Nou? Hoe?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bord warm eten zonder dat het echt kant-en-klaar ingekocht is.
In 3,5 minuten een bord warme pennen zonder ooit maar het gasfornuis aan te raken. Veel sneller kan het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef Dingflofbips het volgende:
En graag even de link met ons aller Max toelichten aub
Wat een sadness dit.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bord warm eten zonder dat het echt kant-en-klaar ingekocht is.
Je hoeft toch niet altijd zin hebben om te koken. Ik in ieder geval niet. En eten halen is verhoudingsgewijs ook niet echt goedkoop.quote:
Rustig meiske.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat errug.... zijn er echt mensen die dit eten? Ook nog als warme maaltijd?
Dat dit kán in nederland.......
er zijn genoeg mensen die nog slechter etenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat errug.... zijn er echt mensen die dit eten? Ook nog als warme maaltijd?
Dat dit kán in nederland.......
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd zin hebben om te koken. Ik in ieder geval niet. En eten halen is verhoudingsgewijs ook niet echt goedkoop.
Ik weet niet wat je verdient (nekschot, messteek, oid), maar kuddos krijg je iig niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rustig meiske.
Je gaat er niet dood aan.
En het is best goed te doen. Anders plemp ik het hier niet neer.
Liefde van de man gaat door de maag.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verdient (nekschot, messteek, oid), maar kuddos krijg je iig niet.
Ik weet niet, ik denk dat ik liever gewoon een reep chocola zou eten. Even gezond/ongezond en een stuk makkelijker en lekkerder bovendien.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die nog slechter eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |