quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diep
Oh ik vind een hele boel mensen hier toch best lief. En die zijn ook lief voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 hahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:29 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?
Nee mijn oats staan al in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?
Dat is altijd kut ja. Net als de monteur van iets die tussen 12 en 18 komt. Kun je de hele middag vrij nemen en uiteindelijk komen ze 17:55 aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 haha
omdat ik dit zag:quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
Maar wij zijn schatjes hierquote:
De meesten hier wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
Wie?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:53 schreef DjRex89 het volgende:
Stelletje slijmballen
Ik moet mijn liefde toch ergens kwijt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Joh, ik weet de helft van de tijd het verschil niet bij mezelfquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Er zit ook een verschil in mensen die aardig zijn omdat ze hun vinger in je preut willen steken en mensen die gewoon aardig zijn zonder die bijbedoeling, meeste vrouwen zijn daar vrij dommig in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |