Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.quote:
Kan die hoeremoeder van jou het niet doen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Misschien dat ik de poetsTurkmoeder van Che het kan laten doen?
Je moeder is een wijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schiet niet zo in de stress, wijf. Als je geen context kan lezen bemoei je dan vooral met je menstruatie en hou je erbuiten.
is een optiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.
Ja zo doe ik het ook maar zit nooit strak.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.
Wow.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kan die hoeremoeder van jou het niet doen dan?
Oh geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook maar zit nooit strak.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijk nog iemand met een poetsTurk als moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is de jouwe een kerel dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Je moeder is een wijf.
Fantastisch toch. Beter leven in een schoon huis dan leven bij een hoeremoeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk nog iemand met een poetsTurk als moeder.
Ja jij begon hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
Nou nou wat een sfeer weer. Het ging allemaal prima.
wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fantastisch toch. Beter leven in een schoon huis dan leven bij een hoeremoeder.
Denk dat hoeremoeders wel goed zijn in iets straks om iets dat door de eigenaar als gigantisch verondersteld wordt te schuiven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schuimbekkend ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef Che_ het volgende:
Elke keer als het over cy gaat, gaat het helemaal los. Tardis weer boos
#doofpot
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef Che_ het volgende:
Elke keer als het over cy gaat, gaat het helemaal los. Tardis weer boos
#doofpot
Ben geen Turk, thanks tho.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Rustaaaaghh Stimo, trots zijn op je afkomst.
Mental image.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat hoeremoeders wel goed zijn in iets straks om iets dat door de eigenaar als gigantisch verondersteld wordt te schuiven.
Nog even zo door gaan, krijg je zo weer een reactie waardoor je gaat huilen en begint over iemand er bij halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk met al deze dikke mensen hier
Onnodig kwetsend dit, aangezien je toen ook in de SC zat. Als straf heb ik Nederland mijn Vaderland ont-likedquote:
Achterlijk is dat jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
WAAROM VRAGEN WEBSITES 180 DOLLAR OM EEN PDF VAN EEN JOURNAL
GEWOON WHY
geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
GEWOON WHY
Krijg je geen gratis toegang van je opleidingsinstituut?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
GEWOON WHY
damn sonquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier kom ik echter niet uit: cy gaf je geen seks maar ging wel vreemd
Hoe dan
Brb, ff geld tellenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
Hey maar Che_, wat wil je nu eigenlijk telkens met je CYpraatjes? Want ik doe wel vrolijk mee enzo tot ik iemand over de zeik heb, maar uiteindelijk ben ik zelf niet boos, niet verdrietig, niet teleurgesteld. Waar zit je lol nu?
Nee, ik ben serieus al 30 minuten zoekende naar alternatieven. Daar zit iets wat ik echt moet hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg je geen gratis toegang van je opleidingsinstituut?
Vinden ze leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
GEWOON WHY
Ja sorry deze SC zit vol met buitenlanders dus zag ik door woede en verdriet de Nederlanders niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend dit, aangezien je toen ook in de SC zat. Als straf heb ik Nederland mijn Vaderland ont-liked
Welke publisher?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus al 30 minuten zoekende naar alternatieven. Daar zit iets wat ik echt moet hebben
Ik ben een Nederlander. Zonder tintje, althans in de winter.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja sorry deze SC zit vol met buitenlanders dus zag ik door woede en verdriet de Nederlanders niet meer
Thanks!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Braddie dat korte haar staat echt beter.
Haha, een echte Nederlander is 24/7 blankquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander. Zonder tintje, althans in de winter.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, wat dan? Ik dacht dat jij en Zeer dezelfde persoon waren.
Ben asian met tintje zonder spleetogen met exotische naam snap je ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander. Zonder tintje, althans in de winter.
Oké.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha, een echte Nederlander is 24/7 blank
Daar hebben wij een mooi woord voor. Negerinquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben asian met tintje zonder spleetogen met exotische naam snap je ;s
Ik kom nog af en toe als ik mij verveelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Zosk het volgende:
Maar dacht dat jij onderhand al dood was, jij bent zo iemand die af en toe nog vergeet om adem te halen.
Huh maar dat is gewoon de introduction van dat tijdschrift toch? Is niet een artikel?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.tandfonline.co(...)997341621?redirect=1 Het gaat hierom.
Terecht, is af en toe leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom nog af en toe als ik mij verveel.
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Niet zo tegenstrijdig, nu weet ik mijzelf helemaal geen raad meer.
Ik ben wat milder dan Che, het kan gewoon gebeuren dat je bij een bepaalde chick al snel in een "broer/zus" relatie terecht komt. Ze had gewoon wat vuur nodig en zag in jou meer een broertje dan een lover.quote:
een neger?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil toch
oke Shaniquaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol Che_, get your facts straight.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier kom ik echter niet uit: cy gaf je geen seks maar ging wel vreemd
Hoe dan
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Huh maar dat is gewoon de introduction van dat tijdschrift toch? Is niet een artikel?
Jullie pakken TARDIS. wel erg hard aan zegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wat milder dan Che, het kan gewoon gebeuren dat je bij een bepaalde chick al snel in een "broer/zus" relatie terecht komt. Ze had gewoon wat vuur nodig en zag in jou meer een broertje dan een lover.
Things happen ..
Ik ben verre van negerinquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Daar hebben wij een mooi woord voor. Negerin
Nee mag niet mee jou omgaan van Opso.quote:
neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoken blijft leuk, oprecht posten mwa.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, soms stoken en soms oprecht posten.
Fatality...finish him!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wat milder dan Che, het kan gewoon gebeuren dat je bij een bepaalde chick al snel in een "broer/zus" relatie terecht komt. Ze had gewoon wat vuur nodig en zag in jou meer een broertje dan een lover.
Things happen ..
Hey tiny piempiequote:
wow wrm? :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mag niet mee jou omgaan van Opso.
Dat zou mij dan weer te gay zijn.quote:
dit? http://www.google.nl/url?(...)m=bv.122129774,d.bGsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:
Adapted version of J. Paauwe and R. Richardson (1997), Introduction Special Issue on HRM and
Performance, The International Journal of Human Resource Management, 8:3, June, p.260, figure 1.
Je bent een slechte invloed zegt ze.quote:
Misschien de auteurs mailen? Dat werkt meestal wel, is ook legaal als ze je dat geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:
Adapted version of J. Paauwe and R. Richardson (1997), Introduction Special Issue on HRM and
Performance, The International Journal of Human Resource Management, 8:3, June, p.260, figure 1.
Ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Snap ik, maar ken geen Aziaat zonder spleetogen.
Waarom per se aan spleetaugen denken, mensen in Indonesie hebben toch amandelvormig ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Snap ik, maar ken geen Aziaat zonder spleetogen.
Die verwijst juist daar naarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit? http://www.google.nl/url?(...)m=bv.122129774,d.bGs
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.quote:
Hanky panky KFC xDquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag laatst een negerin met spleetogen. Was wel even bijzonder om te zien.
was ze niet gewoon zo dik dat haar ogen dicht zaten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
was ze niet gewoon zo dik dat haar ogen dicht zaten?
Ik ga nog even door met zoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Misschien de auteurs mailen? Dat werkt meestal wel, is ook legaal als ze je dat geven.
wow wrm? :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een slechte invloed zegt ze.
Ja dat was Hughquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.
Maar jullie hebben zichtbaar lol, dus maakt niet uit verder.
Zeg dan Indo i.p.v. Asian. Maakt het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom per se aan spleetaugen denken, mensen in Indonesie hebben toch amandelvormig ;s
Zou dat het serieus zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.
drmquote:
Info kwam met bewijs. Prints allesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoveel positieve vrouwelijke aandacht overleef jij niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ging chai mij maar eens whiteknighten
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat het serieus zijn?dat zou wel een hoop verklaren.
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef Catkiller het volgende:
Maar als ze een ander bedoelen, ging ze met iedereen vreemd of wat
Dit is geen democratie en Opso heeft tieten en jij niet dus jij verliest einde discussie heb 30 min geleden al gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
machtsgreep, gaik niet mee akkoord
En ik heb al hun moeders geneuktquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.
Toen die twee met elkaar gingen had CY een oogje op die Panzermaus. Dus ginz e vreemd met hem
Ooohhhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.
Toen die twee met elkaar gingen had CY een oogje op die Panzermaus. Dus ginz e vreemd met hem
JAJAquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef zeer het volgende:
[..]
En ik heb al hun moeders geneukt. Wat een sukkols.
wat spannend allemaal #highschooldramaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb geen tieten zegt diequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is geen democratie en Opso heeft tieten en jij niet dus jij verliest einde discussie heb 30 min geleden al gewonnen
Leef je eens in joh kneusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat spannend allemaal #highschooldrama
Is ze er onlangs nog geweest ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.
Man met tieten telt nietquote:
man deed ze ons maar eensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.
Ik was heel dat verhaal gelukkig al vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond u dit smeuïg?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tijdje terug sowieso toen ze TARDIS. aan het pesten waren en hij haar had ingelicht.quote:
Wat een kneuzenkermisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannenquote:
het hele verhaal boeit ook echt niemand, behalve che schijnbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik was heel dat verhaal gelukkig al vergeten.
Voor Chai maak je geen uitzondering?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannen
2 maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
Dan zijn er dus al 2 FOK!hoeren tegenwoordig.
Moeten we nu raden wie die andere is?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
Dan zijn er dus al 2 FOK!hoeren tegenwoordig.
"hij is verlegen in gezelschap" is sowieso mijn sloganquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannen
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hitquote:
Heeft, of had, wel een goede kont.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hit
FOK!bangalijstje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger had boediboe nog een lijstje wie met wie neukte, dat was wel overzichtelijker dan al die halfzachte roddels.
Vervelend is dat altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dat soms mee terwijl ik het niet wil.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hit
Die had toch nikky ofzo bezwangerd terwijl zij een andere aan het daten was?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger had boediboe nog een lijstje wie met wie neukte, dat was wel overzichtelijker dan al die halfzachte roddels.
Te veel zonnebank?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Nu hebben we Chaiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel heb jij al geneukt door die dikke man act op te voeren?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef BozeHaas het volgende:
je als een alpha gym mannetje op een forum gedragen en pussy regelen, wist niet dat het kon
ja echt he wel kut dat ik ozn kutgimmick heb nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef BozeHaas het volgende:
je als een alpha gym mannetje op een forum gedragen en pussy regelen, wist niet dat het kon
Wat is je gimmickquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he wel kut dat ik ozn kutgimmick heb nu
ONZ / Fok! Boedieboe Neuklijstje: Wie doet wie? mxmmm2gb had 'recentelijk' nog een poging gedaanquote:
niks, maar ben blij dat ik nu weet dat ik gewoon mezelf kan zijn en pussy kan regelen hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al geneukt door die dikke man act op te voeren?
Dat ben ik wel vergeten als dat zo was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die had toch nikky ofzo bezwangerd terwijl zij een andere aan het daten was?
dat zei ik godverdomme ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zijn spleetogen door een teveel aan vet
Zit nog steeds hechtingen te pulken soms.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tijdje terug sowieso toen ze TARDIS. aan het pesten waren en hij haar had ingelicht.
Hey pharky van welke users heb jij allemaal gesnoeptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vergeten als dat zo was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ONZ / Fok! Boedieboe Neuklijstje: Wie doet wie? mxmmm2gb had 'recentelijk' nog een poging gedaan
Vertel want ik ben wel echt benieuwd nu en ik ben altijd wel te porren voor een potje drama.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond u dit smeuïg?
Dan moet je het verhaal met tardis horen 🙊
Je had beter die ene in Thailand kunnen pakken jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
ik heb Danny gedaan. dAcht dat hij rijk was.
geenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey pharky van welke users heb jij allemaal gesnoept
Enige smeuïge is dat verblindende verhaal denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel want ik ben wel echt benieuwd nu en ik ben altijd wel te porren voor een potje drama.
Toen ik voor het eerst die lente een korte broek droeg?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige smeuïge is dat verblindende verhaal denk ik.
is bij mij een voorwaardequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat een fokker met een fokster gaat, stelletje maagden
wie gaan er nou weer met elkaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
nee dus vertel maar met wie jij het hebt gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
ONS met CKquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee dus vertel maar met wie jij het hebt gedaan
hihihiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij nooit iets met een FOK!ker gehad ofzo.
Maar ik twijfel
Toen ik hier ergens mod werd had ik al iets met mijn huidige vrouw. Daarvoor heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd te vissen in de FOK!vijver. Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.quote:
misschien is je vrouw een foksterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toen ik hier ergens mod werd had ik al iets met mijn huidige vrouw. Daarvoor heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd te vissen in de FOK!vijver. Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.
Wow heftige shit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef Pharkus het volgende:
Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.
= Buurvrouw, Thaise "chickies".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
Ik niet. irl ga ik met normale mensen om.
Definieer normaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
Hoe kunnen ze normaal zijn als ze met jou om willen gaan. :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
bij het uitgaan deed een chick wel een keer 'bzzt electricty', dat was sws een fokster
racistquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit moest vies hard lachen om dit plaatje
Echt hè, de grootst excentriekeling van de SC die zo graat praten.quote:
Sommigen meldden dat ze hyves hadden. Dat was een rode vlag.quote:
Jammer dat zij verdwenen is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
bij het uitgaan deed een chick wel een keer 'bzzt electricty', dat was sws een fokster
Maidenstowerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Maar wie is de grootste slet op fok dan?
huhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sommigen meldden dat ze hyves hadden. Dat was een rode vlag.
chloroquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kreeg gewoon al jeuk bij het idee mensen elkaar krabbelden.quote:
Etsu denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
ja precies dat jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè, de grootst excentriekeling van de SC die zo graat praten.
Niks mis met excentriek zijn hoor.
Qftquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
Wel jammer dat Che_ mij dat smeuïge verhaal onthoudt.
Crack of Chai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
Daarvoor is hij hard aan het werk geweest vgm.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mono is nu gewoon burgerlijk huisje, boompje, beestje met moira hoor
Wat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben alleen het grootste potentiële slettalent, maar heb het niet waargemaakt.
zou steunen bij je carrièrequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ff checkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Fotoboek van Desmosedici
Check dat haar. OMG OMG OMG
Waarom keek ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Fotoboek van Desmosedici
Mweh.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Fotoboek van Desmosedici
Ik zie niks bijzondersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Fotoboek van Desmosedici
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:21 schreef Stimorol- het volgende:
Oeh weet je wie wel lekker was qua fokker?
Desmosedici
Oh, daar twijfel ik absoluut niet aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben goed in digitale penissen bespelen en mobiliseren.
Hij is wel erg jong he :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:22 schreef Stimorol- het volgende:
Fotoboek van Desmosedici
Stuur crip berichtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook, ik wil nu een lekkere FOK!ster zien als goedmakertje
Geef je online seminars?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben goed in digitale penissen bespelen en mobiliseren.
Beste twee minuten van mijn levenquote:
Alles in caps maar de naam copy/paste gvd luiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
KAN IEMAND Desmosedici HIER NAAR TOE LOKKEN
dat is mn leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles in caps maar de naam copy/paste gvd lui
Om over 16 minuten weer terug te komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
oke nog 15 min en dan sluit ik fok af
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
string en vuilniszakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon geen leuke kleren voor mijn foute avond feestje
Mama heeft laatst wel mega foute sokken gekocht, ga straks wel even een paar lenen voor in mijn pumpsquote:
Even shoppen dan maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon geen leuke kleren voor mijn foute avond feestje
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loopquote:
Ik heb mijn hartjes zonnebril weg gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Regenlaars, roze paraplu, hoed, retro zonnebril
waarom ben je zo blut danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loop
Ja Action heeft nog wel rare pruiken enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loop
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartjes zonnebril weg gedaan!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mama heeft laatst wel mega foute sokken gekocht, ga straks wel even een paar lenen voor in mijn pumps
Less is more schijnt heel hip te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag je vriend om bij te schieten...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste paar dagen dat ik met mijn geld moet doen
HAHA MET ZN ZAAD SNAP JEquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag je vriend om bij te schieten...
Nee hoor je moet helemaal niets, gewoon leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik moeder zeggen? Noem haar gewoon mama
Waarom doos?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |