omdat je ze allemaal al hebt gezien waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
Ik dacht dat jij geen vrouwen neukte met lelijke mollen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggen
Dat was optie 2quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je ze allemaal al hebt gezien waarschijnlijk
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, dat is zegmaar een beetje mijn ding.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
Het hele onderwerp geeft me eigenlijk de kriebels :$quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen vrouwen neukte met lelijke mollen.
Mijn clitoris is bijna onzichtbaar, dat is ook niet wat.
Grappigquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Accuzuur is ook niet te missen in een accuquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij jou ook, leuk dat je er weer bent
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij jou ook, leuk dat je er weer bent
In opgewonden toestand groeit de clit toch ook?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het zo zijn dat hoe kleiner de clit hoe moeilijker je klaar komt?
Even de squirters en vaginale klaarkomers buitengelaten.
Ja, zin in.quote:
Ik dacht altijd het omgekeerde, maar zal wel geen lijn in zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hahahaha gelukkig ben jij ook zo'n waardevol persoon.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Accuzuur is ook niet te missen in een accu
Ey, we zouden toch lief doen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha gelukkig ben jij ook zo'n waardevol persoon.
De dag dat jij sterft dans ik op je graf en pis ik er in.
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!quote:
Zou ik nooit doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf ook wel dat je me als een stokje in tweeën breekt als je wilt
Gezellig wel hierquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar je snapt mijn vraag toch welquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In opgewonden toestand groeit de clit toch ook?
Op de uitzonderingen na zal dat toch vooral tussen de oren zitten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hij is zelfs kwijt geloof ikquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit anders nog heel erg lief uitgedrukt gezien het om US gaat
Ga maar even 5min in het hoekje staan!quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ga maar even 5min in het hoekje staan!
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Wil je me begraven met mijn mond open dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar prikkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind die enorme halve uitgegroeide penissen echt wel een van de meest afstotelijke dingen die een vrouw kan hebben
16 juli Beyoncequote:
Wat liefquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Kan dit beamen. Die vraag kwam zelfs vaker en van meer mensen voorbij.
Ik ook wel eens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb in hier wel naar je gevraagd. En nooit antwoord gekregen, dus dacht dat er dan wel een reden zou zijn ofzo. Maar welcome back dus!
Ja, ik snap je vraag, maar ik denk niet dat de grote van je clit ermee te maken heeft. Mannen met grotere piemels komen ook niet perse makkelijker/sneller klaar, ofwel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar je snapt mijn vraag toch wel
Google vind vast wel een wetenschappelijk onderzoekje ofzo
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar prikken
Er is vast wel ergens een meisje dat zo gek is gek te zijn op mijn piel :squote:Op woensdag 18 mei 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als niemand echt snakt naar je piel kijk je niet op een prei natuurlijk
Ik ben ook wel gek op prei jaquote:
Dat zou ik geen lief knopje noemenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit toch tussen je benen, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |