Waarom denkt zij dat jij bij haar in het krijt staat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze appt me net op een ander nummer (voor de rest overal geblokt), vind haar gedrag een beetje stalkerig overkomen. Ze vraagt of ik 200 euro wil overmaken, dan zorgt ze dat ze maandag alles kan terugbetalen
[..]
Die meid heeft echt hulp nodig.
Universiteit.. De 23e..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:21 schreef thrushhonk het volgende:
Ze appt me net op een ander nummer (voor de rest overal geblokt), vind haar gedrag een beetje stalkerig overkomen. Ze vraagt of ik 200 euro wil overmaken, dan zorgt ze dat ze maandag alles kan terugbetalen
[..]
Die meid heeft echt hulp nodig.
Dat was bij al die andere keren ¤150 ook al de vraagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Physsic het volgende:
Waar heeft ze die 200euro zo erg voor nodig dat ze daar niet 3dagen op kan wachten? :p
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:35 schreef hottentot het volgende:
Het is 11x gelukt, ik zou haar juist voor gek verklaren als ze het geen 12e keer probeert.
Begin deze maand.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:47 schreef Physsic het volgende:
Maar TS, jullie geschiedenis gaat 2jaar terug toch? Wanneer heb je die 500 aan haar geleend?
Nee hoor, dat hoeft nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:40 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Het handige van Skrill is is dat de ontvanger van het geld de bedragen moet accepteren.
Dat moest omgedraaid zijn zei ze daarna.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom denkt zij dat jij bij haar in het krijt staat?
Ik heb het nog niet anders gezien in ieder geval. Ik maakte geld over, A moest het eerst accepteren om het te ontvangen. Als ze dat niet deed kreeg ik binnen X dagen (14 ofzo) het geld automatisch terug.quote:
Apart, ik gebruik Skrill zeer regelmatig en heb dat echt nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet anders gezien in ieder geval. Ik maakte geld over, A moest het eerst accepteren om het te ontvangen. Als ze dat niet deed kreeg ik binnen X dagen (14 ofzo) het geld automatisch terug.
Ze heeft mij wel een loonstrookje laten zien inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:58 schreef hottentot het volgende:
TS mag nog blij zijn dat ze die 500,- niet snel heeft terugbetaald om met het gewonnen vertrouwen later een grotere slag te slaan.
Help mijn auto is stuk en ik kan geen voorschot krijgen, en als ik niet op mijn werk kom lig ik eruit want ik zit nog in de proefperiode, vervalst contract en loonstrookje van vorige maand erbij dat er 3500,- p/m word verdiend, zielig verhaaltje hoe ze net uit de bijstand is, en dat ze een geweldige auto van haar Vader kan kopen voor 6500,- maar die moet dan wel het geld hebben anders kan hij niet vervroegd een nieuwe kopen. Zelf heeft ze dan nog 2500,- liggen, maar of TS die 4000,- kan voorschieten....
Bij elke acceptatie krijg ik een e-mail.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, ik gebruik Skrill zeer regelmatig en heb dat echt nog nooit gezien.
32 rood, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Universiteit.. De 23e..
Heeft ze een studielening aangevraagd?
Waar heeft ze die 200euro zo erg voor nodig dat ze daar niet 3dagen op kan wachten? :p
lijkt me duidelijk van welk geldquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Hoewel ze zegt binnenkort op zichzelf te gaan wonen, ik vraag me alleen af van welk geld.
Van jouw geld natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Hoewel ze zegt binnenkort op zichzelf te gaan wonen, ik vraag me alleen af van welk geld.
Zegt zequote:
[Dat zegt ze echt al 3 jaar volgens mij]quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:19 schreef thrushhonk het volgende:
[..]
Jep![]()
Ze heeft wel lef zeg...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:58 schreef thrushhonk het volgende:
Lol, ik moet 200 overmaken, want ze zegt mijn adres te hebben en al mijn Facebookvrienden te contacteren. Weer een mooi screenshotje voor in de aangifte. Nu dat nummer ook maar geblokt, ben benieuwd over hoeveel dagen ze een nieuw nummer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |