Je kan je vrienden op onzichtbaar zetten. Even doen voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef thrushhonk het volgende:
Lol, ik moet 200 overmaken, want ze zegt mijn adres te hebben en al mijn Facebookvrienden te contacteren. Weer een mooi screenshotje voor in de aangifte. Nu dat nummer ook maar geblokt, ben benieuwd over hoeveel dagen ze een nieuw nummer heeft.
Hola Fann en Deis. Net via-via hier terecht gekomennnn. Drie woorden gelezen: Het ben nep. Liefs, Slyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
Maar wat zou ze dan tegen je Facebookvrienden, raar iets trouwens, moeten zeggen?
Kan ze nou iets ten nadele van jou zeggen of niet?
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
Maar wat zou ze dan tegen je Facebookvrienden, raar iets trouwens, moeten zeggen?
Kan ze nou iets ten nadele van jou zeggen of niet?
Tenzij tweede account.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan je vrienden op onzichtbaar zetten. Even doen voor de zekerheid?
Als je haar op FB blockt, kan ze trouwens volgens mij sowieso niks meer zien op jouw FB-pagina.
Ow... het is nep? dat heb je snel gezien dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola Fann en Deis. Net via-via hier terecht gekomennnn. Drie woorden gelezen: Het ben nep. Liefs, Sly
dat zijn waarschijnlijk gewoon loze dreigementen dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.
Ik snap niet dat je daar zo van onder de indruk bent. Jij hebt toch ook háár adres.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is gewoon ontzettend vervelend.
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zijn waarschijnlijk gewoon loze dreigementen dan.
Ik ben nogal snel van begripquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... het is nep? dat heb je snel gezien dan...
Ik ga het sowieso melden ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar zo van onder de indruk bent. Jij hebt toch ook háár adres.
Dan zeg je toch gewoon, dat als ze jouw familie/vrienden gaat lastigvallen, dat je dan volgende week met de politie aan haar deur komt om een praatje te maken ivm stalking.
Nou alles goed bewaren dan maar, ik zou zeggen ga lekker je gang.... dat mens ruikt gewoon datquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.
Lekker verzamelen voor meer bewijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Dat hoor ik vanzelf wel, krijg nu van meerdere e-mailaccounts van haar mails met dezelfde dreiging.
Ik laat het gewoon over me heenkomen. Hoe vaker ze dreigt hoe meer bewijs ik heb. En nu ga ik genieten van mijn avondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou alles goed bewaren dan maar, ik zou zeggen ga lekker je gang.... dat mens ruikt gewoon dat
je in de zenuwen zit en als je niks te verbergen hebt hoef je niet in de zenuwen te zitten ook, dus
kijken wat ze dan gaat doen.
Prettige avond dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heenkomen. Hoe vaker ze dreigt hoe meer bewijs ik heb. En nu ga ik genieten van mijn avond
En dat is het beste wat je kan doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:15 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
En nu ga ik genieten van mijn avond
Maar nu is het pure chantage dus..dan is het voor de politie een makkelijke zaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, misschien dat dit echt de laatste keer is.
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien (krijg je geen meldingen van), dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Weet ze ondertussen dat jij weet dat Ben niet bestaat?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien, dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.
[ afbeelding ]
Zo is het verband tussen Ben en A wel heel makkelijk gelegd.
Dit was op 10 april al?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, toen ik op Facebook bij mijn berichtverzoeken keek bleek dat ze zichzelf al bekend had gemaakt. Echter had ik dit pas naderhand gezien (krijg je geen meldingen van), dus is ze ondertussen gewoon doorgegaan.
[ afbeelding ]
Zo is het verband tussen Ben en A wel heel makkelijk gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |