorwendselen. En dat is gewoon strafbaar. Hoeven we geen discussie aan te wijden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Daar maakt TS toch weer vrijwillig geld over.
Als ik het zo even teruglees allemaal hebben ze je volledig bij de ballen en weten je zwakke plek(ken).........quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Als ik het opbiecht heb ik thuis meer problemen dan met A nu. Daarbij helpt het opbiechten niet om het geld terug te krijgen.
-quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe kan zij hem nu chanteren dan.. 'Hey kijk eens familie van Trush, hij heeft meerdere keren geld overgemaakt, stom he?' Dan verlult ze zichzelf toch..
Hun naam is misbruikt in een oplichtingszaak (of meerdere).quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom zou bbib er tijd en energie in gaan stoppen als iemand zo dom is geweest om hier in te trappen.
En jij denkt dat zij zich druk zou maken om hoe zij zichzelf neerzet tegenover zijn vriendin?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef HulkHeld het volgende:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat zij je chanteert meer geld over te maken door aan je familie te laten zien: Kijk, hij heeft dingen gedaan waarvoor hij me heeft betaald'. Dan zet ze zichzelf neer als één of andere hoer.
Civiel ja, Strafrecht nee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Onder valse voorwendselen. En dat is gewoon strafbaar. Hoeven we geen discussie aan te wijden.
Wat dacht je van zelf contact opnemen met je vriendin, het hele verhaal vertellen en laten zien zodat ze op de hoogte is?quote:
Omdat ze zich voordoet als een medewerker van BBiB met hun briefpapier/logo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom zou bbib er tijd en energie in gaan stoppen als iemand zo dom is geweest om hier in te trappen.
Dat kan iedereen zeggen tegen iemand anders vriendin.. dat is tegenwoordig heel makkelijk met al die Facebook-statussen.quote:
En als je je vriendin nou gewoon eens vertelt hoe het zit?quote:
Ja inderdaad. Hoezo heb je meer problemen als je het opbiecht thuis dan de problemen die je nu met deze A hebt? Je bent gewoon enorm dom geweest en dat heeft je een hoop geld gekost. Je vriendin zou dat toch wel snappen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Wat dacht je van zelf contact opnemen met je vriendin, het hele verhaal vertellen en laten zien zodat ze op de hoogte is?
Echter in dit geval zijn er ook bedragen van TS naar die ander gegaan. Hoe denkt de vriendin daarover als ze dat ziet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zeggen tegen iemand anders vriendin.. dat is tegenwoordig heel makkelijk met al die Facebook-statussen.
Nee, maar tegenwoordig kan je heel gemakkelijk met iedereen contact opnemen. Stuur naar een willekeurige jongen als meisje een bericht met: ik heb gister je vriend gedate en iedereen begint te twijfelen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
En jij denkt dat zij zich druk zou maken om hoe zij zichzelf neerzet tegenover zijn vriendin?
Zijn vriendin daarentegen zal echter wel bedenkingen hebben richting TS.
Eigenlijk alleen niet zo handig om dit soort ideeen hier neer te zetten als de kans vrij groot is dat ze mee leest.quote:
Uiteraard, maar als er ook geld van de een naar de ander is gegaan zal het wel even andere koek zijn dan alleen twijfel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig kan je heel gemakkelijk met iedereen contact opnemen. Stuur naar een willekeurige jongen als meisje een bericht met: ik heb gister je vriend gedate en iedereen begint te twijfelen.
Dat komt omdat TS daar met geen woord over gerept heeft, en daar is een reden voor, wat die reden dan ook is. Hetzij dat zij daar anders raar over denkt, hetzij dat die vriendin een feeks is die de ballen van Ts in dr nachtkastje heeft liggen.. Whatever. Punt is dat ts iets heeft verzwegen en zijn vriendin blijkbaar zo is dat ze het hele verhaal niet aanhoort maar direct voorbarige conclusies trekt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter in dit geval zijn er ook bedragen van TS naar die ander gegaan. Hoe denkt de vriendin daarover als ze dat ziet?
Dan zou het toch lijken of TS inderdaad iets te verbergen heeft.
"Hoi, ik heb ca. 1000 euro overgemaakt naar een vrouw, waarvan ik jou nooit heb verteld dat ik contact met haar heb, nu wilt ze rare verhalen gaan vertellen..."quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als je je vriendin nou gewoon eens vertelt hoe het zit?
Inderdaad, 7 keer geld overgemaakt voor je het hogerop ging zoeken? Een gmail adres? Dan gaat er toch een lampje branden lijkt me?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Hoi, ik heb ca. 1000 2000 euro overgemaakt naar een vrouw, waarvan ik jou nooit heb verteld dat ik contact met haar heb, nu wilt ze rare verhalen gaan vertellen..."
Tsja, en toch lijkt het de beste optie.
off: Jeuh, eindelijk een vervolgtopic!
Ja dan zal hij inderdaad gewoon moeten vertellen dat hij ter goeder trouw een bedrag heeft overgemaakt ter lening.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter in dit geval zijn er ook bedragen van TS naar die ander gegaan. Hoe denkt de vriendin daarover als ze dat ziet?
Dan zou het toch lijken of TS inderdaad iets te verbergen heeft.
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen niet zo handig om dit soort ideeen hier neer te zetten als de kans vrij groot is dat ze mee leest.
Nou beter laat dan nooit, of gewoon dit topic laten lezen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Hoi, ik heb ca. 1000 euro overgemaakt naar een vrouw, waarvan ik jou nooit heb verteld dat ik contact met haar heb, nu wilt ze rare verhalen gaan vertellen..."
Tsja, en toch lijkt het de beste optie.
off: Jeuh, eindelijk een vervolgtopic!
Je moet nooit buigen voor chantage. Want het gaat het nooit over. Liever biecht je alles op aan je vriendin. Als zij je verlaat dan zij het zo. Je hebt fouten gemaakt en nu krijg je de gevolgen gepresenteerd. Maar in elk geval heb jij dan een einde gemaakt aan de oplichting.quote:
Politie moet je hier niet bij gaan inschakelen.. dat kost alleen maar bakken vol met tijd die je door je eigen domme handelen hebt veroorzaakt. Daarnaast word je dan nog weet ik veel hoelang herinnert aan je domme fout.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
In ieder geval is het positief dat je naar de politie stapt en het hele verhaal uit de doeken doet.
Open kaart met je vriendin TS en vervolgens aangifte doen. Zit niets anders op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald worden
Dus mensen die geld geven aan een collectant die zegt voor bv de KWF te lopen maar intussen daar niet bekend is en het geld in zijn eigen zak steekt kunnen ook geen aangifte van oplichting doen omdat ze immers zelf geld hebben gegeven? Dit is een beetje hetzelfde idee natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Politie moet je hier niet bij gaan inschakelen.. dat kost alleen maar bakken vol met tijd die je door je eigen domme handelen hebt veroorzaakt. Daarnaast word je dan nog weet ik veel hoelang herinnert aan je domme fout.
Ik zou als vriendin zijnde echt niet elke keer dat gezeik aan willen horen van een domme fout die mijn vriend zou hebben gemaakt. Dan ben je op de hoogte en ga je je er ook nog in mengen. Neem als TS lekker dat verlies en vertel het je vriendin, maar die procedures voor dat bedrag..quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou als vriendin zijnde echt niet elke keer dat gezeik aan willen horen van een domme fout die mijn vriend zou hebben gemaakt. Dan ben je op de hoogte en ga je je er ook nog in mengen. Neem als TS lekker dat verlies en vertel het je vriendin, maar die procedures voor dat bedrag..
ah gossiequote:
Los van wat die ander zou beweren, en los van wat er allemaal besproken is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Nouri het volgende:
Ik kan mij wel voorstellen dat het een lastig gesprek gaat worden TS.
Hij moet zich misschien meer zorgen maken over zijn gokprobleem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gossieik heb wel een beetje medelijden met TS, misschien heeft zijn vriendin dat ook....
Het is immers geen misdaad, maar gewoon een flinke stomme actie
Ja dat dus. Flink stomme actie kun je nog uitleggen, maar op een bepaald moment krijg je eenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gossieik heb wel een beetje medelijden met TS, misschien heeft zijn vriendin dat ook....
Het is immers geen misdaad, maar gewoon een flinke stomme actie
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let op: straks is hij niet het eerste slachtoffer van deze vrouw, die zich meldt...
volgens het vorige topic is het deze vrouw al eens eerder gelukt blijkbaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?
Je bent wanhopig en je moet wat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?
Als jij die quotes in een posting plaatst met dit verzoek dan willen wij dat wel doen. (ik zie niet in waarom niet)quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald worden
ja, dat is inderdaad misschien wel een groter probleemquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij moet zich misschien meer zorgen maken over zijn gokprobleem.
Voor een eenmalige oplichting heeft die vrouw er wel heel veel werk van gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mannen doen veel voor aandacht van vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel lief dat hij zo naïef isquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef hottentot het volgende:
11x zo geld overmaken, ook dat zou niet iedereen accepteren in een partner.
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Voorlopig laat ik het hierbij. Vanavond bel ik de politie, dan plaats ik een update.
Als ze maar gestraft wordt. En het nooit meer in haar hoofd halen zoiets weer uit te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.
Zomaar een vette vakantie weggeven aan een vreemde meid, denk niet dat de vriendin van ts dat leuk vindt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel lief dat hij zo naïef is
Dat je naar programma Opgelicht stapt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:52 schreef mootie het volgende:
Dit is natuurlijk heel slecht. Maar terug gaan dreigen?![]()
Zeggen dat je openbaar gaat maken wat ze doet, je hebt haar FB, ziet dus wie haar vrienden zijn enzo.
Je moet langsgaan bij een politiebureau. Het heeft geen enkele zin om ze te bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Voorlopig laat ik het hierbij. Vanavond bel ik de politie, dan plaats ik een update.
Bellen voor een afspraak hoop ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Of zoiets, dat je Opgelicht in gaat schakelen, of Peter R. Iets in die geest. In elk geval suggereren dat haar praktijken op straat komen te liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat je naar programma Opgelicht stapt.
Het gaat toch niet alleen om het terugkrijgen van je geld? Dat zit er niet meer in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.
Ze weet echt wel dat ts dat niet gaat doen zolang hij nog chanteerbaar is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zoiets, dat je Opgelicht in gaat schakelen, of Peter R. Iets in die geest. In elk geval suggereren dat haar praktijken op straat komen te liggen.
Als het een Fokster is kan ik me bijna niet voorstellen dat ze niet meeleest, dus ze weet nu dan onderhand wel dat er stront aan de knikker is....quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat je naar programma Opgelicht stapt.
Dat is ook het eerste wat hij moet doen, ouders en vriendin inlichten. Zal een enorme last van zijn schouders vallen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuk die tv programma`s, behalve dat hij niet wilt dat zijn ouders er achter komen.
Ja, dat gokken zal hij moeten opbiechten, maar misschien had hij dat al eerder moeten doen,quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze weet echt wel dat ts dat niet gaat doen zolang hij nog chanteerbaar is.
Dat bedacht ik me ook nadat ik Alberto opperde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuk die tv programma`s, behalve dat hij niet wilt dat zijn ouders er achter komen.
2000 euro voor zo'n positieve wending in je leven is niet duur.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat gokken zal hij moeten opbiechten, maar misschien had hij dat al eerder moeten doen,
mooie gelegenheid om schoon schip te maken en te gaan werken aan die verslaving![]()
mét of zonder vriendin....
En als ze slim is dan gooit ze t op een akkoordje en maakt meteen het geld dat ze van TS heeft afgetroggeld weer naar hem over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het een Fokster is kan ik me bijna niet voorstellen dat ze niet meeleest, dus ze weet nu dan onderhand wel dat er stront aan de knikker is....
toch?
hoe oud is TS eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Nee als je het zo bekijkt is het een koopjequote:Op donderdag 19 mei 2016 14:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
2000 euro voor zo'n positieve wending in je leven is niet duur.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En als ze slim is dan gooit ze t op een akkoordje en maakt meteen het geld dat ze van TS heeft afgetroggeld weer naar hem over.
Ja want je wordt in NL heel zwaar gestraft voor oplichting inderdaad.. Je moet ongeveer 3 jaar oplichten willen ze je een x achter je reet aanzitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En als ze slim is dan gooit ze t op een akkoordje en maakt meteen het geld dat ze van TS heeft afgetroggeld weer naar hem over.
Ach de politie doet er ook geen zak aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om het terugkrijgen van je geld? Dat zit er niet meer in.
Je kunt dit toch niet zomaar laten lopen?
Als je een gokverslaving beken is dat een hele grote stap. Dat zou gewoon echt als daadkrachtig en sterk gezien worden. Daar gaat de vriendin echt niet op afknappen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat gokken zal hij moeten opbiechten, maar misschien had hij dat al eerder moeten doen,
mooie gelegenheid om schoon schip te maken en te gaan werken aan die verslaving![]()
Het is het minste wat je kunt doen. Als iedereen zo denkt wordt het helemaal een puinhoop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ach de politie doet er ook geen zak aan.
100% waar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een gokverslaving beken is dat een hele grote stap. Dat zou gewoon echt als daadkrachtig en sterk gezien worden. Daar gaat de vriendin echt niet op afknappen.
Maar als het op de één of andere manier openbaar gemaakt wordt WIE de oplichtster is dan heeftquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want je wordt in NL heel zwaar gestraft voor oplichting inderdaad.. Je moet ongeveer 3 jaar oplichten willen ze je een x achter je reet aanzitten.
Precies.... en mensen die verslaafd zijn doen domme dingen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een gokverslaving beken is dat een hele grote stap. Dat zou gewoon echt als daadkrachtig en sterk gezien worden. Daar gaat de vriendin echt niet op afknappen.
Als hij er werk van gaat maken zeker. Ik heb alleen maar respect voor mensen die hun verslaving toegeven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.... en mensen die verslaafd zijn doen domme dingen...
Wie weet komt er nog iets positiefs uit deze ''fout''...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Dat + dat de politie toch wel als t ff kan optreed tegen dit soort internet oplichting. Ze laten het niet zo maar gaan zoals ze met winkeldiefstal doen. En wellicht is de dame al een bekende van hun. En anders is ze dit wél als ze de volgende geplukt heeft en die naar de politie stapt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als het op de één of andere manier openbaar gemaakt wordt WIE de oplichtster is dan heeft
ze toch ook wel een probleem denk ik.
Dus als ze meeleest zou ze zich daar toch beter zorgen om moeten gaan maken....
ah toto zit bij interpol?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:05 schreef Toto69 het volgende:
TVp. Ik wil even bijlezen om te zien of ik kan helpen.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef deedeetee het volgende:
En wellicht is de dame al een bekende van hun. En anders is ze dit wél als ze de volgende geplukt heeft en die naar de politie stapt.
Jij weet wie het is?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso als je pohi bekijkt van de dame in kwestie nogal iemand die zich erg druk maakte over:
A) uit huis gaan
B) hoe snel geld van bank A > bank B is
C) waar ze 'makkelijk' geld kan lenen
B & C zijn zo te horen goed gekomen...
Wie?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso als je pohi bekijkt van de dame in kwestie nogal iemand die zich erg druk maakte over:
A) uit huis gaan
B) hoe snel geld van bank A > bank B is
C) waar ze 'makkelijk' geld kan lenen
B & C zijn zo te horen goed gekomen...
is al genoemd en weg ge-editquote:
Waar komt nou ineens vandaan dat TS een gokprobleem zou hebben?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt nou ineens vandaan dat TS een gokprobleem zou hebben?
Was een gokje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jou wel, vriend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Nouri het volgende:
Of doet Loveless85 weer een lovelessje. Een beetje interessant komen doen maar niet zeggen wie het is.
En dat is ook de reden inderdaad dat het weg is gehaald.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is al genoemd en weg ge-edit
een mogelijke naam welteverstaan zonder bewijs dat het de goede was
Wat is er morgen waar ik succes voor nodig heb?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Top, bedankt voor de update.
En succes morgen.
Opstaan, naar de wc gaan, brood smeren, langs oom agent gaan, geen idee wat je verder allemaal doet morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Wat is er morgen waar ik succes voor nodig heb?
Dat bezoekje is volgende week hè.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Opstaan, naar de wc gaan, brood smeren, langs oom agent gaan, geen idee wat je verder allemaal doet morgen.
Belachelijkquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:04 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat bezoekje is volgende week hè.
Nice!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:59 schreef thrushhonk het volgende:
Ik heb zojuist de politie gebeldIk kreeg een hele aardige centraliste aan de lijn. Mijn verzoek was of ik een afspraak kon maken om aangifte te doen van afdreiging. De hele situatie is besproken, komende donderdag kan ik als 1e terecht op het bureau. Mocht zelf nog kiezen welk bureau dat mocht zijn
![]()
Toen ze vroeg om de gegevens van de oplichtster kon ik gewoon de gegevens van haar identiteitsbewijs voorlezen, daar was zelfs zij verbaasd over volgens mij. Ze vroeg of ik screenshots had et cetera, en of ik die dan mee kan nemen. Gelukkig heb ik die, dus die neem ik mee.
Ik heb in het begin de Whatsapp gesprekken naar mezelf gemaild, dus een tekstdocument. Dit omdat het anders teveel screenshots werden. Dat is ook wel geldig bewijs hoop ik? Zo'n tekstdocument is namelijk makkelijk te editen.
Verder heb ik nog contact met BBIB gehad, ze geven aan dat die meid geen cliënt is van hun. Daarbij geven ze aan dat ze overwegen om aangifte doen tegen haar, omdat ze hun naam heeft misbruikt. Of hun dat doen is hun zaak.
Het gaat pas naar de rechter als de OvJ tot vervolging overgaat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:07 schreef thrushhonk het volgende:
Als iemand nog tips heeft of ervaring heeft met met het doen van aangifte en/of afdreiging (of iets wat erop lijkt) hoor ik het graag. Ik ben ook benieuwd of dit nou uiteindelijk naar de rechter gaat, en of ik dan moet komen.
Alleen als er meerdere gedupeerden zijn heb je ergens kans dat er iets mee gebeurt. Maar anders lijkt het mij van niet. En geld retour kun je ook vergeten hoor. Maar het is goed dat je het gaat melden!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:07 schreef thrushhonk het volgende:
Als iemand nog tips heeft of ervaring heeft met met het doen van aangifte en/of afdreiging (of iets wat erop lijkt) hoor ik het graag. Ik ben ook benieuwd of dit nou uiteindelijk naar de rechter gaat, en of ik dan moet komen.
het is afdreiging en voordoen als een medewerker van het bbib. Dit zou ik er wel in laten vermelden, zou nog mooier zijn als het bbib hier ook zelf iets mee gaat doen, echter jij moet het sowieso laten vermelden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:07 schreef thrushhonk het volgende:
Al die e-mails tussen mij en haar die zich voordeed als bewindvoerder neem ik ook mee hoor. Kan ik van het weekend lekker gaan printen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is afdreiging en voordoen als een medewerker van het bbib. Dit zou ik er wel in laten vermelden, zou nog mooier zijn als het bbib hier ook zelf iets mee gaat doen, echter jij moet het sowieso laten vermelden.
Alles wat je hebt, meenemen. Uitgeprint en als het kan, ook op een CD-rommetje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:11 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Al die e-mails tussen mij en haar die zich voordeed als bewindvoerder neem ik ook mee hoor. Kan ik van het weekend lekker gaan printen.
Ik neem wel een USB-stickje mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles wat je hebt, meenemen. Uitgeprint en als het kan, ook op een CD-rommetje.
Ruzie? Waar komt die ruzie zo plots vandaan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:18 schreef thrushhonk het volgende:
Ik weet dat er tenminste nog één andere gozer is met wie ze hetzelfde heeft gedaan. Zijn naam zag ik in een screenshot dat ze me stuurde. Toen ik met hem via Facebook contact opnam vertelde hij dat hij haar ook geld had geleend en het niet terug kreeg. Bij hem liep het al sinds vorig jaar, dat bedrag was ook een stuk groter. Hij was er helemaal klaar mee en heeft haar ook daadwerkelijk opgezocht. Hij wilde het allemaal zelf oplossen, desnoods met vernielingen. Toen kregen we ruzie en heeft ie mij geblokt. Zal ik zijn naam ook noemen in de aangifte?
Misschien zijn er nog wel meer slachtoffers...
Ik was het niet eens met zijn manier van handelen. Ik kan hem alleen op geen enkele manier bereiken, want behalve zijn Facebookaccount heb ik niks van hem. En doordat hij mij geblokkeerd heeft kan ik verder niet zien waar hij woont etc.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ruzie? Waar komt die ruzie zo plots vandaan?
Je moet hem zo ver zien te krijgen dat hij ook aangifte gaat doen. Hoe meer gedupeerden dat doen, hoe beter.
sowieso geen namen noemen van mensen die er blijkbaar geen behoefte hebben om het bij de politie te melden. Je kan wel aangeven dat je iemand gesproken hebt via facebook maar dat hij niet naar de politie wil, maar of ze daar iets mee doen is punt 2.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met zijn manier van handelen. Ik kan hem alleen op geen enkele manier bereiken, want behalve zijn Facebookaccount heb ik niks van hem. En doordat hij mij geblokkeerd heeft kan ik verder niet zien waar hij woont etc.
Beetje raar dat jullie ruzie gaan maken om zijn manier van handelen. Samen zouden jullie sterker staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:21 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met zijn manier van handelen. Ik kan hem alleen op geen enkele manier bereiken, want behalve zijn Facebookaccount heb ik niks van hem. En doordat hij mij geblokkeerd heeft kan ik verder niet zien waar hij woont etc.
De rechter zegt ook nog wel 'ns na het uitspreken van een straf dat de gedupeerden met hun schadevergoeding maar een civiele procedure moeten starten.. Maar het kan zijn dat dat alleen bij bedrijven zo is, en niet wanneer de gedupeerde gewoon een persoon is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat pas naar de rechter als de OvJ tot vervolging overgaat.
Als TS toch alle screenshots heeft, dan zou ik die er misschien maar gewoon bij doen, dan zien ze maar wat ze er mee doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso geen namen noemen van mensen die er blijkbaar geen behoefte hebben om het bij de politie te melden. Je kan wel aangeven dat je iemand gesproken hebt via facebook maar dat hij niet naar de politie wil, maar of ze daar iets mee doen is punt 2.
Dat is natuurlijk wel een optie, echter zelf namen noemen en anderen die er geen behoefte aan hebben opzadelen met politievragen zou ik dus niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als TS toch alle screenshots heeft, dan zou ik die er misschien maar gewoon bij doen, dan zien ze maar wat ze er mee doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heheh, I see what you did there!quote:
Het gaat over TSquote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zit echt mijn hoofd te breken over wie dit kan gaan. DM anyone?
Hij heeft zichzelf opgelicht? Begint wel echt op het scenario van een kekke film te lijken zo.quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:22 schreef Sheffield het volgende:
TS ik wens je - ondanks mijn sarcastische posts - echt veel succes met het vervolg!
Eigenlijk niet nee.. Ik had natuurlijk op internet wat opgezocht over BBIB, en wat ik vond waren slechte verhalen op andere fora zoals Radar. Daarbij oogt hun website nou ook niet erg professioneel. Dus toen telkens die 'fouten' werden gemaakt dacht ik bij mezelf gewoon dat die organisatie keihard faalde.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:53 schreef Luxuria het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd he.
Dat je dat geld aan haar overmaakt is een ding...
Maar zeven keer naar die instantie? Ging er na de 2e of 3e keer nog geen belletje rinkelen dat hier iets niet klopt?
Alle credits naar de modsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:12 schreef qajariaq het volgende:
Mag ik tussendoor de mods en TS een compliment geven hoe een best wel wonderlijk draadje toch in goede banen geleid wordt.
Echt he, ik zou bij keer twee me al kapot googlen op Ben van het BBIB, en 100x de afzender checken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:53 schreef Luxuria het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd he.
Dat je dat geld aan haar overmaakt is een ding...
Maar zeven keer naar die instantie? Ging er na de 2e of 3e keer nog geen belletje rinkelen dat hier iets niet klopt?
Dat had ik ook gedaan. Daaruit kwam een Facebook account, wat later dus nep bleek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he, ik zou bij keer twee me al kapot googlen op Ben van het BBIB, en 100x de afzender checken.
Wat liefquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:53 schreef Lastpost het volgende:
Wat een verhaal zeg, zou je graag helpen met het terug krijgen van je geld. Zou je mij een PB kunnen sturen.
En nee, ik vraag geen geld.
Ik kan pas over een aantal dagen PM/DM gebruiken, omdat ik net geregistreerd ben. Kun je misschien toch iets aangeven waarmee je eventueel kunt helpen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:53 schreef Lastpost het volgende:
Wat een verhaal zeg, zou je graag helpen met het terug krijgen van je geld. Zou je mij een PB kunnen sturen.
En nee, ik vraag geen geld.
Ja die zal wel meelezen en nu alle sporen proberen te wissen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:50 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan. Daaruit kwam een Facebook account, wat later dus nep bleek.
Dat Facebookaccount is zo te zien offline gehaald door A.
Zoals ze bij Dit Was Het Nieuws altijd zeiden: Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja die zal wel meelezen en nu alle sporen proberen te wissen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:08 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Zoals ze bij Dit Was Het Nieuws altijd zeiden: Gelukkig hebben we de foto's nog.
Lijkt me niet handig om zo op het web te plaatsen, aangezien je denkt dat diegene hier ook meeleest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:58 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik kan pas over een aantal dagen PM/DM gebruiken, omdat ik net geregistreerd ben. Kun je misschien toch iets aangeven waarmee je eventueel kunt helpen?
En geen knokploeg voorstel alsjeblieft
Dat klopt helemaal. De strafrechter is niet de rechter om zijn geld terug te krijgen. De strafrechter oordeelt alleen of er een strafbaar feit is gepleegd. Als hij zijn geld terug wilt zien dan moet hij een civiele procedure starten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
De rechter zegt ook nog wel 'ns na het uitspreken van een straf dat de gedupeerden met hun schadevergoeding maar een civiele procedure moeten starten.. Maar het kan zijn dat dat alleen bij bedrijven zo is, en niet wanneer de gedupeerde gewoon een persoon is.
Tijdelijk emailadres aanmaken, is gratisquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om zo op het web te plaatsen, aangezien je denkt dat diegene hier ook meeleest.
Laat me je anders even een mailtje sturen.
Ja, ik denk dat als zijn doel echt is om het geld terug te krijgen dat hij dat sneller bereikt wanneer hij ook een civiele procedure start. Het OM zal niet naar de rechter stappen wanneer dit de enige klacht over haar is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:32 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. De strafrechter is niet de rechter om zijn geld terug te krijgen. De strafrechter oordeelt alleen of er een strafbaar feit is gepleegd. Als hij zijn geld terug wilt zien dan moet hij een civiele procedure starten.
Het is evengoed verstandig om aangifte te doen, maar als hij daarmee hoopt dat hij zijn geld terugkrijgt komt hij van een koude kermis thuis.
Niet helemaal. Bij je aangifte kan je aangeven dat je de schade wil verhalen. Je civiele vordering kan dan gevoegd worden bij de strafrechtelijke zaak. Als de schade eenvoudig vast te stellen is kan de strafrechter direct je (civiele) claim toewijzen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:32 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. De strafrechter is niet de rechter om zijn geld terug te krijgen. De strafrechter oordeelt alleen of er een strafbaar feit is gepleegd. Als hij zijn geld terug wilt zien dan moet hij een civiele procedure starten.
Het is evengoed verstandig om aangifte te doen, maar als hij daarmee hoopt dat hij zijn geld terugkrijgt komt hij van een koude kermis thuis.
Je kan ts een dm sturen met jouw emailadres.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om zo op het web te plaatsen, aangezien je denkt dat diegene hier ook meeleest.
Laat me je anders even een mailtje sturen.
Het handige van Skrill is is dat de ontvanger van het geld de bedragen moet accepteren. Ik heb gewoon een overzichtje van A's e-mailadres waarop ze de bedragen heeft geaccepteerd. In screenshots staat dan weer dat ze het wilde terugbetalen en toen dat niet lukte de bedreigingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:30 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Niet helemaal. Bij je aangifte kan je aangeven dat je de schade wil verhalen. Je civiele vordering kan dan gevoegd worden bij de strafrechtelijke zaak. Als de schade eenvoudig vast te stellen is kan de strafrechter direct je (civiele) claim toewijzen.
Ik kan idd wel de inhoud in een quote alert zien, als ik er dan op klik heb ik alleen geen toegang omdat ik nog geen week ben geregistreerd. En anders maar een paar dagen wachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan ts een dm sturen met jouw emailadres.
Aangezien hij zelf nog niets kan sturen en een mailadres openbaar zetten is ook niet handig.
Dat klopt. Maar wat is hier nu de schade?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:30 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Niet helemaal. Bij je aangifte kan je aangeven dat je de schade wil verhalen. Je civiele vordering kan dan gevoegd worden bij de strafrechtelijke zaak. Als de schade eenvoudig vast te stellen is kan de strafrechter direct je (civiele) claim toewijzen.
Daar heb ik ook over na zitten denken..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:52 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat is hier nu de schade?
1. Hij heeft vrijwillig geld overgemaakt als lening.
2. Daarna maakt hij weer vrijwillig 2x 150 euro over om zogenaamd de eerste lening terug te krijgen.
3. Pas daarna beginnen de dreigingen.
Pas vanaf punt 3 komen we in het strafrecht terecht. Daarom ben ik van mening dat als hij zijn geld terug wilt hij niet dat niet krijgt bij de strafrechter.
"Ben".quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over na zitten denken..
De eerste 500euro was een lening. Maar de 150euro daarna was om die 500euro terug te krijgen (met of zonder die 150euro?). De tweede 150euro hetzelfde verhaal. De 50euro daarna was "om haar voorlopig te sussen".
Ik weet niet hoe dat wordt beoordeeld..
De bedragen die daarna naar "Bas" zijn overgemaakt weet ik ook niet.
Die lening is nog civiel. Vanaf punt 2 (3x150 euro) is er wmb schade door oplichting. Er is gebruik gemaakt van een valse naam, email is zo aangepast dat het leek alsof hij met bewindvoerder mailde, zelfs een vals facebook-profiel is aangemaakt. Valt ruimschoots binnen artikel 326.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:52 schreef Zure het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat is hier nu de schade?
1. Hij heeft vrijwillig geld overgemaakt als lening.
2. Daarna maakt hij weer vrijwillig 2x 150 euro over om zogenaamd de eerste lening terug te krijgen.
3. Pas daarna beginnen de dreigingen.
Pas vanaf punt 3 komen we in het strafrecht terecht. Daarom ben ik van mening dat als hij zijn geld terug wilt hij niet dat niet krijgt bij de strafrechter.
Netjes dat BBIB dat ook wil doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:59 schreef thrushhonk het volgende:
Ik heb zojuist de politie gebeldIk kreeg een hele aardige centraliste aan de lijn. Mijn verzoek was of ik een afspraak kon maken om aangifte te doen van afdreiging. De hele situatie is besproken, komende donderdag kan ik als 1e terecht op het bureau. Mocht zelf nog kiezen welk bureau dat mocht zijn
![]()
Toen ze vroeg om de gegevens van de oplichtster kon ik gewoon de gegevens van haar identiteitsbewijs voorlezen, daar was zelfs zij verbaasd over volgens mij. Ze vroeg of ik screenshots had et cetera, en of ik die dan mee kan nemen. Gelukkig heb ik die, dus die neem ik mee.
Ik heb in het begin de Whatsapp gesprekken naar mezelf gemaild, dus een tekstdocument. Dit omdat het anders teveel screenshots werden. Dat is ook wel geldig bewijs hoop ik? Zo'n tekstdocument is namelijk makkelijk te editen.
Verder heb ik nog contact met BBIB gehad, ze geven aan dat die meid geen cliënt is van hun. Daarbij geven ze aan dat ze overwegen om aangifte doen tegen haar, omdat ze hun naam heeft misbruikt. Of hun dat doen is hun zaak.
Bij punt 2 was er nog geen bewindvoerder of dreigement voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:26 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Die lening is nog civiel. Vanaf punt 2 (3x150 euro) is er wmb schade door oplichting. Er is gebruik gemaakt van een valse naam, email is zo aangepast dat het leek alsof hij met bewindvoerder mailde, zelfs een vals facebook-profiel is aangemaakt. Valt ruimschoots binnen artikel 326.
Die meid heeft echt hulp nodig.quote:A: Ik wil naar de uni. Een goede baan.
A: Als ik met zoiets in aanmerking kom kan ik het wel vergeten.
A: Ik verzeker je, nee garandeer je, dat je maandag het geld hebt.
A: 1. Ik zal niet meer tegen je liegen.
2. Ik maak het bedrag over 23 mei 15:00
3. Ik negeer je niet.
4. Ik vraag (bedel) hierna nooit meer om geld.
5. Je staat bij mij in het krijt en ik maak zodra ik de kans een extra bedrag over.
A: Ik ben me daar bewust van. But this goes to far. Ik wil geen politie. Echt niet.
A:: De 5 punten die ik stuurde, daar hou ik me aan.
A: Het is nu serious business.
Je staat helemaal niet bij haar in het krijt. Zij staat bij jou in het krijt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze appt me net op een ander nummer (voor de rest overal geblokt), vind haar gedrag een beetje stalkerig overkomen.
[..]
Die meid heeft echt hulp nodig.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze vraagt of ik 200 euro wil overmaken, dan zorgt ze dat ze maandag alles kan terugbetalen
Ik zou het gewoon doen, misschien dat dit echt de laatste keer is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze appt me net op een ander nummer (voor de rest overal geblokt), vind haar gedrag een beetje stalkerig overkomen. Ze vraagt of ik 200 euro wil overmaken, dan zorgt ze dat ze maandag alles kan terugbetalen
[..]
Waarom denkt zij dat jij bij haar in het krijt staat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze appt me net op een ander nummer (voor de rest overal geblokt), vind haar gedrag een beetje stalkerig overkomen. Ze vraagt of ik 200 euro wil overmaken, dan zorgt ze dat ze maandag alles kan terugbetalen
[..]
Universiteit.. De 23e..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat was bij al die andere keren ¤150 ook al de vraagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Physsic het volgende:
Waar heeft ze die 200euro zo erg voor nodig dat ze daar niet 3dagen op kan wachten? :p
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:35 schreef hottentot het volgende:
Het is 11x gelukt, ik zou haar juist voor gek verklaren als ze het geen 12e keer probeert.
Begin deze maand.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Physsic het volgende:
Maar TS, jullie geschiedenis gaat 2jaar terug toch? Wanneer heb je die 500 aan haar geleend?
Nee hoor, dat hoeft nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Het handige van Skrill is is dat de ontvanger van het geld de bedragen moet accepteren.
Dat moest omgedraaid zijn zei ze daarna.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom denkt zij dat jij bij haar in het krijt staat?
Ik heb het nog niet anders gezien in ieder geval. Ik maakte geld over, A moest het eerst accepteren om het te ontvangen. Als ze dat niet deed kreeg ik binnen X dagen (14 ofzo) het geld automatisch terug.quote:
Apart, ik gebruik Skrill zeer regelmatig en heb dat echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet anders gezien in ieder geval. Ik maakte geld over, A moest het eerst accepteren om het te ontvangen. Als ze dat niet deed kreeg ik binnen X dagen (14 ofzo) het geld automatisch terug.
Ze heeft mij wel een loonstrookje laten zien inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef hottentot het volgende:
TS mag nog blij zijn dat ze die 500,- niet snel heeft terugbetaald om met het gewonnen vertrouwen later een grotere slag te slaan.
Help mijn auto is stuk en ik kan geen voorschot krijgen, en als ik niet op mijn werk kom lig ik eruit want ik zit nog in de proefperiode, vervalst contract en loonstrookje van vorige maand erbij dat er 3500,- p/m word verdiend, zielig verhaaltje hoe ze net uit de bijstand is, en dat ze een geweldige auto van haar Vader kan kopen voor 6500,- maar die moet dan wel het geld hebben anders kan hij niet vervroegd een nieuwe kopen. Zelf heeft ze dan nog 2500,- liggen, maar of TS die 4000,- kan voorschieten....
Bij elke acceptatie krijg ik een e-mail.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, ik gebruik Skrill zeer regelmatig en heb dat echt nog nooit gezien.
32 rood, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Universiteit.. De 23e..
Heeft ze een studielening aangevraagd?
Waar heeft ze die 200euro zo erg voor nodig dat ze daar niet 3dagen op kan wachten? :p
lijkt me duidelijk van welk geldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Hoewel ze zegt binnenkort op zichzelf te gaan wonen, ik vraag me alleen af van welk geld.
Van jouw geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Hoewel ze zegt binnenkort op zichzelf te gaan wonen, ik vraag me alleen af van welk geld.
Zegt zequote:
[Dat zegt ze echt al 3 jaar volgens mij]quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Ze heeft wel lef zeg...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef thrushhonk het volgende:
Lol, ik moet 200 overmaken, want ze zegt mijn adres te hebben en al mijn Facebookvrienden te contacteren. Weer een mooi screenshotje voor in de aangifte. Nu dat nummer ook maar geblokt, ben benieuwd over hoeveel dagen ze een nieuw nummer heeft.
Je kan je vrienden op onzichtbaar zetten. Even doen voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef thrushhonk het volgende:
Lol, ik moet 200 overmaken, want ze zegt mijn adres te hebben en al mijn Facebookvrienden te contacteren. Weer een mooi screenshotje voor in de aangifte. Nu dat nummer ook maar geblokt, ben benieuwd over hoeveel dagen ze een nieuw nummer heeft.
Hola Fann en Deis. Net via-via hier terecht gekomennnn. Drie woorden gelezen: Het ben nep. Liefs, Slyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
Maar wat zou ze dan tegen je Facebookvrienden, raar iets trouwens, moeten zeggen?
Kan ze nou iets ten nadele van jou zeggen of niet?
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
Maar wat zou ze dan tegen je Facebookvrienden, raar iets trouwens, moeten zeggen?
Kan ze nou iets ten nadele van jou zeggen of niet?
Tenzij tweede account.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan je vrienden op onzichtbaar zetten. Even doen voor de zekerheid?
Als je haar op FB blockt, kan ze trouwens volgens mij sowieso niks meer zien op jouw FB-pagina.
Ow... het is nep? dat heb je snel gezien dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola Fann en Deis. Net via-via hier terecht gekomennnn. Drie woorden gelezen: Het ben nep. Liefs, Sly
dat zijn waarschijnlijk gewoon loze dreigementen dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.
Ik snap niet dat je daar zo van onder de indruk bent. Jij hebt toch ook háár adres.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn waarschijnlijk gewoon loze dreigementen dan.
Ik ben nogal snel van begripquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... het is nep? dat heb je snel gezien dan...
Ik ga het sowieso melden ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar zo van onder de indruk bent. Jij hebt toch ook háár adres.
Dan zeg je toch gewoon, dat als ze jouw familie/vrienden gaat lastigvallen, dat je dan volgende week met de politie aan haar deur komt om een praatje te maken ivm stalking.
Nou alles goed bewaren dan maar, ik zou zeggen ga lekker je gang.... dat mens ruikt gewoon datquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.
Lekker verzamelen voor meer bewijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.
Ik laat het gewoon over me heenkomen. Hoe vaker ze dreigt hoe meer bewijs ik heb. En nu ga ik genieten van mijn avondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou alles goed bewaren dan maar, ik zou zeggen ga lekker je gang.... dat mens ruikt gewoon dat
je in de zenuwen zit en als je niks te verbergen hebt hoef je niet in de zenuwen te zitten ook, dus
kijken wat ze dan gaat doen.
Prettige avond dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heenkomen. Hoe vaker ze dreigt hoe meer bewijs ik heb. En nu ga ik genieten van mijn avond
En dat is het beste wat je kan doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
En nu ga ik genieten van mijn avond
Maar nu is het pure chantage dus..dan is het voor de politie een makkelijke zaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, misschien dat dit echt de laatste keer is.
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien (krijg je geen meldingen van), dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Weet ze ondertussen dat jij weet dat Ben niet bestaat?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien, dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.
[ afbeelding ]
Zo is het verband tussen Ben en A wel heel makkelijk gelegd.
Dit was op 10 april al?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien (krijg je geen meldingen van), dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.
[ afbeelding ]
Zo is het verband tussen Ben en A wel heel makkelijk gelegd.
Ik heb naar haar huistelefoon gebeld en haar gesproken. Dat nummer kwam ik op het spoor door te zoeken op haar achternaam en woonplaats van haar identiteitsbewijs (waar ik een kopie van heb). Het is geen troll.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
-knip-
Als er online geen compromiterende video's/ foto's te vinden zijn en hij haar alleen online 'kent' valt er weinig te chanteren, zeker niet wanneer je gewoon open kaart met je naaste omgeving speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |