Had alleen die foto van de buitenkant en die had LTVDK geplaatst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja precies.
Laat eens wat vakantiefoto's zien, en dan vooral van de airbus A380
Je moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drugshond in CULquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
CUL / Max Verstappen - Italiaans koken.
Hè bah.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Specularium het volgende:
CUL / Max Verstappen - Italiaans koken.
Volgens mij is Tim net terug uit Emmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij een dagje Geer en Goor nodig.
Even lekker naar de dierentuin.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Twee vleesdocu's achterelkaar op NPO3 over hoe goed of slecht vlees wel niet is, nu over dat kankerverwekkende gedoe en zo, maar ik krijg er gewoon echt trek van.
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godver.
Waar zit je nu?
We hebben behoorlijk gespeculeerd.
Ok ok.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.
Peunagaaaaaaa!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben niet ritueel geslacht. Had gewoon geen internet. Maar nu zit ik voor een paar dagen in Manila om wat visumzaken en zo te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |