Polsje wat dikker laten eten of een reden vinden om het horloge af te moeten doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n belachelijk groot horloge is toch ook geen gezicht op zo'n schattig dun polsje
Ja, dat eerst natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is de belangrijkste niet dat jij haar ziet zitten?
Wat zouden ze zeggen in dat versiertopic?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Polsje wat dikker laten eten of een reden vinden om het horloge af te moeten doen
Maar ik snap je dilemma wel. Heftig keuzes op zo'n moment. Het zal je maar overkomen...
ik zou tijdens de date zeggen dat ik naar de wc ga en op Fok! om hulp vragen
Dat was geen compliment voor de mannenquote:
Even naar de Lidl danquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel fout...
Iets met bossen schaamhaar enzo
Ik denk iets van: boeien, vraag gewoon of ze wilt neuken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat zouden ze zeggen in dat versiertopic?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Trimmer, inclusief vijf kekke sjablonen
Kennelijk zou er toch een markt zijn voor hartjes en kroontjes enzo..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Glad is het beste. Of een streepje.
Ik weet niet wat de rest hier denkt, ik benadruk slechts wat ik denkquote:
Vajazzle ofzo toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef Fripsel het volgende:
Je kan je vagina ook versieren met nepdiamantjes op de venusheuvel zag ik een keer bij een beautyblogster
Voor mij oppassen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik nu ook voor jou oppassen
Dat is vast voor als je een blanke rapper wilt aantrekken danquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:59 schreef Fripsel het volgende:
Je kan je vagina ook versieren met nepdiamantjes op de venusheuvel zag ik een keer bij een beautyblogster
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is vast voor als je een blanke rapper wilt aantrekken dan
Jij trekt toch ook je mond open?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een beetje kuthaar tegenwoordig, wordt soms onpasselijk van die lelijke kale mollen van die grietjes tegenwoordig......nou ja of je moet de perfecte mol hebben, dan vind ik het wel opwindend, gewoon een beetje rekening houden met hoe het eruit ziet, als je een dikke pens en bovenbenen hebt trek je toch ook geen legging aan
Wat zit je te haten op mijn legging?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een beetje kuthaar tegenwoordig, wordt soms onpasselijk van die lelijke kale mollen van die grietjes tegenwoordig......nou ja of je moet de perfecte mol hebben, dan vind ik het wel opwindend, gewoon een beetje rekening houden met hoe het eruit ziet, als je een dikke pens en bovenbenen hebt trek je toch ook geen legging aan
Zo'n gordijntje ervoor laten groeien. Goed idee wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor jequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, die kan ik wel aan, gelukkig
Dus vrouwen met lelijke schaamlippen moeten hun bush laten groeien? Negatief + negatief maakt positief of zo?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Die is laag, womanquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor je
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Anders plant Dqod vast wel een stoel op me voor je
Over het algemeen groeit het er om heen, niet op. Misschien wat mos onderaan de boomstam, maar that's itquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....
Geilquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf ook wel dat je me als een stokje in tweeën breekt als je wilt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij scheert je piemol toch ook... Optisch bedrog maar dan lijkt het tenminste nog iets....
Oh. November it isquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
nou oké, elke keer als jij indruk op mij maakt halen we het een weekje naar vorengame on
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus vrouwen met lelijke schaamlippen moeten hun bush laten groeien? Negatief + negatief maakt positief of zo?
Valt me van je tegen.....quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
Wat zal je een flinke baard hebben danquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een lelijke kut met opvallend te ver uitgegroeid clitorisje zou hebben zou ik in ieder geval het een beetje proberen te verbloemen, lijkt me niets raars over te zeggen
I'm with you girlquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:08 schreef Dqod het volgende:
Ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in hoe de molletjes en boomstammetjes van jullie eruitzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |