quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Hoi, ik heb ca. 1000 2000 euro overgemaakt naar een vrouw, waarvan ik jou nooit heb verteld dat ik contact met haar heb, nu wilt ze rare verhalen gaan vertellen..."
Tsja, en toch lijkt het de beste optie.
off: Jeuh, eindelijk een vervolgtopic!
Ja dan zal hij inderdaad gewoon moeten vertellen dat hij ter goeder trouw een bedrag heeft overgemaakt ter lening.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter in dit geval zijn er ook bedragen van TS naar die ander gegaan. Hoe denkt de vriendin daarover als ze dat ziet?
Dan zou het toch lijken of TS inderdaad iets te verbergen heeft.
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald wordenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen niet zo handig om dit soort ideeen hier neer te zetten als de kans vrij groot is dat ze mee leest.
Nou beter laat dan nooit, of gewoon dit topic laten lezen...quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Hoi, ik heb ca. 1000 euro overgemaakt naar een vrouw, waarvan ik jou nooit heb verteld dat ik contact met haar heb, nu wilt ze rare verhalen gaan vertellen..."
Tsja, en toch lijkt het de beste optie.
off: Jeuh, eindelijk een vervolgtopic!
Je moet nooit buigen voor chantage. Want het gaat het nooit over. Liever biecht je alles op aan je vriendin. Als zij je verlaat dan zij het zo. Je hebt fouten gemaakt en nu krijg je de gevolgen gepresenteerd. Maar in elk geval heb jij dan een einde gemaakt aan de oplichting.quote:
Politie moet je hier niet bij gaan inschakelen.. dat kost alleen maar bakken vol met tijd die je door je eigen domme handelen hebt veroorzaakt. Daarnaast word je dan nog weet ik veel hoelang herinnert aan je domme fout.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:41 schreef Boca_Raton het volgende:
In ieder geval is het positief dat je naar de politie stapt en het hele verhaal uit de doeken doet.
Open kaart met je vriendin TS en vervolgens aangifte doen. Zit niets anders op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald worden
Dus mensen die geld geven aan een collectant die zegt voor bv de KWF te lopen maar intussen daar niet bekend is en het geld in zijn eigen zak steekt kunnen ook geen aangifte van oplichting doen omdat ze immers zelf geld hebben gegeven? Dit is een beetje hetzelfde idee natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Omdat hij het geld zelf keer op keer op keer (x8) heeft overgemaakt.
Ik ben blij dat de politie hun schaarse tijd niet massaal aan dit soort dingen gaat besteden.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Politie moet je hier niet bij gaan inschakelen.. dat kost alleen maar bakken vol met tijd die je door je eigen domme handelen hebt veroorzaakt. Daarnaast word je dan nog weet ik veel hoelang herinnert aan je domme fout.
Ik zou als vriendin zijnde echt niet elke keer dat gezeik aan willen horen van een domme fout die mijn vriend zou hebben gemaakt. Dan ben je op de hoogte en ga je je er ook nog in mengen. Neem als TS lekker dat verlies en vertel het je vriendin, maar die procedures voor dat bedrag..quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik zou als vriendin zijnde echt niet elke keer dat gezeik aan willen horen van een domme fout die mijn vriend zou hebben gemaakt. Dan ben je op de hoogte en ga je je er ook nog in mengen. Neem als TS lekker dat verlies en vertel het je vriendin, maar die procedures voor dat bedrag..
ah gossiequote:
Los van wat die ander zou beweren, en los van wat er allemaal besproken is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:33 schreef Nouri het volgende:
Ik kan mij wel voorstellen dat het een lastig gesprek gaat worden TS.
Hij moet zich misschien meer zorgen maken over zijn gokprobleem.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gossieik heb wel een beetje medelijden met TS, misschien heeft zijn vriendin dat ook....
Het is immers geen misdaad, maar gewoon een flinke stomme actie
Ja dat dus. Flink stomme actie kun je nog uitleggen, maar op een bepaald moment krijg je eenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah gossieik heb wel een beetje medelijden met TS, misschien heeft zijn vriendin dat ook....
Het is immers geen misdaad, maar gewoon een flinke stomme actie
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Let op: straks is hij niet het eerste slachtoffer van deze vrouw, die zich meldt...
volgens het vorige topic is het deze vrouw al eens eerder gelukt blijkbaarquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?
Je bent wanhopig en je moet wat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zouden er werkelijk zoveel meer mensen zijn die naar onbekenden geld overmaken die deze leeftijd hebben ja?
Als jij die quotes in een posting plaatst met dit verzoek dan willen wij dat wel doen. (ik zie niet in waarom niet)quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dan ga ik dat weghalen, dan mogen ze quotes weggehaald worden
ja, dat is inderdaad misschien wel een groter probleemquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij moet zich misschien meer zorgen maken over zijn gokprobleem.
Voor een eenmalige oplichting heeft die vrouw er wel heel veel werk van gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mannen doen veel voor aandacht van vrouwenquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel lief dat hij zo naïef isquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:47 schreef hottentot het volgende:
11x zo geld overmaken, ook dat zou niet iedereen accepteren in een partner.
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Voorlopig laat ik het hierbij. Vanavond bel ik de politie, dan plaats ik een update.
Als ze maar gestraft wordt. En het nooit meer in haar hoofd halen zoiets weer uit te halen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.
Zomaar een vette vakantie weggeven aan een vreemde meid, denk niet dat de vriendin van ts dat leuk vindt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel lief dat hij zo naïef is
Dat je naar programma Opgelicht stapt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:52 schreef mootie het volgende:
Dit is natuurlijk heel slecht. Maar terug gaan dreigen?![]()
Zeggen dat je openbaar gaat maken wat ze doet, je hebt haar FB, ziet dus wie haar vrienden zijn enzo.
Je moet langsgaan bij een politiebureau. Het heeft geen enkele zin om ze te bellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Voorlopig laat ik het hierbij. Vanavond bel ik de politie, dan plaats ik een update.
Bellen voor een afspraak hoop ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef thrushhonk het volgende:
Of zoiets, dat je Opgelicht in gaat schakelen, of Peter R. Iets in die geest. In elk geval suggereren dat haar praktijken op straat komen te liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat je naar programma Opgelicht stapt.
Het gaat toch niet alleen om het terugkrijgen van je geld? Dat zit er niet meer in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:51 schreef Nouri het volgende:
[..]
Dat is toch kansloos. Je ziet je geld nooit meer terug.
Ze weet echt wel dat ts dat niet gaat doen zolang hij nog chanteerbaar is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zoiets, dat je Opgelicht in gaat schakelen, of Peter R. Iets in die geest. In elk geval suggereren dat haar praktijken op straat komen te liggen.
Als het een Fokster is kan ik me bijna niet voorstellen dat ze niet meeleest, dus ze weet nu dan onderhand wel dat er stront aan de knikker is....quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat je naar programma Opgelicht stapt.
Dat is ook het eerste wat hij moet doen, ouders en vriendin inlichten. Zal een enorme last van zijn schouders vallen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuk die tv programma`s, behalve dat hij niet wilt dat zijn ouders er achter komen.
Ja, dat gokken zal hij moeten opbiechten, maar misschien had hij dat al eerder moeten doen,quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:56 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ze weet echt wel dat ts dat niet gaat doen zolang hij nog chanteerbaar is.
Dat bedacht ik me ook nadat ik Alberto opperde.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:55 schreef over_hedge het volgende:
Ja leuk die tv programma`s, behalve dat hij niet wilt dat zijn ouders er achter komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |