Waarom niet? Zulke verhalen heeft hij al regelmatig behandeld in zijn programma's.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hoop ik ?
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dit.
En inderdaad TS. Het feit dát je geld hebt overgemaakt mag je niet eens een chantagemiddel noemen, dus wat heeft zij waar ze je mee kan chanteren?
Omdat hij het geld zelf keer op keer op keer (x8) heeft overgemaakt.quote:
omdat ik het geld vrijwillig heb overgemaakt en de dreigementen 'slechts' berichten met onwaarheden bevatten. Daarbij zijn de dreigementen niet uitgevoerd. Ik word doorgeschakeld naar een juridisch bureau.quote:
Zolang je hier bang voor blijft heeft ze jou in de tang.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.
Dit ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien ze zich voordoet als Ben van BBiB, wil BBiB niet ook aangifte doen?
Die gaven geen reactie. Daarbij wilde de eerste medewerker die ik daar sprak wel vertellen of A daar cliënt is of niet, maar toen kreeg ik de directie die zei dat dat niet mogelijk is ivm privacy.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
Aangezien ze zich voordoet als Ben van BBiB, wil BBiB niet ook aangifte doen?
Je hebt deel 1 niet gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat hij het geld zelf keer op keer op keer (x8) heeft overgemaakt.
Ik ben blij dat de politie hun schaarse tijd niet massaal aan dit soort dingen gaat besteden.
11xquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Niet, accepteer dat gewoon mensen. Zoek niet verder als er niets is. Het is toch onzettend vervelend en kut als een vreemde contact met je familie/vriendin en random dingen gaat zeggen die nergens op slaan. Ook al zijn het onwaarheden, zulke dingen kunnen wel veel gezeik veroorzaken, ook binnen een relatie.
Heb je thuis volledig open-kaart gespeeld ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dit was voordat het hele BBiB gedeelte in het verhaal voor ging komen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
omdat ik het geld vrijwillig heb overgemaakt en de dreigementen 'slechts' berichten met onwaarheden bevatten. Daarbij zijn de dreigementen niet uitgevoerd. Ik word doorgeschakeld naar een juridisch bureau.
Als je niet gechanteerd zou worden, waarom zou zij dan in godsnaam je familie van rare dingen gaan voorzien? Dan zou je het toch gewoon kunnen accepteren dat je dat geld kwijt bent, verder nooit meer iets van je laat horen richting haar? Zij kan je moeilijk chanteren met: hij heeft geld naar me overgemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:22 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Oplichten en een vorm van afpersen is ook niet interessant...?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de politie hun schaarse tijd niet massaal aan dit soort dingen gaat besteden.
Mwa, het gaat over een vrouw. Hij is een man. Ze kan best dingen gaan vertellen die niet waar zijn die schade aan relaties etc kunnen veroorzaken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als je niet gechanteerd zou worden, waarom zou zij dan in godsnaam je familie van rare dingen gaan voorzien? Dan zou je het toch gewoon kunnen accepteren dat je dat geld kwijt bent, verder nooit meer iets van je laat horen richting haar? Zij kan je moeilijk chanteren met: hij heeft geld naar me overgemaakt.
Bel de directie terug en vraag ze gericht of ze krachten willen bundelen en ook aangifte willen doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:24 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Die gaven geen reactie. Daarbij wilde de eerste medewerker die ik daar sprak wel vertellen of A daar cliënt is of niet, maar toen kreeg ik de directie die zei dat dat niet mogelijk is ivm privacy.
Hoe kan zij hem nu chanteren dan.. 'Hey kijk eens familie van Trush, hij heeft meerdere keren geld overgemaakt, stom he?' Dan verlult ze zichzelf toch..quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.
De ENIGE manier om dit te laten stoppen is het op te biechten tegen je omgeving. Het is OF dat OF doorgaan hiermee, want zij melkt je uit. Dus kies maar, wat gaat het worden?
-quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je jezelf in gebracht, in die positie. Hoe denk je dat te gaan oplossen dan? Want zij gaat niét stoppen met geld vragen zolang ze je daarmee kan chanteren. Denk je dat de politie ineens voor dr deur staat? Die hebben belangrijkere dingen te doen.
De ENIGE manier om dit te laten stoppen is het op te biechten tegen je omgeving. Het is OF dat OF doorgaan hiermee, want zij melkt je uit. Dus kies maar, wat gaat het worden?
Daar maakt TS toch weer vrijwillig geld over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dit was voordat het hele BBiB gedeelte in het verhaal voor ging komen.
Ja maar daae komt ie nu niet meer onderuit. Daarom moet hij ALLES opbiechten. Dat is de enige manier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa, het gaat over een vrouw. Hij is een man. Ze kan best dingen gaan vertellen die niet waar zijn die schade aan relaties etc kunnen veroorzaken.
Ja, misschien omdat ze zich heeft voorgedaan als iemand van BBIB. Maar ik gok dat hij weinig kans heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oplichten en een vorm van afpersen is ook niet interessant...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |