Tips en adviezen in de zin van?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:09 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Het was gewoon vriendschappelijk, uitwisselen van tips en adviezen. Geen andere dingen, dus ook geen virtueel vreemdgaan.
WTF dude?quote:Ik heb BBIB al zeven keer (!!) het eenmalige bedrag overgemaakt, en heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het nu wél lukt. Ik wil absolut niet dat de zaak word gesloten, aangezien met de cliënte geen normaal dialoog mogelijk is. Dreiging na dreiging, en de politie kan niets doen. Voor een lening die begon met 500 euro ben ik nu al 2000 euro kwijt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Wedden op sport. Ze was semi-professioneel tennister.
Stuk of 7 á 8 keerquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:06 schreef CoolGuy het volgende:
Wat de neuk heb ik net gelezen? Elke keer heb je opnieuw geld overgemaakt, ofalthans, elke keer, meer dan 1x in ieder geval?
Je zult door de zure appel heen moeten. Het dreigement is dat ze anders aan je fam en vriendin gaat vertellen dat jij geld overmaakte... Ja.... En? Dan vinden ze je niet snugger nee, en daar hebben ze dan gelijk in.
Maar ze heeft niets om je mee te chanteren behalve dan het feit dát je geld hebt overgemaakt. Als jij haar dat weg neemt heeft ze niks om op door te gaan. Maar dan zul je wel door de zure appel heen moeten bijten.
Even los daarvan vraag ik me wel af of ze daadwerkelijk niks meer heeft, want waarom in hemelsnaam zou je geld overmaken naar iemand die je alleen maar kent van internet? Heb je geen erotische gesprekken met dr gevoerd... Whatever... Iets dat ze kan gebruiken als chantagemiddel?
Ik vind het feit dát je geld hebt overgemaakt namelijk niet zo boeiend.dan ben je een sukkel. Maar als jij virtueel bent vreemd gegaan dan heb je ook je relatie te verliezen, en dát is wel een leuk chantagemiddel.
Ik heb het idee dat er hier iets uit het verhaal wordt weg gelaten, maar ik akn het mis hebben.
Haar eigen behaalde resultaten staan op het internet? Of dat ze tips geeft aan anderen? Matchfixing zaken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:13 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Als ik haar naam Google staat dat wel in nieuwsberichten en op websites met uitslagen.
Dit is een gerichte scam en nog vrij bekend ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:12 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Wedden op sport. Ze was semi-professioneel tennister.
Dit lijkt mij het meest verstandige wat je tot nu toe gedaan hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef thrushhonk het volgende:
Ik ga vanavond als ik thuis ben de politie bellen en een afspraak maken.
Haar eigen resultaten staan op internet. Ze wist soms wel insider dingetjes, geen idee of er matchfixing heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haar eigen behaalde resultaten staan op het internet? Of dat ze tips geeft aan anderen? Matchfixing zaken?
Helaas kan dat niet, moet via het algemene telefoonnummer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:16 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou nog eens bij een ander politiebureau een afspraak maken voor een second opinion. Sowieso is het nu wel oplichting.
Soberso heeft ze wel écht iets om mee te chanteren, meer dan 'gewoon vriendschappelijk gesprekken'quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dat idee krijg ik ook, niemand is toch zó dom?
Succes, Ik zou mijn energie in een raadsman steken en civiel verder procederen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:15 schreef thrushhonk het volgende:
Ik ga vanavond als ik thuis ben de politie bellen en een afspraak maken.
Ja, dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ben jij echt zó ontzettend naïef dat je maar elke keer geld overmaakt? (Serieuze vraag.)
Ik zou die 1e 500 euro al niet eens over hebben gemaakt naar een "vreemde", maakt niet uit welke smoes iemand heeft. Ik leen niemand iets.
Je bent toch niet serieus hoop ik ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:18 schreef DonnaRush het volgende:
Als de politie er niks aan wil doen zou ik je verhaal naar Alberto Stegeman sturen. Die doet toch dit soort 'opgelicht op internet' programma's?
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:17 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Politie neemt je aangifte niet eens (of ter kennisgeving) aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |