Hij is zelfs kwijt geloof ikquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit anders nog heel erg lief uitgedrukt gezien het om US gaat
Ga maar even 5min in het hoekje staan!quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga maar even 5min in het hoekje staan!
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het zo zijn dat hoe kleiner de clit hoe moeilijker je klaar komt?
Even de squirters en vaginale klaarkomers buitengelaten.
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Wil je me begraven met mijn mond open dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha gelukkig ben jij ook zo'n waardevol persoon.
De dag dat jij sterft dans ik op je graf en pis ik er in.
Niet schrikken, maar prikkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebben
16 juli Beyoncequote:
Wat liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.
Ik ook wel eens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Ja, ik snap je vraag, maar ik denk niet dat de grote van je clit ermee te maken heeft. Mannen met grotere piemels komen ook niet perse makkelijker/sneller klaar, ofwel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar je snapt mijn vraag toch wel
Google vind vast wel een wetenschappelijk onderzoekje ofzo
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar prikken
Er is vast wel ergens een meisje dat zo gek is gek te zijn op mijn piel :squote:Op woensdag 18 mei 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijk
Ik ben ook wel gek op prei jaquote:
Dat zou ik geen lief knopje noemenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit toch tussen je benen, of niet?
En dan geen piloot wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere vrouw toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Allures het volgende:
Ik word toch wel lief als je het op de juiste manier induwt
Echt? Ik dacht dat dat 2 compleet losse mechanismen warenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat bepaald toch of je wel of niet vaginaal kan komen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan geen piloot worden
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achter in je rectum?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die aanknop zit bij mij heel ergens anderseigenlijk
Ik kan meerdere bedenkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukken
Dit ja....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonde... begreep dat stewardessen dat vast hadden kunnen waarderen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gezakt voor het examen, ik bleef repeterend op hetzelfde knopje drukken
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat bepaald toch of je wel of niet vaginaal kan komen?
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat 2 compleet losse mechanismen waren
Ik zie al zo'n man voor mij bladeren in zo'n handboekje terwijl je net lekker bezig bentquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die aanknoppen zijn niet goed gedocumenteerd helaas
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer andersquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet echt niks van kutjes en clitjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer anders
Ik ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van kutjes en clitjes
Gelukkig welquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aanknoppen zijn bij elke vrouw natuurlijk ook weer anders
Voor zover ik weet staat je g-spot in contact met je clitoris, inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat staat mij bij... kan het mis hebben hoor..
Net als elke man ook weer anders in elkaar zitquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komen
Je hebt lichamelijke en geestelijke... over beide genoeg documentatie te vindenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zeg altijd.. zolang het maar warm en vochtig isquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet echt niks van kutjes en clitjes
Wacht... wat? Dacht dat alle mannen hetzelfde waren. Bier en tieten enz.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als elke man ook weer anders in elkaar zit
Wat dat betreft is het andersom makkelijker he, alle mannen hetzelfdequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso lijkt elke vrouw met een eigen handleiding te komen
Stiekem zijn we allemaal Uitstralingquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wacht... wat? Dacht dat alle mannen hetzelfde waren. Bier en tieten enz.
Toch nog iets geleerd vandaag
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het andersom makkelijker he, alle mannen hetzelfde
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal Uitstraling
Doe eens niet zo deprimerendquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal Uitstraling
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie jullie over een weekje weerquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:44 schreef rival het volgende:
Is dat van VA geen geldige reden voor een ban?
Ik mis de billen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan ditquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:44 schreef rival het volgende:
Is dat van VA geen geldige reden voor een ban?
Ah, dacht dat het tieten of billen waren. Dus eigenlijk zijn er dan twee soorten mannen.quote:
Bedreiging wat?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan dit
tis net of iemand een touw in je handen druktquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja..lastig om een heftigere bedreiging te krijgen dan dit
Als je redenen zoekt om jezelf wat aan te doen hoeft niemand ver te zoeken toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergelijking met US is toch wel reden om jezelf iets aan te doen lijkt mij....
Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdjequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vergelijking met US is toch wel reden om jezelf iets aan te doen lijkt mij....
Ik ben een schuchter en sleets muurbloempje ja?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbedreigingen van een schuchter en sleets muurbloempje, moet niet gekker worden, kreeg gisteren nog te horen van mijn moedertje dat ik iedereen de hel in krijg na een tijdje
Vermomd als grote beer. Slimquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een schuchter en sleets muurbloempje ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |