Van buiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ook niet direct zien waar ze vandaan komen
Goed te pruimenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van buiten.![]()
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
Hosti, luister jij nou graag naar pianomuziek? Dunno why maar heug me deze weer:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik deze kan spelen op de piano, wil je mij dan ontmoeten?
Dit nummer is niet heel moeilijk om in te studeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:21 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dacht dat jij geen moeite meer ging doen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Dqod het volgende:
Meikevers, egeltjes en vleermuizen. So so nice
Ik ga lekker slapen vannacht, denk ik. Doei
Halloquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iemand in het echt anders is...
Faxie, kom er maar in.
Dat was de grap nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neophyte, dat heb ik lang niet meer gehoord zeg!
We bitchen met liefde hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diepquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Wat is dit eigenlijk een liefdeloze reeks. Helemaal niet gezellig, of aardig voor elkaar.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 06:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer het dagelijks om ze wat aardiger en beschaafder te krijgen hier maar het narcistisch autisme en de oversekste vrouwenhaat zit gewoon te diep
Oh ik vind een hele boel mensen hier toch best lief. En die zijn ook lief voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:25 schreef Allures het volgende:
Veel te vroeg wakker trouwens ook dat de Albert Heijn mijn boodschappen al kwam bezorgen
#firstworldproblems
Ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 hahaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:29 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Kun je niet aangeven hoe laat je wil dat ze komen?
Nee mijn oats staan al in de koelkastquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als daar je ontbijt bij zat is het een goede timing toch?
Dat is altijd kut ja. Net als de monteur van iets die tussen 12 en 18 komt. Kun je de hele middag vrij nemen en uiteindelijk komen ze 17:55 aanquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik had tussen 8 en 2. Ze kwamen om 5 over 8 haha
omdat ik dit zag:quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 00:36 schreef Andromache het volgende:
Maar wij zijn schatjes hierquote:
De meesten hier wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
Wie?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wij zijn schatjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:53 schreef DjRex89 het volgende:
Stelletje slijmballen
Ik moet mijn liefde toch ergens kwijt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Joh, ik weet de helft van de tijd het verschil niet bij mezelfquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Er zit ook een verschil in mensen die aardig zijn omdat ze hun vinger in je preut willen steken en mensen die gewoon aardig zijn zonder die bijbedoeling, meeste vrouwen zijn daar vrij dommig in
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:10 schreef Allures het volgende:
De enige die je kunt vertrouwen zijn andere vrouwen
Ownee daar was ook iets mee... backstabbing bitches of zoiets
Je hoeft jezelf niet te censureren hoorquote:
Inb4 Roycoquote:
Gewoon officieel hoer worden, lekker warm in bed werkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer terug? Het is niet dat je hoeft te werken of zo
Jij hebt je geld zeker al klaar liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon officieel hoer worden, lekker warm in bed werken
Dacht ik ookquote:
Jawel, het is nog vroeg en niet zo'n netjes woord.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te censureren hoor
Betalen voor pussyquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt je geld zeker al klaar liggen?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Biggest fan everquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft Royco met 2Pac dan?
Omdat het dan ook een van de beste west coast rappers ooit wasquote:
zo klopt iequote:Op woensdag 18 mei 2016 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat het dan ook een van de beste rappers ooit was
Ik hoef gelukkig niet te betalen voor poesje, misschien ooit als ik wat minder aantrekkelijk ben dan pak ik er wat ongelukkige asielpoesjes erbij, lekker leftovers neuken voor een ijsje en een stuk pizzaquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stoerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te betalen voor poesje, misschien ooit als ik wat minder aantrekkelijk ben dan pak ik er wat ongelukkige asielpoesjes erbij, lekker leftovers neuken voor een ijsje en een stuk pizza
Ik las jonkoquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]![]()
Nog een jonkie... de verhouding begint wat te schuiven
Joint, spliff, tjoerie, wietsigaretquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.... Nu voel ik mij echt nog ouder
Ik vind blanken die rappers "Stoere bling bling negers" noemen wel een stuk ergerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Alles wat een beetje kleur heeft meteen blingbling neger noemen is misschien nog wel dommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Ah. Tsja ik kom gelukkig nog net niet uit de jaren 60-70 dat ik met al die termen bekent benquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joint, spliff, tjoerie, wietsigaret
Je leest wat je wil lezen toch?quote:
Weet je zeker dat jouw posts dat niet zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
laat me raden, de reden dat ik single ben?
Ik vind dat totaal niet belangrijk, vandaag al helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zou een van de oorzaken kunnen zijn..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat kwam door je lijf toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |