twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Dat zijn excuus muzikanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?
Johann Sebastiaan Bach, Frederik Chopin, Gustaaf Mahler?
Excuus-blanken, denk ik.quote:
Daar werd ze niet voor opgepakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.
Het grappige is dat een blanke rapper ook gelijk de beste is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
En white men can't jump.
Jij vroeg om een reden, wij verzinnen een reden. Waar ligt het dan aan? Kunnen ze niet omdat de witte "meesters" ze ingezet hebben bij het bollenpellen en aspergesteken en de zweep erover gaat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
Als je een donkere huidskleur hebt, dan heb je geen politieke ambities volgens onze lieve fokkers! Denk + 5 zetels.
Komt de inkopper: "Kunnen die lui nou echt helemaal niets?"quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Het grappige is dat een blanke rapper ook gelijk de beste is.
nee die hebben muziek van de zwartjes gestolenquote:
Ik heb een gruwelijke hekel aan racisme. Sylvana denkt dat mensen een hekel aan haar hebben om haar huidskleur, maar mensen hebben een hekel aan haar omdat het een gruwelijk mens is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
Als je een donkere huidskleur hebt, dan heb je geen politieke ambities volgens onze lieve fokkers! Denk + 5 zetels.
Jij voelt uiteraard een soort natuurlijke drang om haar te vertellen wat ze moet doen. Ik denk dat ze dat lekker zelf zal gaan beslissen. Sylvana +1.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop maar wel dat Kuzu en Ozturk Sylvana de ruimte geven om eigen standpunten te ontwikkelen aangaande homo-emancipatie, Armeense genocide, abortus, euthanasie en andere ethische kwesties. Anders is dat het zoveelste bewijs van onderdrukking van de zwarte vrouw door de ottomaanse meesters.
Vanwege haar standpunten die te maken hebben met haar huidskleur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik heb een gruwelijke hekel aan racisme. Sylvana denkt dat mensen een hekel aan haar hebben om haar huidskleur, maar mensen hebben een hekel aan haar omdat het een gruwelijk mens is.
Onzin, echt pertinente onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vanwege haar standpunten die te maken hebben met haar huidskleur.
het is vooral vanwege die zure, zeurende houding van haarquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als je je standpunten baseert op je huidskleur, dan ben jij diegene die racist is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet achter wat ze met Michael Jackson aan moeten...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:33 schreef sp3c het volgende:
nee die hebben muziek van de zwartjes gestolen
#neverforget
dat probleem heeft zichzelf opgelostquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds niet achter wat ze met Michael Jackson aan moeten...
Kleur lijkt me niet echt relevant.Ik heb ooit nog een voorkeurstem uitgebracht op Laetitia Griffith van de VVD. Maar ja, die is afgestudeerd als Meester in de Rechten. Sylvana Simons heeft een opleiding tot kapster gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:28 schreef Ceberut het volgende:
Gezien haar eigen haarkeuze mag ik aannemen dat ze die opleiding niet afgemaakt heeft?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Kleur lijkt me niet echt relevant.Ik heb ooit nog een voorkeurstem uitgebracht op Laetitia Griffith van de VVD. Maar ja, die is afgestudeerd als Meester in de Rechten. Sylvana Simons heeft een opleiding tot kapster gedaan.
Sowieso had ik minimaal dreads verwacht van deze soul sistaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien haar eigen haarkeuze mag ik aannemen dat ze die opleiding niet afgemaakt heeft?
Te maken met =/= baseren op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je je standpunten baseert op je huidskleur, dan ben jij diegene die racist is.
Is dat jouw verklaring? Wat als ze in Nederland zijn geboren en opgegroeid?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Confetti het volgende:
Bepaalde categorieën mensen uit bepaalde culturen hebben minder potentie om zuiver na te denken.
Voor voorbeelden verwijs ik u graag door naar een groot continent ten zuiden van Europa.
shit zal wel een sponsor hebben ... denk niet dat ze heel snel weggaanquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef truthortruth het volgende:
Is er trouwens al een pooltje aan de gang. Dit verband houdt niet langer dan 3 maanden, en dan rek ik het!
Je neemt het toch niet te serieus hoop ik?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop maar wel dat Kuzu en Ozturk Sylvana de ruimte geven om eigen standpunten te ontwikkelen aangaande homo-emancipatie, Armeense genocide, abortus, euthanasie en andere ethische kwesties. Anders is dat het zoveelste bewijs van onderdrukking van de zwarte vrouw door de ottomaanse meesters.
Opleiding zegt ook niet alles. Bovendien zal ze als Kamerlid de beschikking krijgen over meesters in de rechten wanneer ze daar behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..] Maar ja, die is afgestudeerd als Meester in de Rechten. Sylvana Simons heeft een opleiding tot kapster gedaan.
Sylvi die een roe pakt... Wat is dit voor zwarte piet insinuatie?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef Atak het volgende:
[..]
Pro-pieten. Sylvi heeft haar roe gepakt.
twitter:AlptekinAkdogan twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:56:08Van DENK mag je dus geen 'fuck de Koning' zeggen. Ben benieuwd wat Sylvana hiervan vindt. reageer retweet
Sylvana had een aantal weken geleden bij Pauw nog echt geen flauw idee waar het referendum over ging en wat zo'n verdrag bijvoorbeeld ook maar een beetje inhoudt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Kleur lijkt me niet echt relevant.Ik heb ooit nog een voorkeurstem uitgebracht op Laetitia Griffith van de VVD. Maar ja, die is afgestudeerd als Meester in de Rechten. Sylvana Simons heeft een opleiding tot kapster gedaan.
Niks mis mee IMHO.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvi die een roe pakt... Wat is dit voor zwarte piet insinuatie?
hij wil dat sylvi zijn roe pakt, snap dat danquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvi die een roe pakt... Wat is dit voor zwarte piet insinuatie?
Ga maar naar uitzendinggemist... Eea is hier al uitentreuren langsgekomen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:41 schreef Atak het volgende:
Ze keurt het helemaal niet goed. Dit wordt telkens herhaalt om haar te besmeuren. Ik heb al eerder om een quote gevraagd waar ze dat zegt.
Waar reageer je op?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:41 schreef Atak het volgende:
Ze keurt het helemaal niet goed. Dit wordt telkens herhaalt om haar te besmeuren. Ik heb al eerder om een quote gevraagd waar ze dat zegt.
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga maar naar uitzendinggemist... Eea is hier al uitentreuren langsgekomen...
Graag ben ik benieuwd welk continent je bedoelt. Toch niet Afrika dat al sinds de 17de eeuw geplunderd wordt door de Europeanen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Confetti het volgende:
Bepaalde categorieën mensen uit bepaalde culturen hebben minder potentie om zuiver na te denken.
Voor voorbeelden verwijs ik u graag door naar een groot continent ten zuiden van Europa.
Zeg zeiksnor, heb je ogen en oren, of heeft je Grote Leider die ook al verboden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Misschien heb ik het gemist.
Kan je het quoten?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Kan je het quoten?
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 18-05-2016 om 22:51:18Kamerkandidaat Sylvana: 'Ebru is terecht opgepakt' - https://t.co/kFOmB45O9e #DWDD reageer retweet
Hoe precies moet ik video quoten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Kan je het quoten?
Onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]twitter:BartNijman twitterde op woensdag 18-05-2016 om 22:51:18Kamerkandidaat Sylvana: 'Ebru is terecht opgepakt' - https://t.co/kFOmB45O9e #DWDD reageer retweet
dit...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is vooral vanwege die zure, zeurende houding van haar
Fixed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:55 schreef Zhero het volgende:
Die Umar is dan ook terecht opgepakt. Maar Sylvana, wat een verschrikkelijk mens.
http://nos.nl/artikel/209(...)ournaliste-gaan.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:58 schreef Specularium het volgende:
Over welke journalist had ze het die hier zou zijn opgepakt omdat hij iets had gedaan wat niet mocht?
dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:58 schreef Specularium het volgende:
Over welke journalist had ze het die hier zou zijn opgepakt omdat hij iets had gedaan wat niet mocht?
Inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Ebru is idd terecht opgepakt.
Je dient je aan de wet te houden. In SA mag je geen bier drinken, in de VS mag je geen belasting ontduiken en in Turkije mag je het staatshoofd niet beledigen.
De Duitse rechter heeft dat laatste ook nog eens bekrachtigd met een uitspraak.
Overtreed je de wet dan volgen er sancties.
Ebu deed die tweets vanuit NL heeft turkije dus niets over te zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Je dient je aan de wet te houden. In SA mag je geen bier drinken, in de VS mag je geen belasting ontduiken en in Turkije mag je het staatshoofd niet beledigen.
Mwah, niet echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ournaliste-gaan.html
Dat is zo'n beetje hun partijstrategie in een notendop: zo hard mogelijk om zich heen schoppen om maar zoveel mogelijk aandacht te genereren.'There's no such thing as bad publicity'. Wilders is er niets bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Half Nederland valt over die Simons heen. Dat speelt DENK natuurlijk alleen maar in de kaart.
Dat was ook vast niet de bedoeling, ze ging er ongetwijfeld van uit dat de kijker toch niet wist waar ze het over had en verontwaardigd zou roepen "Dat dat kan in Nederland!".quote:
Dus jij wordt in SA opgepakt omdat je in NL bier drinkt ? oke.... logishquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Inderdaad, ze hoeft alleen maar iets te zeggen over Zwarte Piet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hun partijstrategie in een notendop: zo hard mogelijk om zich heen schoppen om maar zoveel mogelijk aandacht te genereren.'There's no such thing as bad publicity'. Wilders is er niets bij.
Het zal overigens voor Sylvana niet moeilijk zijn om zich aan te passen aan deze strategie.
Lijkt me niet dan moeten ze 3-4 zetels halen, weet niet op welke plaats ze zit, maar dat gaan ze never nooit niet halen. Ze hoopt het wel ja het is makkelijk geld als het je lukt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:05 schreef perezoso het volgende:
Het is toch overduidelijk dat ze voor de voor het wachtgeld gaat.
Ze lift even mee met de Erdogan affaire, hopend dat veel Turken op die partij gaan stemmen zodat ze een zetel kan bemachtigen. Dat is haar ultieme wraak, de rest van haar leven op kosten van de tata's een super uitkering trekken.
Ben bang dat het haar nog gaat lukken ook, klote regeling.
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze het enorm onderschat en verwacht een mooi podium te hebben om los te gaan over discriminatie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:05 schreef perezoso het volgende:
Ik denk dat Sylvi al haar hele leven is geforceerd om elk jaar weer met zwarte piet geconfronteerd te worden. In haar ogen komt ze gewoon haar recht halen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hun partijstrategie in een notendop: zo hard mogelijk om zich heen schoppen om maar zoveel mogelijk aandacht te genereren. Wilders is er niets bij.
Het zal overigens voor Sylvana niet moeilijk zijn om zich aan te passen aan deze strategie.
#slavernijwiedergutmachungquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:05 schreef perezoso het volgende:
Ze lift even mee met de Erdogan affaire, hopend dat veel Turken op die partij gaan stemmen zodat ze een zetel kan bemachtigen. Dat is haar ultieme wraak, de rest van haar leven op kosten van de tata's een super uitkering trekken.
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, Dirk S. is ook schuldeiser bij de DSB-bank.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:05 schreef perezoso het volgende:
Mankeert er iets aan je oren ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Gewoon quoten wat ze zegt en in geschreven taal hier plaatsen.
Helaas zal ze haar gelijk bewezen zien, want veel mensen zullen haar niet kunnen afzeiken zonder hun commentaren te overgieten met een flinke dosis racisme.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze het enorm onderschat en verwacht een mooi podium te hebben om los te gaan over discriminatie.
Voor welke groep is Sylvana dan een rolmodel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Van Denk is het overigens wel een hele slimme zet geweest, die hebben bij de volgende verkiezingen voor elke verongelijkte etnische groep een eigen rolmodel op de kieslijst staan.
mongolenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Voor welke groep is Sylvana dan een rolmodel?
De zeurpieten die zelfs in de stoomboot een link met de slavernij zien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
wel raar in die tijd hadden ze nog helemaal geen stoombotenquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De zeurpieten die zelfs in de stoomboot een link met de slavernij zien.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe er wat aan dan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:24 schreef doemaariets het volgende:
Maar door de praktijken van die Erdogan komt alle troep naar hier, moeten we niet hebben
selffulfilling prophecy. Als je jezelf als anders neerzet omdat je zwart bent omdat je vindt dat anderen je anders vinden, vinden anderen je ook anders.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas zal ze haar gelijk bewezen zien, want veel mensen zullen haar niet kunnen afzeiken zonder hun commentaren te overgieten met een flinke dosis racisme.
Vliegtuigen vol met Turken, Sunny's en Sylvana's richting Barbarije helpt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:26 schreef doemaariets het volgende:
[..]
Zou de inzet van de toppers helpen?
Of Dave Roelvink..?
Wat ik tot nu toe op social media heb gezien viel nog behoorlijk mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas zal ze haar gelijk bewezen zien, want veel mensen zullen haar niet kunnen afzeiken zonder hun commentaren te overgieten met een flinke dosis racisme.
Volgens mij heeft ze er zelf niet om gekozen om uitgescholden en bedreigd te worden. Ik denk dat Sylvi binnenkort security nodig heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
selffulfilling prophecy. Als je jezelf als anders neerzet omdat je zwart bent omdat je vindt dat anderen je anders vinden, vinden anderen je ook anders.
Is het dan ook eigen schuld, dikke bult net als bij Ebru of ligt het dan anders?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze er zelf niet om gekozen om uitgescholden en bedreigd te worden. Ik denk dat Sylvi binnenkort security nodig heeft.
Sylvi is toch niet in Turkije.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is het dan ook eigen schuld, dikke bult net als bij Ebru of ligt het dan anders?
twitter:pptheulings twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:31:09@aafkeromeijn #dwdd "Vervelend voor Rosa Parks dat ze gearresteerd werd en in de problemen kwam, maar ze kende de wet." reageer retweet
Bam!quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:pptheulings twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:31:09@aafkeromeijn #dwdd "Vervelend voor Rosa Parks dat ze gearresteerd werd en in de problemen kwam, maar ze kende de wet." reageer retweet
Dit is weleens goede, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat het niet om nee, gaat vooral om de hypocriete praat van bepaalde figuren hier. Maar vooral blijven doorgaan zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:38 schreef loni55 het volgende:
[..]
Weet je voordat je over iemand gaat zeuren kijk even naar jezelf. Geloof mij zo maak je de wereld beter mocht je je echt zo begaan zijn met het lot van vrouwen.
Maar nee daar gaat het je helemaal niet om. Triest figuur.
Eerste voorbeeld van die onderdrukking werd vanavond al gegeven. Denk dat er niet veel ruimte is voor die dame.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef Morendo het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oeeeh. Heerlijk dit soort spiegeltjes.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:05 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dus jij wordt in SA opgepakt omdat je in NL bier drinkt ? oke.... logish
Maar natuurlijk wel een hele slechte vergelijking.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Oeeeh. Heerlijk dit soort spiegeltjes.
Nee. Hij is prima.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een hele slechte vergelijking.
Vind ik wel meevallen eigenlijk, verder was het optreden van Sylvana uitermate zwak, helemaal toen ze gelijk giell begon aan te vallen zonder ook maar naar zijn punt te willen luisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een hele slechte vergelijking.
Daarom is deze dame ongeschikt voor een politieke functie...quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk, verder was het optreden van Sylvana uitermate zwak, helemaal toen ze gelijk asiel begon aanzet valken zonder ook maar naar zijn punt te willen luisteren.
Als jij bier drinkt in Nederland is overduidelijk dat het bierdrinken plaatsvond in Nederland.quote:
Je snapt er geen ene zak van.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als jij bier drinkt in Nederland is overduidelijk dat het bierdrinken plaatsvond in Nederland.
Als jij vanuit Nederland een bericht plaatst op de server(s) van een Amerikaans bedrijf met wereldwijd bereik is een stuk lastiger te bepalen waar die actie nu precies heeft plaatsgevonden.
Die van jou slaat hout. Jou vergelijking slaat nergens op. Denk er nog maar eens goed over na vannacht in je bedje.quote:
Na het lezen van jouw woorden zal Assange meteen met een gerust hart naar Amerika afreizen, ze kunnen hem niets maken, hij was immers niet in de VS toen hij de documenten van Manning op WikiLeaks plaatste...quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die van jou slaat hout. Jou vergelijking slaat nergens op. Denk er nog maar eens goed over na vannacht in je bedje.
Maar das anders....quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw woorden zal Assange meteen met een gerust hart naar Amerika afreizen, ze kunnen hem niets maken, hij was immers niet in de VS toen hij de documenten van Manning op WikiLeaks plaatste...
Staatsdocumenten...quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw woorden zal Assange meteen met een gerust hart naar Amerika afreizen, ze kunnen hem niets maken, hij was immers niet in de VS toen hij de documenten van Manning op WikiLeaks plaatste...
Dat is niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Krijgt Syl ook mee te maken, zou ze ze snappen?
Versus staatsman.quote:
Sowieso heeft ze de Turkse nationaliteit. Er zijn ook bepaalde strafbepalingen die gelden voor Nederlanders in het buitenland, puur omdat ze de Nederlandse nationaliteit hebben, ik kan me voorstellen dat zoiets voor Turken ook geldt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Versus staatsman.
Ik ga niet betwisten dat het een achterlijke wet van een achterlijke narcist is, dat lijkt me duidelijk.
Ik vind alleen het argument "ja, maar toen ik dat bericht op internet zette, zat ik in Nederland, dus dat telt niet" nogal onnozel.
Ik snap dan ook niet zo goed waarom ze vervolgens wel op vakantie ging naar dat door haar zo verfoeide land, ik sluit niet uit dat ze ergens ook wel hoopte op een relletje met de bijbehorende mediahype.
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het enkel onnozel als een overheid zich bezighoudt met het monitoren van de expressievrijheid van haar diaspora. Wantrouwen is ook slecht eigen vertrouwen, vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Versus staatsman.
Ik ga niet betwisten dat het een achterlijke wet van een achterlijke narcist is, dat lijkt me duidelijk.
Ik vind alleen het argument "ja, maar toen ik dat bericht op internet zette, zat ik in Nederland, dus dat telt niet" nogal onnozel.
Ik snap dan ook niet zo goed waarom ze vervolgens wel op vakantie ging naar dat door haar zo verfoeide land, ik sluit niet uit dat ze ergens ook wel hoopte op een relletje met de bijbehorende mediahype.
Laatst was zoiets ook in Japan gebeurd en Japanners staan ze bekend om hun beschaafdheid. Zo'n filmpje zegt niks mits je geen racist bent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:12 schreef MrSweets het volgende:
Ja nee laten we aub zeker de wetten en regels in Turkije respecteren zeg.
Zo erg beschaafd land ohohoh oe he phoe nee die wetten daar zijn zeker 100% legit en zeker niet in strijd met de rechten van de mens ofzo. Daar heeft sylvana ook wat meer geloof ik maar dat terzijde.
Allicht is dat ook onnozel, maar dat ga je niet veranderen door #fuckerdogan te tweeten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het enkel onnozel als een overheid zich bezighoudt met het monitoren van de expressievrijheid van haar diaspora. Wantrouwen is ook slecht eigen vertrouwen, vind ik.
Ik heb zo'n vermoeden dat die wetenschap er wel is, maar dat dan het beste alternatief een zo groot als mogelijke effect sorteren is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Allicht is dat ook onnozel, maar dat ga je niet veranderen door #fuckerdogan te tweeten.
Klein opstootje wrs 1 mongool die daar zat... totaal niet te vergelijken en dan in turkije is zon beetje elke maand.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Laatst was zoiets ook in Japan gebeurd en Japanners staan ze bekend om hun beschaafdheid. Zo'n filmpje zegt niks mits je geen racist bent.
Nee, in Japan gaat het veel gewelddadiger. Kijk maar op YouTube.quote:Op donderdag 19 mei 2016 01:05 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Klein opstootje wrs 1 mongool die daar zat... totaal niet te vergelijken en dan in turkije is zon beetje elke maand.
Damn baasquote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Yep. Dat is een hele goeie.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja hoopte ik ook op, Quincy power, dan wel die witte turkjes eruit bittequote:Op donderdag 19 mei 2016 01:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Beter nodigen ze ook Quinsy uit om in de fractie te komen! En voor de ultieme diversiteit ook nog een of andere excuus blanke bèta man. Hang het partij kantoor vol met camera's en de nieuwe Gouden Kooi/Utopia samensmelting is geboren!
Volgens Sylvana is het moeilijk om achter iemand te staan die de wetten in een land overtreed. Rosa Parks is een held van Syl, omdat Rosa een wetsovertreder was. Een hypocriete trut is het dus.quote:
Nee hoor dat zei ze niet, alleen dat ze wist dat het in dat land kon gebeuren wat ook de opzet was van Ebruturk, die zich nu ook verzetsheld voeltquote:Op donderdag 19 mei 2016 01:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens Sylvana is het moeilijk om achter iemand te staan die de wetten in een land overtreed. Rosa Parks is een held van Syl, omdat Rosa een wetsovertreder was. Een hypocriete trut is het dus.
Ebruturk is net zoveel Truk als Rosa een Amerikaan was. Rosa kon het ook zien aankomen dat haar gedrag niet geaccepteerd zou worden. Dat was ook de opzet van Rosa die zich echt een verzetsheld heeft gevoeld.quote:Op donderdag 19 mei 2016 01:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee hoor dat zei ze niet, alleen dat ze wist dat het in dat land kon gebeuren wat ook de opzet was van Ebruturk, die zich nu ook verzetsheld voelt
Ja dus, ze zegt verder alleen dat het hier ook gebeurdquote:Op donderdag 19 mei 2016 01:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ebruturk is net zoveel Truk als Rosa een Amerikaan was. Rosa kon het ook zien aankomen dat haar gedrag niet geaccepteerd zou worden. Dat was ook de opzet van Rosa die zich echt een verzetsheld heeft gevoeld.
Welnee dit is de toekomst, er zijn maar 5% verdwaalde witmenschen, de getinte bazen planten zich beter voort, bij mixen zijn getinte kenmerken het dominantstquote:
Seksist.quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:09 schreef Impressme het volgende:
Sylvana moet gewoon een kledinglijn ofzo opstarten. Het is een mooie vrouw met gevoel voor stijl en trends, maar meer ook niet.
Hoe sneller een zwartere wereld hoe beter!quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welnee dit is de toekomst, er zijn maar 5% verdwaalde witmenschen, de getinte bazen planten zich beter voort, bij mixen zijn getinte kenmerken het dominantst
So be it.quote:
back to the rootsquote:Op donderdag 19 mei 2016 02:17 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Hoe sneller een zwartere wereld hoe beter!
Wij gaan anders mooi op haar stemmenquote:Op donderdag 19 mei 2016 02:20 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom geven we dit faalwijf en die faalpartij aandacht?
Ook de gemiddeld lagere IQ scores?quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welnee dit is de toekomst, er zijn maar 5% verdwaalde witmenschen, de getinte bazen planten zich beter voort, bij mixen zijn getinte kenmerken het dominantst
Omdat......middenin de nacht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 02:20 schreef Gary_Oak het volgende:
Waarom geven we dit faalwijf en die faalpartij aandacht?
Ik snap nog steeds niet waarom die muts zo vaak op TV is? Zou ze goed neuken ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een lafaard ook die Matthijs. Hij pakte haar met een fluwelen handschoen aan. Was eigenlijk ook wel te verwachten als een aandachtszieke salonsocialist een linkse aandachtszieke golddigger interviewt.
Ze neukt alleen maar rijke (witte) mannen. 1 van haar rijke ex-vriendjes was Roland Khan (eigenaar van Coolcat en MS Mode o.a.), Iemand die er totaal geen moeite mee had om zijn textiel door slaafjes in Azië te laten maken en waar Sylvana ook totaal geen moeite mee had zolang hij haar maar goed verwende.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die muts zo vaak op TV is? Zou ze goed neuken ofzo?
Ah ze valt al door de mand voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze neukt alleen maar rijke (witte) mannen. 1 van haar rijke ex-vriendjes was Roland Khan (eigenaar van Coolcat en MS Mode o.a.), Iemand die er totaal geen moeite mee had om zijn textiel door slaafjes in Azië te laten maken en waar Sylvana ook totaal geen moeite mee had zolang hij haar maar goed verwende.
Zat ze er ooit in dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah ze valt al door de mand voor de verkiezingen.
Die komt nooit in het parlement. In zo'n patriarchale partij komt ze als vrouw toch op de laatste plaats. Het zou me verbazen als Denk 4 zetels gaat winnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah ze valt al door de mand voor de verkiezingen.
Nul. Daar stemt geen hond op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die komt nooit in het parlement. In zo'n patriarchale partij komt ze als vrouw toch op de laatste plaats. Het zou me verbazen als Denk 4 zetels gaat winnen.
Ik zie eigenlijk liever dat na de laatste jaren met 2 watjes aan het roer iedereen gewoon niet meer gaan stemmen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze veel zetels winnen. 1 ding is zeker: Ze halen ze die niet bij de PVV weg en ook niet bij de rest van mijn Top 5 aan favoriete (of eigenlijk minst walgelijke) partijen. Ik heb liever dat de zetels naar Denk gaan dan naar PVDA, GL of D66.
Blondie is de enige kans op verandering. Als er volgend jaar een regering komt met VVD, D66, CDA en nog twee linkse partijen dan gaan we op dezelfde voet verder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk liever dat na de laatste jaren met 2 watjes aan het roer iedereen gewoon niet meer gaan stemmen dan.
De peroxide nitwit met grote bek is geen haar beter.
Die halve Indo met zijn rare kapsel heeft nog nooit wat voor elkaar gekregen, gaat dat ineens veranderen denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blondie is de enige kans op verandering. Als er volgend jaar een regering komt met VVD, D66, CDA en nog twee linkse partijen dan gaan we op dezelfde voet verder.
Als je op dezelfde voet verder wil gaan; Een EU die Nederland steeds verder leeg trekt, politici die de aars van Juncker en Merkel likken, Nederland op wil zien gaan in een betekenisloos provincietje aan de rand van de EU dan moet je op de rest stemmen. Als je graag het een en ander zou zien veranderen dan moet je op PVV stemmen (of een ander partijtje dat niet lafjes de orders uit Brussel afwacht).quote:Op donderdag 19 mei 2016 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die halve Indo met zijn rare kapsel heeft nog nooit wat voor elkaar gekregen, gaat dat ineens veranderen denk je?
Het netto rendement uit de EU is volgens mij hoog genoeg om er aan mee te doen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je op dezelfde voet verder wil gaan; Een EU die Nederland steeds verder leeg trekt, politici die de aars van Juncker en Merkel likken, Nederland op wil zien gaan in een betekenisloos provincietje aan de rand van de EU dan moet je op de rest stemmen. Als je graag het een en ander zou zien veranderen dan moet je op PVV stemmen (of een ander partijtje dat niet lafjes de orders uit Brussel afwacht).
Dat gaat vast nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:44 schreef superniger het volgende:
Ik had Sylvana Simons graag bij Jeroen Pauw gezien. Matthijs van Nieuwkerk is een lichtgewicht.
Matthijs is een mietje. Alleen als er een grote boze westerse rechtse man zit dan durft hij kritische vragen te stellen. Denk is hartstikke rechts maar ook islam en iedereen weet dat islam goed is, punt. Hij had haar ook kunnen vragen hoe ze tegen de islam aankijkt en in het bijzonder de ondergeschikte rol van de vrouw in de islam, wat ze van een hoofddoekje vindt, van een boerka, maar Goedvolk will be Goedvolk dus stelt hij haar zulke lastige vragen niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:44 schreef superniger het volgende:
Ik had Sylvana Simons graag bij Jeroen Pauw gezien. Matthijs van Nieuwkerk is een lichtgewicht.
Bij de 1e lastige vraag sloeg Sylvana al op tilt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Matthijs is een mietje. Alleen als er een grote boze westerse rechtse man zit dan durft hij kritische vragen te stellen. Denk is hartstikke rechts maar ook islam en iedereen weet dat islam goed is, punt. Hij had haar ook kunnen vragen hoe ze tegen de islam aankijkt en in het bijzonder de ondergeschikte rol van de vrouw in de islam, wat ze van een hoofddoekje vindt, van een boerka, maar Goedvolk will be Goedvolk dus stelt hij haar zulke lastige vragen niet.
Ze zegt dan 'ik vind er niks van'. Als je Kuzu vraagt wat hij vindt van de kliklijn in Nederland voor Turken, zegt hij: 'laten we het over Ebru Umar hebben.' Sylvana gaat dat vast nog wel leren om ook zo te antwoorden. Ontwijken en doorratelen Sylvana, anders ga je het niet redden. Hup meid, je kunt het!quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de 1e lastige vraag sloeg Sylvana al op tilt.
Ik vind dat we ook maar even ergens een Jopie en een Sjakie in het Turkse parlement moeten zien te krijgen. Lijst Sanmakquote:
Zou ze het lang volhouden? Aan de ene kant is ze aandachstziek en is dit dus een buitenkansje voor haar. Aan de andere kant was er sprake van dat de twee heren behoorlijk denigrerend tegenover vrouwen waren toen ze nog in de PVDA zaten. Ik denk dat haar camerageilheid het gaat winnen en dat ze er nog wel even zit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 06:00 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze zegt dan 'ik vind er niks van'. Als je Kuzu vraagt wat hij vindt van de kliklijn in Nederland voor Turken, zegt hij: 'laten we het over Ebru Umar hebben.' Sylvana gaat dat vast nog wel leren om ook zo te antwoorden. Ontwijken en doorratelen Sylvana, anders ga je het niet redden. Hup meid, je kunt het!
Als er vandaag verkiezingen waren dan zou ik om eerlijk te zijn niet meer weten op welke partij ik zou moeten stemmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je op dezelfde voet verder wil gaan; Een EU die Nederland steeds verder leeg trekt, politici die de aars van Juncker en Merkel likken, Nederland op wil zien gaan in een betekenisloos provincietje aan de rand van de EU dan moet je op de rest stemmen. Als je graag het een en ander zou zien veranderen dan moet je op PVV stemmen (of een ander partijtje dat niet lafjes de orders uit Brussel afwacht).
Die krijgt van haar Ottomaanse bazen nu precieze orders mee waar ze wel en niet aan mag schuiven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:44 schreef superniger het volgende:
Alleen is nog mooier.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:02 schreef Resistor het volgende:
Ik ga heel hard en heel lang lachen als ze met voorkeursstemmen de kamer in komt in de 2-mans fractie.
Ze hebben haar een plek in de top 5 van de kieslijst toegezegd. Waarschijnlijk waren nummer 3 en 4 al toegezegd en vergeven aan anderen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:02 schreef Resistor het volgende:
Ik ga heel hard en heel lang lachen als ze met voorkeursstemmen de kamer in komt in de 2-mans fractie.
Kansloos dat zootje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze hebben haar een plek in de top 5 van de kieslijst toegezegd. Waarschijnlijk waren nummer 3 en 4 al toegezegd en vergeven aan anderen.
Die wil gewoon lekker wachtgeld pakken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:33 schreef damian5700 het volgende:
Ik heb haar optreden gezien bij DWDD en ik hoop dat Simons bij toekomstige media-optredens een beetje vrolijker is en wat possitiviteit uitstraalt.
Nu vond ik het allemaal tamelijk defensief en vraag ik me af of zij politiek/politieke mores/etc. wel echt leuk vindt.
Het kwam bij mij niet heel overtuigend over.
Gewoon Peter R. erbij. Alleen moet Peter R. wel opstappen als ze voor het einde van het jaar niet op 5 zetels staan in de peilingen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 01:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Beter nodigen ze ook Quinsy uit om in de fractie te komen! En voor de ultieme diversiteit ook nog een of andere excuus blanke bèta man. Hang het partij kantoor vol met camera's en de nieuwe Gouden Kooi/Utopia samensmelting is geboren!
Peter R zou wel ultiem genot zijn, alle faalhazen bij elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon Peter R. erbij. Alleen moet Peter R. wel opstappen als ze voor het einde van het jaar niet op 5 zetels staan in de peilingen.
Topshow
En dat was ultiem genot. Verongelijkt wijf, heerlijk. Meer van zulke vragen svp.quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij de 1e lastige vraag sloeg Sylvana al op tilt.
Dat deed hij juist heel slim. Wel de juiste vragen stellen, maar het op zo'n manier doen dat ze niet de slachtofferrol in kan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een lafaard ook die Matthijs. Hij pakte haar met een fluwelen handschoen aan. Was eigenlijk ook wel te verwachten als een aandachtszieke salonsocialist een linkse aandachtszieke golddigger interviewt.
Ik hoop eerlijk gezegd meer op een rol in de marge na grote nederlaag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dat was ultiem genot. Verongelijkt wijf, heerlijk. Meer van zulke vragen svp.
Ja. Die dacht ook even politiek actief te worden. Niemand zat er op te wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Peter R zou wel ultiem genot zijn, alle faalhazen bij elkaar.
In Azië zijn ze blank, dus is het geen slavernij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze neukt alleen maar rijke (witte) mannen. 1 van haar rijke ex-vriendjes was Roland Khan (eigenaar van Coolcat en MS Mode o.a.), Iemand die er totaal geen moeite mee had om zijn textiel door slaafjes in Azië te laten maken en waar Sylvana ook totaal geen moeite mee had zolang hij haar maar goed verwende.
Zo is dat. Niemand doet daar moeilijk over.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
In Azië zijn ze blank, dus is het geen slavernij.
Die zie ik pas aanschuiven wanneer een zetel in de kamer voor hem een zekerheidje is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon Peter R. erbij. Alleen moet Peter R. wel opstappen als ze voor het einde van het jaar niet op 5 zetels staan in de peilingen.
Topshow
Peter Rrrrrr de Vries,Koewinsie,heerlijk wat een show wordt dat,de Toppers zijn er niks bij.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Topshow
En meteen gediskwalificeerd...quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En gelijk met gestrekt been er in:
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar
Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.
[ afbeelding ]
De oprichters van DENK, Kamerleden Öztürk en Kuzu, baren in het parlement opzien door zich niet uit te willen spreken tegen de Turkse persbreidel en andere aanvallen uit Ankara op de vrijheid van meningsuiting. De presentatrice, die bekend werd bij muziekzender TMF, sluit zich nu aan bij deze club en komt op de kandidatenlijst.
Begrip
In het programma De Wereld Draait Door keurde ze de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije niet af. Integendeel: ze toonde er zelfs begrip voor omdat Umar iets deed wat volgens de Turkse regels niet mag. Volgens haar is er sprake van ’selectieve verontwaardiging’ over de arrestatie daar, terwijl er bij Nederlandse aangelegenheden weggekeken zou worden.
Over de komst van Simons wilden de betrokkenen niks kwijt aan deze krant; alle verzoeken om informatie werden zoals gebruikelijk genegeerd. In het openbaar waren Kuzu en Öztürk niet te zien. Bij twee belangrijke Kamerdebatten over Turkije, een onderwerp waar ze normaal graag hun achterban vertegenwoordigen, waren zij niet aanwezig. Öztürk liet ook verstek gaan bij een actie van een goed doel waar hij aanwezig bij zou zijn.
’Tegengeluid’
Het was bij hetzelfde De Wereld Draait Door dat Simons gemotiveerd raakte om de politiek in te gaan. Ze was geschokt dat Martin ¦imek daar de term ’zwartjes’ gebruikte. „Dát was het moment dat ik besloot om zaken als racisme en Zwarte Piet niet meer zonder tegengeluid te laten passeren”, laat ze in een persbericht weten. „Ik zie het nu als mijn taak om mijn stem te laten horen in de arena waar ik écht iets blijvends kan bijdragen: de politiek.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)restatie_Umar__.html
Heeft het zin om dit te ontkrachten? Bijvoorbeeld aandragen dat Roemer en Martijn van Dam er kapot werden gemaakt? Of wijk jij sowieso niet af van je mening?quote:Op donderdag 19 mei 2016 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Matthijs is een mietje. Alleen als er een grote boze westerse rechtse man zit dan durft hij kritische vragen te stellen. Denk is hartstikke rechts maar ook islam en iedereen weet dat islam goed is, punt. Hij had haar ook kunnen vragen hoe ze tegen de islam aankijkt en in het bijzonder de ondergeschikte rol van de vrouw in de islam, wat ze van een hoofddoekje vindt, van een boerka, maar Goedvolk will be Goedvolk dus stelt hij haar zulke lastige vragen niet.
Wel als je waxine lichtje gooitquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier word je inderdaad niet opgepakt als je fuck de koning roept.
De Vara is de spreekbuis van de PVDA. Dat Roemer tijdens de verkiezingscampagne aangepakt wordt is dan ook wel weer begrijpelijk. Van Dam werd alleen hard aangepakt omdat hij het opnam tegen Samsom voor de positie van fractievoorzitter.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heeft het zin om dit te ontkrachten? Bijvoorbeeld aandragen dat Roemer en Martijn van Dam er kapot werden gemaakt? Of wijk jij sowieso niet af van je mening?
Ho, ho, waxinelichtjeshouder.quote:
Je maakt het wel gelijk ingewikkeld nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:49 schreef DrDentz het volgende:
Ebru werd terecht vastgehouden want zo zijn nu eenmaal de regels in Turkije. Sylvana moet het dus wel eens zijn dat de Zwarte Pieten-demonstranten werden opgepakt en weggevoerd, want ze deden iets dat in dit land niet mag volgens de regeltjes, namelijk daar protesteren waar de kinderen het allemaal zagen. Wet = wet.
Het is Roland Kahn, niet Khan, dus geen Mongoolse strijder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 03:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat Erdogan in Turkije doet moet hij zelf weten. Maar Erdogan heeft zich niet te bemoeien met de buitenlandse vrijheid van meningsuiting, waaronder kritiek en satire rondom zijn persoon.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:49 schreef DrDentz het volgende:
Ebru werd terecht vastgehouden want zo zijn nu eenmaal de regels in Turkije. Sylvana moet het dus wel eens zijn dat de Zwarte Pieten-demonstranten werden opgepakt en weggevoerd, want ze deden iets dat in dit land niet mag volgens de regeltjes, namelijk daar protesteren waar de kinderen het allemaal zagen. Wet = wet.
En nog erger stemmen er op.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:21 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom geven we aandacht aan dit soort debielen?
Idd. Dat bagetelliseren van die waxinelichtjeshouder. Uiteindelijk is het een projectiel dat door een geoefende discuswerper gemakkelijk als moordwapen kan worden gebruikt.quote:
Klopt maar het wordt dan wellicht een aanvulling op de debielen die al in de tweede kamer zitten. In dat opzicht past deze dame prima in het functie profiel van een eerste en of tweede kamer lid.quote:
In ons parlement zitten nog redelijk capabele mensen. Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Zweden waar echt de meest gestoorde debielen gekozen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt maar het wordt dan wellicht een aanvulling op de debielen die al in de tweede kamer zitten. In dat opzicht past deze dame prima in het functie profiel van een eerste en of tweede kamer lid.
Je brengt me op ideeën.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Idd. Dat bagetelliseren van die waxinelichtjeshouder. Uiteindelijk is het een projectiel dat door een geoefende discuswerper gemakkelijk als moordwapen kan worden gebruikt.
Maar redelijk capabel als omschrijving van je kwaliteiten zou bij de meeste sollicitaties al tot een afwijzing lijden. Maar is blijkbaar voor een politieke functie dus een ruime voldoende?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In ons parlement zitten nog redelijk capabele mensen. Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Zweden waar echt de meest gestoorde debielen gekozen zijn.
Daarom zouden we ook een districtenstelsel moeten hebben, zodat we zelf kunnen bepalen wie er in het parlement zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar redelijk capabel als omschrijving van je kwaliteiten zou bij de meeste sollicitaties al tot een afwijzing lijden. Maar is blijkbaar voor een politieke functie dus een ruime voldoende?
Daarom krijgt dit zoveel aandacht. Sylvana heeft gisteren in DWDD laten zien dat ze waarschijnlijk zeer oncapabel is voor het werk van een volksvertegenwoordiger. Het enige dossier wat ze kent is dat van zwarte piet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In ons parlement zitten nog redelijk capabele mensen. Vergelijk dat eens met bijvoorbeeld Zweden waar echt de meest gestoorde debielen gekozen zijn.
Omdat ze klaarblijkend toch de juiste snaar raken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:21 schreef JimmyDean het volgende:
Waarom geven we aandacht aan dit soort debielen?
Ik heb toch nog wel voldoende vertrouwen in de Nederlandse kiezer om te stellen dat Denk nooit 4 zetels gaat halen en dat Sylvana never nooit in het parlement zal komen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom krijgt dit zoveel aandacht. Sylvana heeft gisteren in DWDD laten zien dat ze waarschijnlijk zeer oncapabel is voor het werk van een volksvertegenwoordiger. Het enige dossier wat ze kent is dat van zwarte piet.
Ook liet ze gisteren tussen neus en lippen door glippen dat ze momenteel eigenlijk geen echt werk heeft. Door de wachtgeldkwestie en alle tussentijds opstappende kamerleden is de angst ontstaan dat kamerlidschap wordt misbruikt voor eigen gewin en dat een dienstbare opstelling niet meer de norm is.
Dat is dan weer niet waar, die deden iets wat wel mag, maar werden toch opgepakt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:49 schreef DrDentz het volgende:
Dat doet Tiesto ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Omdat ze klaarblijkend toch de juiste snaar raken.
Van een kleine minderheid die bepaalt wie er bij DWDD zitten misschien. Het overgrote deel van Nederland moet zulke zeurnegers niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Na een IQ test dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom zouden we ook een districtenstelsel moeten hebben, zodat we zelf kunnen bepalen wie er in het parlement zitten.
Hypocrisie is inderdaad een gevoelige snaar om reacties mee los te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:36 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat kan best maar ik zie dat niet in de politiek op militair gebied bijvoorbeeld. Dan zinj het net laffe bureau generaals. Ik zou bijvoorbeeld in het geval van een gewapend conflict in de grondwet verplichten dat elk tiende eerste en tweede kamerlid aan het front moet mee vechten.quote:
En nog anousha nzume er bij. Dan heb je een supertopper. Please do so!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Topshow
Die raakt geen snaar, die raakt alleen knoppen met voorgeprogrammeerde gejatte geluidjes...quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die raakt geen snaar, die raakt alleen knoppen met voorgeprogrammeerde gejatte geluidjes...
Ik ben al op dat niveau.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer dat misbaksel in de 2e kamer komt is mijn laatste geloof daarin gelijk helemaal verdwenen.
4 zetels is zo'n beetje als alle mogelijke stemmers op ze zouden stemmen. Maar de leiders van deze partij stoten volgens mij zo'n beetje al de helft van alle Turks-Nederlandse stemmen af. Ze zitten ook niet op eigen kracht in de kamer nu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel voldoende vertrouwen in de Nederlandse kiezer om te stellen dat Denk nooit 4 zetels gaat halen en dat Sylvana never nooit in het parlement zal komen.
Gebeurt dat wel dan moet ik me nog eens goed achter de oren krabben.
Degenen die op DENK stemmen voelen zich geen Nederlander. Weten we ook meteen hoe groot die groep is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel voldoende vertrouwen in de Nederlandse kiezer om te stellen dat Denk nooit 4 zetels gaat halen en dat Sylvana never nooit in het parlement zal komen.
Gebeurt dat wel dan moet ik me nog eens goed achter de oren krabben.
We hebben in Nederland deze eeuw 1 rechtszaak over majesteitschennis gehad. In Turkije vorig jaar een paar duizend over belediging van de president. Wie dan een betoog bouwt op dat het'eigenlijk hetzelfde is' is ofwel een beetje dom of heel erg oneerlijk. Have your pick.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar, die deden iets wat wel mag, maar werden toch opgepakt.
Ze heeft in zoverre een punt dat de vrijheid van meningsuiting hier niet geldt inzake het koningshuis. Zwarte Piet is ook al een probleem wat dat betreft, anti-immigratie meningen krijgen ook niet de ruimte waar ze recht op hebben, antizionisten worden belemmerd en bij Assange en Snowden kijkt de Nederlandse staat braaf de andere kant op.
Maar goed, DENK is een clubje dat zich ingraaft om de vermeende belangen van zijn eigen achterban te dienen, dus van hen hoef je geen redelijk standpunt tav de vrijheid van meningsuiting te verwachten, maar weet je dat het net als bij de PVV slechts zal gaan over de eigen mening.
Iemand die begrip heeft voor een stelsel waarin een man zijn eigen vrouw aangeeft wegens belediging van de president.quote:
Geen idee wie ze is verder ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk allemaal niet zo boeiend. Die Sylvana ook niet en zie onwijs veel mensen die zich helemaal kapot ergeren bij het horen van haar naam :p
Laat jaren 90 was ze TMF plaatjes-aankondig-vleesch. Intussen professioneel roeptoeteraar en "het is de schuld van de rabobank blanken" schreeuwer.quote:
Ze is echt alleen maar tafelvulling toch? Of doet ze nog iets er naast?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Laat jaren 90 was ze TMF plaatjes-aankondig-vleesch. Intussen professioneel roeptoeteraar.
Wat voor figuren zijn dat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, het wordt geen rechtszaak. Als het een rechtszaak zou worden dan wordt het optreden van politie en justitie getoetst aan de wet en krijgen die van de rechter een flinke tik op de vingers. Wat er gebeurd is dat vreedzame meningsuiters of manifestanten worden opgepakt en zo worden verhinderd in het kenbaar maken van hun mening, om daarna dan weer met excuses vrijgelaten te worden. Hetzelfde met inbeslagname van pamfletten bijvoorbeeld, die krijgt zo iemand weken na het huwelijk van WA en Maxima dan terug.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
We hebben in Nederland deze eeuw 1 rechtszaak over majesteitschennis gehad. In Turkije vorig jaar een paar duizend over belediging van de president. Wie dan een betoog bouwt op dat het'eigenlijk hetzelfde is' is ofwel een beetje dom of heel erg oneerlijk. Have your pick.
Tuurlijk geen vervolging is hetzelfde als een gevangenisstraf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, het wordt geen rechtszaak. Als het een rechtszaak zou worden dan wordt het optreden van politie en justitie getoetst aan de wet en krijgen die van de rechter een flinke tik op de vingers. Wat er gebeurd is dat vreedzame meningsuiters of manifestanten worden opgepakt en zo worden verhinderd in het kenbaar maken van hun mening, om daarna dan weer met excuses vrijgelaten te worden. Hetzelfde met inbeslagname van pamfletten bijvoorbeeld, die krijgt zo iemand weken na het huwelijk van WA en Maxima dan terug.
Er is wel een gradatieverschil, maar op zich is het hetzelfde wat Umar overkomt, gewoon even van de vrijheid beroven naar aanleiding van een meningsuiting, om die te hinderen, niet zozeer om echt tot een rechtszaak te komen.
Ja als rode lap op stier terwijl dit de perfecte move is om het van TV te verwijderen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk allemaal niet zo boeiend. Die Sylvana ook niet en zie onwijs veel mensen die zich helemaal kapot ergeren bij het horen van haar naam :p
Die Umar komt nog meer mijn strot uit, aandachtshoer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, het wordt geen rechtszaak. Als het een rechtszaak zou worden dan wordt het optreden van politie en justitie getoetst aan de wet en krijgen die van de rechter een flinke tik op de vingers. Wat er gebeurd is dat vreedzame meningsuiters of manifestanten worden opgepakt en zo worden verhinderd in het kenbaar maken van hun mening, om daarna dan weer met excuses vrijgelaten te worden. Hetzelfde met inbeslagname van pamfletten bijvoorbeeld, die krijgt zo iemand weken na het huwelijk van WA en Maxima dan terug.
Er is wel een gradatieverschil, maar op zich is het hetzelfde wat Umar overkomt, gewoon even van de vrijheid beroven naar aanleiding van een meningsuiting, om die te hinderen, niet zozeer om echt tot een rechtszaak te komen.
Zitten Umar, Assange en Snowden in de gevangenis?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tuurlijk geen vervolging is hetzelfde als een gevangenisstraf.
Het gaat niet om Umar. Het gaat erom of je aan je eigen keukentafel ongemakkelijk voelt als een vriend van een vriend vraagt wat je van de president vindt en pas gerustgesteld bent als je vergelijkbare meningen hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Umar komt nog meer mijn strot uit, aandachtshoer.
Ontelbare Turken wel. Denk je dat je die helpt door te gaan zitten wauwelen over wat er in andere landen aan scheten dwarszit. Ik heb er hekel aan Umar, maar ik weeg ieder woord dat ik zeg op een weegschaaltje omdat iets wat geïnterpreteerd zou kunnen worden als belediging keiharde consequenties voor mij kan hebben. Ik kan wat parallelle situaties bedenken maar het artikel over majesteitschennis maakt Nederland er geen een van.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zitten Umar, Assange en Snowden in de gevangenis?
Ik beledig die lamlul van een Rutte zonder probleem ben geen Turk maar heb weleens grijze wolven op bezoek gehad in coffeeshop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om Umar. Het gaat erom of je aan je eigen keukentafel ongemakkelijk voelt als een vriend van een vriend vraagt wat je van de president vindt en pas gerustgesteld bent als je vergelijkbare meningen hebt.
Het punt is dat mensen de mond snoeren niet gebeurt met een strafrechtelijke procedure maar met het voortraject daarvan, terwijl die procedure zelf doorgaans achterwege blijft.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ontelbare Turken wel. Denk je dat je die helpt door te gaan zitten wauwelen over wat er in andere landen aan scheten dwarszit. Ik heb er hekel aan Umar, maar ik weeg ieder woord dat ik zeg op een weegschaaltje omdat iets wat geïnterpreteerd zou kunnen worden als belediging keiharde consequenties voor mij kan hebben. Ik kan wat parallelle situaties bedenken maar het artikel over majesteitschennis maakt Nederland er geen een van.
Je begrijpt kennelijk niet dat je met het doorgaan hierover de stelling valideert dat 'omdat er hier een probleempje' is er geen kritiek mag worden gegeven op een misstand elders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het punt is dat mensen de mond snoeren niet gebeurt met een strafrechtelijke procedure maar met het voortraject daarvan, terwijl die procedure zelf doorgaans achterwege blijft.
Je moet geen mot met me maken want dan ga je het merken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het punt is dat mensen de mond snoeren niet gebeurt met een strafrechtelijke procedure maar met het voortraject daarvan, terwijl die procedure zelf doorgaans achterwege blijft.
Waarom leg je de prioriteit bij een misstand elders? In Rusland, Wit-Rusland en Saudie-Arabie gaat het ook niet heel goed met de vrijheid van meningsuiting. Mag ik me misschien druk maken over wat mijn eigen overheid en haar grootste bondgenoten doen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk niet dat je met het doorgaan hierover de stelling valideert dat 'omdat er hier een probleempje' is er geen kritiek mag worden gegeven op een misstand elders.
Gefeliciteerd.
Tenenkrommendquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:17 schreef StaceySinger het volgende:
Vandaag werd bekend dat professioneel huilebalk Sylvana Simons zich aangesloten heeft bij de kansloze partij DENK. Bij De Wereld Draait Door mochten ze er over vertellen. Aan tafel zaten Sylvana Simons, afsplitsturk Tunahan Kuzu en een of andere Farid Azarkan die zich laatst ook bij de partij heeft aangesloten. Matthijs van Nieuwkerk en Giel Beelen stelden kritische vragen, en je kunt het al raden: die werden ontweken. Bekijk de gênante en misselijkmakende vertoning hier:
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Omdat het de realiteit betreft, geen fictief probleem over majesteitschennis. Om in de gevangenis te komen in verband met een beledigende uiting over de president van Turkije heb je geen Turks paspoort of een Turkse identiteit nodig. Je hebt alleen de pech nodig dat iemand je aangeeft terwijl je in Turkije bent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom leg je de prioriteit bij een misstand elders? In Rusland, Wit-Rusland en Saudie-Arabie gaat het ook niet heel goed met de vrijheid van meningsuiting. Mag ik me misschien druk maken over wat mijn eigen overheid en haar grootste bondgenoten doen?
Het is al irritant genoeg dat Nederlanders van Turkse afkomst buitenlandse problemen importeren omdat ze zo graag Turk willen blijven. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Simons die buitenlandse rassenkwesties importeert omdat ze zo druk bezig is met zwart zijn. Misschien moeten deze Nederlanders zich wat drukker bezig zijn met het zijn van Nederlander en in het geval van Turken betekent dat de moeite doen om jezelf van je Turkse nationaliteit met al diens inbreuken op je vrijheid te verlossen. Dat het zoveel moeite kost mag je dan je eigen Nederlandse overheid weer verwijten want die laat dat te makkelijk toe.
Dankzij dit lapje tekst ben ik nu weer pro-Sylvana geworden. Wat een hoogstandje weer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:17 schreef StaceySinger het volgende:
Vandaag werd bekend dat professioneel huilebalk Sylvana Simons zich aangesloten heeft bij de kansloze partij DENK. Bij De Wereld Draait Door mochten ze er over vertellen. Aan tafel zaten Sylvana Simons, afsplitsturk Tunahan Kuzu en een of andere Farid Azarkan die zich laatst ook bij de partij heeft aangesloten. Matthijs van Nieuwkerk en Giel Beelen stelden kritische vragen, en je kunt het al raden: die werden ontweken. Bekijk de gênante en misselijkmakende vertoning hier:
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Nou. Idd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dankzij dit lapje tekst ben ik nu weer pro-Sylvana geworden. Wat een hoogstandje weer.
Dat heb ik nou nooit. Als wij allebei Nederlanders zijn, hoe komt het dan dat jij die bedreiging wel als reeel en persoonlijk ervaart en ik niet?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat het de realiteit betreft, geen fictief probleem over majesteitschennis. Om in de gevangenis te komen in verband met een beledigende uiting over de president van Turkije heb je geen Turks paspoort of een Turkse identiteit nodig. Je hebt alleen de pech nodig dat iemand je aangeeft terwijl je in Turkije bent.
Positief dat je toegeeft dat je ernaast zat. Neem dat mee als je weer ergens een sterke mening over hebtquote:Op donderdag 19 mei 2016 08:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De Vara is de spreekbuis van de PVDA. Dat Roemer tijdens de verkiezingscampagne aangepakt wordt is dan ook wel weer begrijpelijk. Van Dam werd alleen hard aangepakt omdat hij het opnam tegen Samsom voor de positie van fractievoorzitter.
Idd PVV is de radicale afsplitsing van de VVD en DENK die van de PvdA.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Atak het volgende:
Ik vind DENK wel een verfrissing vergeleken met PVV.
DENK is eigenlijk een tegengif tegen PVV.
Waarschijnlijk gaan er veel mensen op stemmen.
Alle zetels die DENK gaat krijgen zullen ze krijgen dankzij de PVV. In mijn optiek als de PVV nooit had gestaan dan zou DENK ook niet bestaan hebben. Het zou wel grappig zijn als die twee Turken met een bosje bloemen bij de PVV langsgaan om hun te bedanken voor de 5+ zetels.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd PVV is de radicale afsplitsing van de VVD en DENK die van de PvdA.
De kneuzenkermis wordt steeds groter.
En de PVV krijgt er dankzij DENK weer meer zetels bijquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:27 schreef Atak het volgende:
Alle zetels die DENK gaat krijgen zullen ze krijgen dankzij de PVV. In mijn optiek als de PVV nooit had gestaan dan zou DENK ook niet bestaan hebben. Het zou wel grappig zijn als die twee Turken bij de PVV gaan met een bosje bloemen om hun te bedanken voor de 5+ zetels.
Mwah, tot nu toe is DENK best een nette partij, zeker vergeleken met de PVV.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En de PVV krijgt er dankzij DENK weer meer zetels bij
PVV heeft zijn plafond al geraakt. DENK kan alleen groeien terwijl PVV alleen kan krimpen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
En de PVV krijgt er dankzij DENK weer meer zetels bij
Optimist.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:30 schreef Atak het volgende:
[..]
PVV heeft zijn plafond al geraakt. DENK kan alleen groeien terwijl PVV alleen kan krimpen.
Jij denkt serieus dat ze een debat gaat winnen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:32 schreef Atak het volgende:
Ik ben nooit een fan geweest van Sylvi maar ik zou voor geen goud missen hoe ze in een debat met Wilders hem helemaal afbekt.
Moet ze wel de juiste dossierkennis hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:32 schreef Atak het volgende:
Ik ben nooit een fan geweest van Sylvi maar ik zou voor geen goud missen hoe ze in een debat met Wilders hem helemaal afbekt.
Jawel man. Ze gaat hem keihard de mond snoeren door op alles "wat vindt jij ervan" te antwoorden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ze wel de juiste dossierkennis hebben.
Met 'ik heb geen mening' gaat ze de strijd niet winnen.
Wilders is heel gehaaid, die redt zich wel. Kuzu redt het ook nooit tegen Wilders.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:32 schreef Atak het volgende:
Meneertje Kuzu noemde Wilders al een kankergezwel en een 2e Adolf Hitler. Zeer nette en brave partij inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:29 schreef agter het volgende:
[..]
Mwah, tot nu toe is DENK best een nette partij, zeker vergeleken met de PVV.
Daar denken sommigen heel anders over:quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Atak het volgende:
Ik vind DENK wel een verfrissing vergeleken met PVV.
DENK is eigenlijk een tegengif tegen PVV.
Waarschijnlijk gaan er veel mensen op stemmen.
Kuzu had het al niet gered als Matthijs gister wat kritischer was geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilders is heel gehaaid, die redt zich wel. Kuzu redt het ook nooit tegen Wilders.
Ja dat zegt hij bij DWDD, kan het niet vinden nu maar volgens mij heeft hij dat wel gewoon gezegd. Tijdens een tweede kamer debat was dat. Heb het destijds wel gezien maar wellicht dat mijn brein me voor de gek houdt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
Dat was niet Kuzu, maar zijn collega toch?
Wat ik vooral opvallend vond was dat zowel Sylvana als haar collegae het over 'de Mainstream Media' hadden. Gaan we nou, na de Niburu faal, toch weer een BNW partij krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |