Ja leuke vent dat.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een president die als bijnaam 'The Punisher' heeft omdat 'ie door een death squad criminelen laat vermoorden
Makkelijke samenvatting:
Ja vooral omdat het begrip 'crimineel' een nogal los begrip schijnt te zijn daar.quote:
Ze hebben wel super mooie stranden daarquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het begrip 'crimineel' een nogal los begrip schijnt te zijn daar.
Met van die ranzige kwallen zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben wel super mooie stranden daar
Ligt eraan of ik mee ga.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met van die ranzige kwallen zeker?
Nare vrouw ben je toch ook he.quote:
Deed jij maar eens makkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je het mij niet zo makkelijk maken...
Oeh wat ga je allemaal frituren?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin, ik ga morgen frituren. Kom je gezellig langs?
Frikandellenquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, als je nog voorkeuren hebt.. zeg het maar.
gaat je niks aanquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Ook uitjes?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Frikandel heb ik wel, geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |