Volgens mij wel aan de reacties te zien. Ik heb zelf ook niet gekeken, zat wat anders te kijken.quote:
Vandaag niet gezien. Timmmmm weet dit wel.quote:
Brugklas en Spangas?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij wel aan de reacties te zien. Ik heb zelf ook niet gekeken, zat wat anders te kijken.
Dan zit je zo voor de tv:quote:
Het is chanant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Nee Masterchef, het is finaleweek en er ging vandaag iemand uit dus ik wilde dat kijken. Morgen kijk ik wel het stukje over Denk terug.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Masterchef, het is finaleweek en er ging vandaag iemand uit dus ik wilde dat kijken. Morgen kijk ik wel het stukje over Denk terug.
Dr G op ID.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
Kijkt iedereen naar Love is in the Air?
neequote:
Alleen nummers waar een dansje bij hoort zijn echte zomertoppers.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen nummers waar een dansje bij hoort zijn echte zomertoppers.
Als Giel de minst irritante persoon aan tafel is weet je dat er iets heel erg goed mis is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Specularium het volgende:
Giel heeft gewonnen, dat was ook raar.
Met zijn matige bril op zijn knarretje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Giel de minst irritante persoon aan tafel is weet je dat er iets heel erg goed mis is.
En alsnog heb ik minder neiging hem een paar tikken te verkopen dan die Kuzu.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn matige bril op zijn knarretje.
Maar jij wilt hem alleen maar slaan omdat hij een Turk is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog heb ik minder neiging hem een paar tikken te verkopen dan die Kuzu.
Nee omdat die bloedirritant is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij wilt hem alleen maar slaan omdat hij een Turk is.
Dat vind ik altijd van mensen die mensen willen verbinden.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd van mensen die mensen willen verbinden.
Pleur maar lekker op met je verbinden.
Ging het over de Singel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens eerder vanavond nog geciteerd.
Zal wel terecht zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, ik zat je een beetje uit te schelden ofzo. Weet het niet exact meer.
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij schold met homo's, de vieze kanalenveger.
Huh waar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij schold met homo's, de vieze kanalenveger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij het nou sinds yasmin terug is met een shemale moet doen hoef je niet op mij af te reageren vriend.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?
Toevallig kortgeleden gedaan. Ik weet pas sinds deze week dat je het niet uitspreekt als "dee vier vee een dee".quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij zich niet gewoon voorstelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |