Volgens mij wel aan de reacties te zien. Ik heb zelf ook niet gekeken, zat wat anders te kijken.quote:
Vandaag niet gezien. Timmmmm weet dit wel.quote:
Brugklas en Spangas?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel aan de reacties te zien. Ik heb zelf ook niet gekeken, zat wat anders te kijken.
Dan zit je zo voor de tv:quote:
Het is chanant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Nee Masterchef, het is finaleweek en er ging vandaag iemand uit dus ik wilde dat kijken. Morgen kijk ik wel het stukje over Denk terug.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Masterchef, het is finaleweek en er ging vandaag iemand uit dus ik wilde dat kijken. Morgen kijk ik wel het stukje over Denk terug.
Dr G op ID.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
Kijkt iedereen naar Love is in the Air?
neequote:
Alleen nummers waar een dansje bij hoort zijn echte zomertoppers.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen nummers waar een dansje bij hoort zijn echte zomertoppers.
Als Giel de minst irritante persoon aan tafel is weet je dat er iets heel erg goed mis is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Specularium het volgende:
Giel heeft gewonnen, dat was ook raar.
Met zijn matige bril op zijn knarretje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Giel de minst irritante persoon aan tafel is weet je dat er iets heel erg goed mis is.
En alsnog heb ik minder neiging hem een paar tikken te verkopen dan die Kuzu.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn matige bril op zijn knarretje.
Maar jij wilt hem alleen maar slaan omdat hij een Turk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog heb ik minder neiging hem een paar tikken te verkopen dan die Kuzu.
Nee omdat die bloedirritant is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij wilt hem alleen maar slaan omdat hij een Turk is.
Dat vind ik altijd van mensen die mensen willen verbinden.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van mensen die mensen willen verbinden.
Pleur maar lekker op met je verbinden.
Ging het over de Singel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens eerder vanavond nog geciteerd.
Zal wel terecht zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, ik zat je een beetje uit te schelden ofzo. Weet het niet exact meer.
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij schold met homo's, de vieze kanalenveger.
Huh waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij schold met homo's, de vieze kanalenveger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij het nou sinds yasmin terug is met een shemale moet doen hoef je niet op mij af te reageren vriend.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?
Toevallig kortgeleden gedaan. Ik weet pas sinds deze week dat je het niet uitspreekt als "dee vier vee een dee".quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Huh waar.Dat mag ik niet zeggen want dan lek ik en dan ban alles!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen want dan lek ik en dan ban alles!!1!DM dan. Ik weet niet waar je t over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou en, ze kan ook nog steeds niet koken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat jij het nou sinds yasmin terug is met een shemale moet doen hoef je niet op mij af te reageren vriend.
Is dat een pleonasme?quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen want dan lek ik en dan ban alles!!1!Oh ik zie hem nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GODNONDEJUH gewoon post #60 in het enige andere topic waar ik jou ooit tegenkom jonguh!quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
DM dan. Ik weet niet waar je t over hebt![]()
Ik had geen quote alert pik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GODNONDEJUH gewoon post #60 in het enige andere topic waar ik jou ooit tegenkom jonguh!
Fylax als we grappen over z'n ma maken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:02 schreef LTVDK het volgende:
Henk is ook weer bezig hoor
http://www.dumpert.nl/med(...)_dumpertrechter.html
Alles kapot.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:05 schreef d4v1d het volgende:
Wat is jullie expertise op de volgende kwestie?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:02 schreef LTVDK het volgende:
Henk is ook weer bezig hoor
http://www.dumpert.nl/med(...)_dumpertrechter.html
Is dit jouw vriendinnetje?quote:
Die reactiesquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dit jouw vriendinnetje?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6775725/de2ab627
Wel een lekker kalm en nuchter meisje.
quote:Ik herken haar woede wel en heb er begrip voor. Laatst vroeg mijn schatje of ik moest tanken toen ik aan het autorijden was.
CyrusII | 17-05-16 @ 21:50 | + 835 -
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:18 schreef OProg het volgende:
Deze mag hier niet ontbreken dan.
[ afbeelding ]
twitter:pptheulings twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:31:09@aafkeromeijn #dwdd "Vervelend voor Rosa Parks dat ze gearresteerd werd en in de problemen kwam, maar ze kende de wet." reageer retweet
Duh.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:44 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]twitter:pptheulings twitterde op woensdag 18-05-2016 om 21:31:09@aafkeromeijn #dwdd "Vervelend voor Rosa Parks dat ze gearresteerd werd en in de problemen kwam, maar ze kende de wet." reageer retweet
Je moet even DWDD kijken, Wibi.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Duh.
Daarom was ze natuurlijk een respectvolle outlaw.![]()
Hee, terug?quote:
Welkom terug.quote:
Zijn hier geen palmbomen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu als LTKDV weer dicht in de buurt is?
Mooi zoquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja super! Echt geen flikker gedaan
[ afbeelding ]
Nog twee maanden.quote:
Washington DC, New York City en Boston.quote:
Cool:D Hoe lang?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:41 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Washington DC, New York City en Boston.
Twee weekjes.quote:
Helemaal niemandquote:
Geert gaat haar echt keihard aanvallen op dat gedeelte van de Armeense genocide.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik ga wel op haar stemmen, ik wil haar wel eens tegen Wilders zien.
Nee, geen backpack, heb nog gewoon een koffer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolGa je met een backpack? En ga je een auto huren?
Is dat makkelijk daar?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee, geen backpack, heb nog gewoon een koffer.
Zit wel in hostelsOok geen auto, gewoon met bus van stad naar stad
Voor zover ik heb begrepen, wel.quote:
18 dollar is idd niet veel nee. Hoeveel denk je uit te geven?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, wel.Via Greyhound mijn bustickets al geboekt. Zijn bussen met Wifi en alles en was nog vrij goedkoop (18 dollar voor een ritje ofzo).
Of het echt wat is, zal ik deze zomer wel zien
Daar moet ik nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
18 dollar is idd niet veel nee. Hoeveel denk je uit te geven?
Wat is zo'n pass?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens over nadenken
Ik heb nu voor New York al zo'n Pass aangeschaft, dat geld ga ik er wel uithalen denk ik. Maar verder, pfoe durf ik nog niet te zeggen.
Kosten hostel enzo weet ik al wel natuurlijk.
Kan je voor een x-aantal dagen verschillende "attracties' bezoeken zonder daar nog voor te hoeven betalen.quote:
Maar die was best duur dus?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kan je voor een x-aantal dagen verschillende "attracties' bezoeken zonder daar nog voor te hoeven betalen.
240 dollarquote:
Hmmm nja ligt er aan wat de toegangsprijzen zijn voor die attracties natuurlijk. Maar wel chill dat je gewoon kan gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
240 dollar
Maar wel voor 5 dagen geldig
Ja denk ook wel dat ik het bedrag eruit zal halen, anders had ik het nooit gekochtquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nja ligt er aan wat de toegangsprijzen zijn voor die attracties natuurlijk. Maar wel chill dat je gewoon kan gaan.
Ga je in dorms slapen?
Hoeveel kost zoiets?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat ik het bedrag eruit zal halen, anders had ik het nooit gekocht
En ja
Washington: 3 nachten voor ¤137.quote:
Damn. En hoeveel bedden staat er in zon dorm?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:21 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Washington: 3 nachten voor ¤137.
New York: 6 nachten voor ¤362.
Boston: 3 nachten voor ¤148.
4, 6, 6.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Damn. En hoeveel bedden staat er in zon dorm?
VS in de zomer, ik had het niet goedkoop verwachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel duur allemaal
Ja maar bv New York, in een dorm. Dat is gewoon 60 euro per nacht. Heb je ook gekeken naar hotels of AirBnB?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
VS in de zomer, ik had het niet goedkoop verwacht
Hotels, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar bv New York, in een dorm. Dat is gewoon 60 euro per nacht. Heb je ook gekeken naar hotels of AirBnB?
Het voordeel is wel dat je zo makkelijker andere mensen kunt ontmoeten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hotels, ja.
AirBnB, even overwogen maar de kamers die ik zag voor een redelijke prijs bij het centrum (want daar ligt mijn hostel nu ook) waren nu niet veel beter / goedkoper dan mijn huidige hostel.
Nice hoor, Fatima!quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is het beruchte Full Moon Party strand op koh phangan.
En dit is Koh Lipe wat ik zelf mooier vond. Maar dat is ook maar een klein eilandje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hè bah.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:43 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer kan ik mij Thaise kindbruidje op komen halen Jasmijn?
Sommigen houden gewoon van 'sensatie'. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:05 schreef skysherrif het volgende:
Wel grappig dat mensen Sylvana eens willen zien tegen Wilders.
Ben het in veel dingen niet met hem eens, maar het lijkt me evident dat Wilders haar afslacht in een debat
De sensatie lijkt me ook leuk, net als hilly vs don johnquote:Op donderdag 19 mei 2016 14:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sommigen houden gewoon van 'sensatie'. Lekker boeiend.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De sensatie lijkt me ook leuk, net als hilly vs don john
Ze hebben haar afgepakt bij de douane.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:43 schreef timmmmm het volgende:
Wanneer kan ik mij Thaise kindbruidje op komen halen Jasmijn?
Dus je hebt gefaald?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben haar afgepakt bij de douane.
Nee?quote:
Dan zal jij haar plaats in moeten nemen, daar zit niks anders opquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee?![]()
Had haar in mijn rugtas gestopt. Ze was niet zo groot dus ze paste in het onderste vak. Gezegd dat ze stil moest zijn en niet bewegen. Begreep ze allemaal. Maar ze hebben haar toch ontdekt.
Nee ik ga nog wel een keer terug en dan probeer ik het nog een keer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal jij haar plaats in moeten nemen, daar zit niks anders op
quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:14 schreef Specularium het volgende:
LTKDV schijt nu in zijn broek van het lachen.
snel een beetjequote:Op donderdag 19 mei 2016 15:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik ga nog wel een keer terug en dan probeer ik het nog een keer.
Hoeveel levert dat op?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. We kunnen Harry wel verkopen
Maar zijn we wel van Harry af ...quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik niet naar Thailand..
Heeft die niet meer gepost?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit weet niemand.
Behalve Peunage.
Sinds 'ie is gevlucht niks meer van vernomen.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds 'ie is gevlucht niks meer van vernomen.
Ik ook niet. Hij ging toch 2 wk na Fatima of zo?quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds 'ie is gevlucht niks meer van vernomen.
Ja zoiets, en er zou iets ritueel geslacht worden voor hem, of ze hebben hem ervoor gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij ging toch 2 wk na Fatima of zo?
Lekker two gays, one cup in de Himalaya met Elfjequote:Op donderdag 19 mei 2016 17:57 schreef Specularium het volgende:
Penage zit nu in een berenvel te schijten in de bergen.
Lekker Tim, ik sta godverdomme pindasaus te maken. Lul.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker two gays, one cup in de Himalaya met Elfje
Als je je lul in de pindasaus hangt heb je een goeie imitatie van Jos Brink.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker Tim, ik sta godverdomme pindasaus te maken. Lul.
Zijn je pinda's ook meteen gedoptquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je je lul in de pindasaus hangt heb je een goeie imitatie van Jos Brink.
Dat zou pas treurig zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets, en er zou iets ritueel geslacht worden voor hem, of ze hebben hem ervoor gebruikt.
Met die president van de Filipijnen zou me dat niet eens verbazen.quote:
Is hij een kannibaal?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die president van de Filipijnen zou me dat niet eens verbazen.
Nee een president die als bijnaam 'The Punisher' heeft omdat 'ie door een death squad criminelen laat vermoordenquote:
Ja. Dat weet ik wel een beetje.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een president die als bijnaam 'The Punisher' heeft omdat 'ie door een death squad criminelen laat vermoorden
Makkelijke samenvatting:
Ja leuke vent dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een president die als bijnaam 'The Punisher' heeft omdat 'ie door een death squad criminelen laat vermoorden
Makkelijke samenvatting:
Ja vooral omdat het begrip 'crimineel' een nogal los begrip schijnt te zijn daar.quote:
Ze hebben wel super mooie stranden daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het begrip 'crimineel' een nogal los begrip schijnt te zijn daar.
Met van die ranzige kwallen zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben wel super mooie stranden daar
Ligt eraan of ik mee ga.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met van die ranzige kwallen zeker?
Nare vrouw ben je toch ook he.quote:
Deed jij maar eens makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je het mij niet zo makkelijk maken...
Oeh wat ga je allemaal frituren?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin, ik ga morgen frituren. Kom je gezellig langs?
Frikandellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, als je nog voorkeuren hebt.. zeg het maar.
gaat je niks aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Ook uitjes?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Frikandel heb ik wel, geen probleem.
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Als Yoki het zou vragen, zou ik wel antwoord geven trouwens. Grgr
Ben je weer een beetje panda?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef Fylax het volgende:
Als Yoki het zou vragen, zou ik wel antwoord geven trouwens. Grgr
Ach ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Makkelijke samenvatting:
Weet je wie ook openhartig was?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ach ja.
Hij is tenminste een beetje openhartig.
Geen flauwekulletjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Lees je ff mee LTKDV? Niks geen keuken met rare kraan, gewoon een frituurpan.
Voorschieten? Het was voor je eigen radioshowtje lul.quote:
Tjongejonge zo zijn we niet getrouwd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voorschieten? Het was voor je eigen radioshowtje lul.
Ja ik zat even te wachten tot je het teken gaf waarop ik moest happen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Lees je ff mee LTKDV? Niks geen keuken met rare kraan, gewoon een frituurpan.
Dat is alleen leuk voor Corrie, dat ding had Zlatan op de zijkant staan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies.
Laat eens wat vakantiefoto's zien, en dan vooral van de airbus A380
Had alleen die foto van de buitenkant en die had LTVDK geplaatst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies.
Laat eens wat vakantiefoto's zien, en dan vooral van de airbus A380
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drugshond in CULquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
CUL / Max Verstappen - Italiaans koken.
Hè bah.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
CUL / Max Verstappen - Italiaans koken.
Volgens mij is Tim net terug uit Emmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij een dagje Geer en Goor nodig.
Even lekker naar de dierentuin.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Twee vleesdocu's achterelkaar op NPO3 over hoe goed of slecht vlees wel niet is, nu over dat kankerverwekkende gedoe en zo, maar ik krijg er gewoon echt trek van.
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godver.
Waar zit je nu?
We hebben behoorlijk gespeculeerd.
Ok ok.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.
Peunagaaaaaaa!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.
Ik moest lachen, omdat ik zo'n vrolijke jongen ben. Voor de rest is het gewoon een kutdag, Tim is het hier mee eens, maar wat er ook gebeurt .. altijd blijven lachen!quote:
Vandaag valt het wel mee, ik heb net gewoon een quarter poundertje gesnacktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest lachen, omdat ik zo'n vrolijke jongen ben. Voor de rest is het gewoon een kutdag, Tim is het hier mee eens, maar wat er ook gebeurt .. altijd blijven lachen!
Lekker manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaag valt het wel mee, ik heb net gewoon een quarter poundertje gesnackt
Nice!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vandaag valt het wel mee, ik heb net gewoon een quarter poundertje gesnackt
Moet je dood aan overgewichtquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice!![]()
Na die docu's van gisteravond heb ik vandaag 8 gehaktballen, 4 hamburgers en 2 schnitzels in huis gehaald. En ik heb ook nog frikandellen en pikanto's voor in de frituur.
K ben onderegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice!![]()
Na die docu's van gisteravond heb ik vandaag 8 gehaktballen, 4 hamburgers en 2 schnitzels in huis gehaald. En ik heb ook nog frikandellen en pikanto's voor in de frituur.
Nee, dat mag niet. Ik vond het al heel wat dat dit jochie gewoon bleef staan, als een hert in grootlichtquote:
Ze waren enkel geïntimideerd door je baard, anders hadden ze je uitgelachen waar je bij stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:46 schreef YokiKater het volgende:
OMG. 10 punten voor Yoki. Kutkoters waren weer aan het terroriseren, dit keer was ik er op voorbereid. Heb 1 kutjochie zeer vemanend toegesproken, maar netjes heh.. heb hem zelfs de hand geschud. Terwijl ik een uurtje geleden nog van plan was om over te gaan tot aanhouding...
Goed gesprek gehad, ben benieuwd of het nut heeft gehad.. geschrokken was hij wel, en fuck wat zijn die jochies wijs
Er staat 1 meter 88 en 120 kilo voor je neus, in combatbroek, zwart shirt, NLD petje en zonnebril.. Die baard had geen moer uitgemaakt. Je luistert toch wel en anders zorg ik daar wel voorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze waren enkel geïntimideerd door je baard, anders hadden ze je uitgelachen waar je bij stond.
Dit keer was het met pijltjes schieten op mijn ramen, maar het is hetzelfde groepje dat ook aan ramen bonken doet, belletje trekken, vuurtje stoken op mijn poortdeur, etc. Dat moet gewoon eens over zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:09 schreef d4v1d het volgende:
vind het een beetje een slecht verhaal Yoki.
Wat hebben ze gedaan dan, laten we daarmee beginnen.
Gewoon jochies die kattenkwaad uithalen dus? Wees blij dat die koters tenminste buitenspelen in tegenstelling tot de rest van dat grut tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit keer was het met pijltjes schieten op mijn ramen, maar het is hetzelfde groepje dat ook aan ramen bonken doet, belletje trekken, vuurtje stoken op mijn poortdeur, etc. Dat moet gewoon eens over zijn.
iPhone.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Een witte, zwarte, gouden of zilveren samsung?
Zoals ik al zei, er is een grens. Ik heb vroeger ook moeten rennen voor oude seniele gekken waarvan er 1 zelfs met een schep achter ons aan kwam. Ik heb al meer dan genoeg overlast en kan met een hoop dealen, maar je moet niet gaan lopen uitdagen en gaan treiteren.. dat is een reactie uitlokken en die reactie kunnen ze krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon jochies die kattenkwaad uithalen dus? Wees blij dat die koters tenminste buitenspelen in tegenstelling tot de rest van dat grut tegenwoordig.
Zwart.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Een witte, zwarte, gouden of zilveren samsung?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er staat 1 meter 88 en 120 kilo voor je neus, in combatbroek, zwart shirt, NLD petje en zonnebril.. Die baard had geen moer uitgemaakt. Je luistert toch wel en anders zorg ik daar wel voor.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je neemt toch gewoon de kleur die je zelf het leukst vindt?
Ja leuk, het ging over Yoki.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:48 schreef d4v1d het volgende:
Ben begonnen met de IT crowd kijken.
Wat hebben die gasten een irritant accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |