Van buiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook niet direct zien waar ze vandaan komen
Goed te pruimenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van buiten.![]()
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?
Dit nummer is niet heel moeilijk om in te studeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Dqod het volgende:
Meikevers, egeltjes en vleermuizen. So so nice
Ik ga lekker slapen vannacht, denk ik. Doei
Halloquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand in het echt anders is...
Faxie, kom er maar in.
Dat was de grap nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neophyte, dat heb ik lang niet meer gehoord zeg!
We bitchen met liefde hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diepquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diep
Oh ik vind een hele boel mensen hier toch best lief. En die zijn ook lief voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 hahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:29 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?
Nee mijn oats staan al in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?
Dat is altijd kut ja. Net als de monteur van iets die tussen 12 en 18 komt. Kun je de hele middag vrij nemen en uiteindelijk komen ze 17:55 aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 haha
omdat ik dit zag:quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Maar wij zijn schatjes hierquote:
De meesten hier wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
Wie?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:53 schreef DjRex89 het volgende:
Stelletje slijmballen
Ik moet mijn liefde toch ergens kwijt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Joh, ik weet de helft van de tijd het verschil niet bij mezelfquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Er zit ook een verschil in mensen die aardig zijn omdat ze hun vinger in je preut willen steken en mensen die gewoon aardig zijn zonder die bijbedoeling, meeste vrouwen zijn daar vrij dommig in
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:10 schreef Allures het volgende:
De enige die je kunt vertrouwen zijn andere vrouwen
Ownee daar was ook iets mee... backstabbing bitches of zoiets
Je hoeft jezelf niet te censureren hoorquote:
Inb4 Roycoquote:
Gewoon officieel hoer worden, lekker warm in bed werkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer terug? Het is niet dat je hoeft te werken of zo
Jij hebt je geld zeker al klaar liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon officieel hoer worden, lekker warm in bed werken
Dacht ik ookquote:
Jawel, het is nog vroeg en niet zo'n netjes woord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te censureren hoor
Betalen voor pussyquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt je geld zeker al klaar liggen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Biggest fan everquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft Royco met 2Pac dan?
Omdat het dan ook een van de beste west coast rappers ooit wasquote:
zo klopt iequote:Op woensdag 18 mei 2016 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het dan ook een van de beste rappers ooit was
Ik hoef gelukkig niet te betalen voor poesje, misschien ooit als ik wat minder aantrekkelijk ben dan pak ik er wat ongelukkige asielpoesjes erbij, lekker leftovers neuken voor een ijsje en een stuk pizzaquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stoerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te betalen voor poesje, misschien ooit als ik wat minder aantrekkelijk ben dan pak ik er wat ongelukkige asielpoesjes erbij, lekker leftovers neuken voor een ijsje en een stuk pizza
Ik las jonkoquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nog een jonkie... de verhouding begint wat te schuiven
Joint, spliff, tjoerie, wietsigaretquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.... Nu voel ik mij echt nog ouder
Ik vind blanken die rappers "Stoere bling bling negers" noemen wel een stuk ergerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Alles wat een beetje kleur heeft meteen blingbling neger noemen is misschien nog wel dommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Ah. Tsja ik kom gelukkig nog net niet uit de jaren 60-70 dat ik met al die termen bekent benquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joint, spliff, tjoerie, wietsigaret
Je leest wat je wil lezen toch?quote:
Weet je zeker dat jouw posts dat niet zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
laat me raden, de reden dat ik single ben?
Ik vind dat totaal niet belangrijk, vandaag al helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zou een van de oorzaken kunnen zijn..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat kwam door je lijf toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.
Kinky hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef Allures het volgende:
Ik heb 3 kleine blauwe plekjes op mijn borst. Echt geen idee wat ik gedaan heb vanacht
Nou had van VA eigenlijk op z'n minst verwacht dat hij vrouwen, ongedacht welke leeftijd, gewoon op verzoekjes zou ronddragen eigenlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf ook niet naast een rollator lopen, kan toch
Serieusquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar even zonder alle gein etc.
Ben je echt op zoek?
ssst, ik speel hard2getquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou had van VA eigenlijk op z'n minst verwacht dat hij vrouwen, ongedacht welke leeftijd, gewoon op verzoekjes zou ronddragen eigenlijk..
Flinke tegenvaller dit.
Ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel hoor meisje![]()
Moest gewoon even lachen
Ohquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel hoor meisje![]()
Moest gewoon even lachen
Haha nee. Ik heb wel eens een date en dat is leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar even zonder alle gein etc.
Ben je echt op zoek?
In de struiken :$quote:
ik volg er ook niks van (wat er grappig is)quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm... schijnbaar heb ik iets gemist.
Al te lang niet meegelezen/post blijkbaar
Ja wanneer gaan we nou naar Berlijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Haha nee. Ik heb wel eens een date en dat is leuk.
Zonder gein en serieus op fok...quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm... schijnbaar heb ik iets gemist.
Al te lang niet meegelezen/post blijkbaar
Ja dat is wel jammer. Als ik naast je had gelegen wist je het tenminste nog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet gemerkt heb wat voor kinky shit er dan gebeurde
Dat kan... heel soms.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder gein en serieus op fok...
En dan hier...![]()
Ik wil ook terug, ben net een paar dagen weg, mis het nu alquote:
Ik ben wel ff klaar met struiken. Gore kutinsecten overal :$quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer. Als ik naast je had gelegen wist je het tenminste nog.
Yoloquote:
Ik zal nooit iemand zomaar afwijzen, dat weet je.quote:
Tinderneukertjes dus?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Haha nee. Ik heb wel eens een date en dat is leuk.
Berlijn is ook gewoon een van de gaafste Europese stedenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:48 schreef Fripsel het volgende:
Mensen die naar Berlijn gaan/willen is wel een terugkomend onderwerp hier he
quote:
I knowquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Berlijn is ook gewoon een van de gaafste Europese steden
Dat doet niemand.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand zomaar afwijzen, dat weet je.
Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben wel ff klaar met struiken. Gore kutinsecten overal :$
Vooral enge bosjesmannen die er ongevraagd naast willen gaan liggenquote:
Belangrijkste vereiste is dat ze mij ziet zittenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doet niemand.
Alleen verschilt het natuurlijk per persoon hoe 'goed' de reden is.
Je hebt 'ik vond haar horloge niet mooi' dat gaat niks worden,
of een 'ik vond haar persoonlijkheid niet mooi' dat gaat niks worden
Zo'n belachelijk groot horloge is toch ook geen gezicht op zo'n schattig dun polsjequote:Op woensdag 18 mei 2016 09:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doet niemand.
Alleen verschilt het natuurlijk per persoon hoe 'goed' de reden is.
Je hebt 'ik vond haar horloge niet mooi' dat gaat niks worden,
of een 'ik vond haar persoonlijkheid niet mooi' dat gaat niks worden
Jij bent mijn heggemusje bby jwz :$quote:
ohaiquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral enge bosjesmannen die er ongevraagd naast willen gaan liggen
Is de belangrijkste niet dat jij haar ziet zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Belangrijkste vereiste is dat ze mij ziet zitten
Bosjesvrouw meldquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooral enge bosjesmannen die er ongevraagd naast willen gaan liggen
Echtquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is de belangrijkste niet dat jij haar ziet zitten?
Polsje wat dikker laten eten of een reden vinden om het horloge af te moeten doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n belachelijk groot horloge is toch ook geen gezicht op zo'n schattig dun polsje
Ja, dat eerst natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is de belangrijkste niet dat jij haar ziet zitten?
Wat zouden ze zeggen in dat versiertopic?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Polsje wat dikker laten eten of een reden vinden om het horloge af te moeten doen
Maar ik snap je dilemma wel. Heftig keuzes op zo'n moment. Het zal je maar overkomen...
ik zou tijdens de date zeggen dat ik naar de wc ga en op Fok! om hulp vragen
Dat was geen compliment voor de mannenquote:
Even naar de Lidl danquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel fout...
Iets met bossen schaamhaar enzo
Ik denk iets van: boeien, vraag gewoon of ze wilt neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zouden ze zeggen in dat versiertopic?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Trimmer, inclusief vijf kekke sjablonen
Kennelijk zou er toch een markt zijn voor hartjes en kroontjes enzo..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Glad is het beste. Of een streepje.
Ik weet niet wat de rest hier denkt, ik benadruk slechts wat ik denkquote:
Vajazzle ofzo toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef Fripsel het volgende:
Je kan je vagina ook versieren met nepdiamantjes op de venusheuvel zag ik een keer bij een beautyblogster
Voor mij oppassen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik nu ook voor jou oppassen
Dat is vast voor als je een blanke rapper wilt aantrekken danquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef Fripsel het volgende:
Je kan je vagina ook versieren met nepdiamantjes op de venusheuvel zag ik een keer bij een beautyblogster
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is vast voor als je een blanke rapper wilt aantrekken dan
Jij trekt toch ook je mond open?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een beetje kuthaar tegenwoordig, wordt soms onpasselijk van die lelijke kale mollen van die grietjes tegenwoordig......nou ja of je moet de perfecte mol hebben, dan vind ik het wel opwindend, gewoon een beetje rekening houden met hoe het eruit ziet, als je een dikke pens en bovenbenen hebt trek je toch ook geen legging aan
Wat zit je te haten op mijn legging?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een beetje kuthaar tegenwoordig, wordt soms onpasselijk van die lelijke kale mollen van die grietjes tegenwoordig......nou ja of je moet de perfecte mol hebben, dan vind ik het wel opwindend, gewoon een beetje rekening houden met hoe het eruit ziet, als je een dikke pens en bovenbenen hebt trek je toch ook geen legging aan
Zo'n gordijntje ervoor laten groeien. Goed idee wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor jequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, die kan ik wel aan, gelukkig
Dus vrouwen met lelijke schaamlippen moeten hun bush laten groeien? Negatief + negatief maakt positief of zo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Die is laag, womanquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor je
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor je
Over het algemeen groeit het er om heen, niet op. Misschien wat mos onderaan de boomstam, maar that's itquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....
Geilquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf ook wel dat je me als een stokje in tweeën breekt als je wilt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....
Oh. November it isquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
nou oké, elke keer als jij indruk op mij maakt halen we het een weekje naar vorengame on
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus vrouwen met lelijke schaamlippen moeten hun bush laten groeien? Negatief + negatief maakt positief of zo?
Valt me van je tegen.....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
Wat zal je een flinke baard hebben danquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggen
I'm with you girlquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
omdat je ze allemaal al hebt gezien waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ik dacht dat jij geen vrouwen neukte met lelijke mollen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggen
Dat was optie 2quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je ze allemaal al hebt gezien waarschijnlijk
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, dat is zegmaar een beetje mijn ding.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Het hele onderwerp geeft me eigenlijk de kriebels :$quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen vrouwen neukte met lelijke mollen.
Mijn clitoris is bijna onzichtbaar, dat is ook niet wat.
Grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Accuzuur is ook niet te missen in een accuquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij jou ook, leuk dat je er weer bent
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij jou ook, leuk dat je er weer bent
In opgewonden toestand groeit de clit toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het zo zijn dat hoe kleiner de clit hoe moeilijker je klaar komt?
Even de squirters en vaginale klaarkomers buitengelaten.
Ja, zin in.quote:
Ik dacht altijd het omgekeerde, maar zal wel geen lijn in zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hahahaha gelukkig ben jij ook zo'n waardevol persoon.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Accuzuur is ook niet te missen in een accu
Ey, we zouden toch lief doen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha gelukkig ben jij ook zo'n waardevol persoon.
De dag dat jij sterft dans ik op je graf en pis ik er in.
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!quote:
Zou ik nooit doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf ook wel dat je me als een stokje in tweeën breekt als je wilt
Gezellig wel hierquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar je snapt mijn vraag toch welquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In opgewonden toestand groeit de clit toch ook?
Op de uitzonderingen na zal dat toch vooral tussen de oren zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hij is zelfs kwijt geloof ikquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit anders nog heel erg lief uitgedrukt gezien het om US gaat
Ga maar even 5min in het hoekje staan!quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga maar even 5min in het hoekje staan!
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Wil je me begraven met mijn mond open dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar prikkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebben
16 juli Beyoncequote:
Wat liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.
Ik ook wel eens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Ja, ik snap je vraag, maar ik denk niet dat de grote van je clit ermee te maken heeft. Mannen met grotere piemels komen ook niet perse makkelijker/sneller klaar, ofwel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar je snapt mijn vraag toch wel
Google vind vast wel een wetenschappelijk onderzoekje ofzo
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar prikken
Er is vast wel ergens een meisje dat zo gek is gek te zijn op mijn piel :squote:Op woensdag 18 mei 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijk
Ik ben ook wel gek op prei jaquote:
Dat zou ik geen lief knopje noemenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit toch tussen je benen, of niet?
En dan geen piloot wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere vrouw toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Allures het volgende:
Ik word toch wel lief als je het op de juiste manier induwt
Echt? Ik dacht dat dat 2 compleet losse mechanismen warenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat bepaald toch of je wel of niet vaginaal kan komen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan geen piloot worden
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achter in je rectum?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die aanknop zit bij mij heel ergens anderseigenlijk
Ik kan meerdere bedenkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukken
Dit ja....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde... begreep dat stewardessen dat vast hadden kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukken
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat bepaald toch of je wel of niet vaginaal kan komen?
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat 2 compleet losse mechanismen waren
Ik zie al zo'n man voor mij bladeren in zo'n handboekje terwijl je net lekker bezig bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die aanknoppen zijn niet goed gedocumenteerd helaas
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer andersquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet echt niks van kutjes en clitjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer anders
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van kutjes en clitjes
Gelukkig welquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer anders
Voor zover ik weet staat je g-spot in contact met je clitoris, inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..
Net als elke man ook weer anders in elkaar zitquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komen
Je hebt lichamelijke en geestelijke... over beide genoeg documentatie te vindenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zeg altijd.. zolang het maar warm en vochtig isquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van kutjes en clitjes
Wacht... wat? Dacht dat alle mannen hetzelfde waren. Bier en tieten enz.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als elke man ook weer anders in elkaar zit
Wat dat betreft is het andersom makkelijker he, alle mannen hetzelfdequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komen
Stiekem zijn we allemaal Uitstralingquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wacht... wat? Dacht dat alle mannen hetzelfde waren. Bier en tieten enz.
Toch nog iets geleerd vandaag
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het andersom makkelijker he, alle mannen hetzelfde
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal Uitstraling
Doe eens niet zo deprimerendquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal Uitstraling
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie jullie over een weekje weerquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:44 schreef rival het volgende:
Is dat van VA geen geldige reden voor een ban?
Ik mis de billen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:44 schreef rival het volgende:
Is dat van VA geen geldige reden voor een ban?
Ah, dacht dat het tieten of billen waren. Dus eigenlijk zijn er dan twee soorten mannen.quote:
Bedreiging wat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan dit
tis net of iemand een touw in je handen druktquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan dit
Als je redenen zoekt om jezelf wat aan te doen hoeft niemand ver te zoeken toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergelijking met US is toch wel reden om jezelf iets aan te doen lijkt mij....
Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdjequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergelijking met US is toch wel reden om jezelf iets aan te doen lijkt mij....
Ik ben een schuchter en sleets muurbloempje ja?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdje
Vermomd als grote beer. Slimquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een schuchter en sleets muurbloempje ja?
Precies, zo blijft iedereen uit mijn buurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |