Helemaal niemandquote:
Geert gaat haar echt keihard aanvallen op dat gedeelte van de Armeense genocide.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:32 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik ga wel op haar stemmen, ik wil haar wel eens tegen Wilders zien.
Nee, geen backpack, heb nog gewoon een koffer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolGa je met een backpack? En ga je een auto huren?
Is dat makkelijk daar?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:51 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee, geen backpack, heb nog gewoon een koffer.
Zit wel in hostelsOok geen auto, gewoon met bus van stad naar stad
Voor zover ik heb begrepen, wel.quote:
18 dollar is idd niet veel nee. Hoeveel denk je uit te geven?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, wel.Via Greyhound mijn bustickets al geboekt. Zijn bussen met Wifi en alles en was nog vrij goedkoop (18 dollar voor een ritje ofzo).
Of het echt wat is, zal ik deze zomer wel zien
Daar moet ik nog eens over nadenkenquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
18 dollar is idd niet veel nee. Hoeveel denk je uit te geven?
Wat is zo'n pass?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:59 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens over nadenken
Ik heb nu voor New York al zo'n Pass aangeschaft, dat geld ga ik er wel uithalen denk ik. Maar verder, pfoe durf ik nog niet te zeggen.
Kosten hostel enzo weet ik al wel natuurlijk.
Kan je voor een x-aantal dagen verschillende "attracties' bezoeken zonder daar nog voor te hoeven betalen.quote:
Maar die was best duur dus?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:01 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kan je voor een x-aantal dagen verschillende "attracties' bezoeken zonder daar nog voor te hoeven betalen.
240 dollarquote:
Hmmm nja ligt er aan wat de toegangsprijzen zijn voor die attracties natuurlijk. Maar wel chill dat je gewoon kan gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
240 dollar
Maar wel voor 5 dagen geldig
Ja denk ook wel dat ik het bedrag eruit zal halen, anders had ik het nooit gekochtquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nja ligt er aan wat de toegangsprijzen zijn voor die attracties natuurlijk. Maar wel chill dat je gewoon kan gaan.
Ga je in dorms slapen?
Hoeveel kost zoiets?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat ik het bedrag eruit zal halen, anders had ik het nooit gekocht
En ja
Washington: 3 nachten voor ¤137.quote:
Damn. En hoeveel bedden staat er in zon dorm?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:21 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Washington: 3 nachten voor ¤137.
New York: 6 nachten voor ¤362.
Boston: 3 nachten voor ¤148.
4, 6, 6.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Damn. En hoeveel bedden staat er in zon dorm?
VS in de zomer, ik had het niet goedkoop verwachtquote:Op donderdag 19 mei 2016 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best wel duur allemaal
Ja maar bv New York, in een dorm. Dat is gewoon 60 euro per nacht. Heb je ook gekeken naar hotels of AirBnB?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:28 schreef KaBuf het volgende:
[..]
VS in de zomer, ik had het niet goedkoop verwacht
Hotels, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar bv New York, in een dorm. Dat is gewoon 60 euro per nacht. Heb je ook gekeken naar hotels of AirBnB?
Het voordeel is wel dat je zo makkelijker andere mensen kunt ontmoeten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hotels, ja.
AirBnB, even overwogen maar de kamers die ik zag voor een redelijke prijs bij het centrum (want daar ligt mijn hostel nu ook) waren nu niet veel beter / goedkoper dan mijn huidige hostel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |