Joint, spliff, tjoerie, wietsigaretquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.... Nu voel ik mij echt nog ouder
Ik vind blanken die rappers "Stoere bling bling negers" noemen wel een stuk ergerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Alles wat een beetje kleur heeft meteen blingbling neger noemen is misschien nog wel dommer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind die blanken die "stoere" blingbling negers verafgoden wel de meest lachwekkende shit van de laatste vijftig jaar
Ah. Tsja ik kom gelukkig nog net niet uit de jaren 60-70 dat ik met al die termen bekent benquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joint, spliff, tjoerie, wietsigaret
Je leest wat je wil lezen toch?quote:
Weet je zeker dat jouw posts dat niet zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
laat me raden, de reden dat ik single ben?
Ik vind dat totaal niet belangrijk, vandaag al helemaal nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Zou een van de oorzaken kunnen zijn..quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee dat kwam door je lijf toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik had even interesse. Laat maar weer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |