Alles in caps maar de naam copy/paste gvd luiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
KAN IEMAND Desmosedici HIER NAAR TOE LOKKEN
dat is mn leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles in caps maar de naam copy/paste gvd lui
Om over 16 minuten weer terug te komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
oke nog 15 min en dan sluit ik fok af
Geen probleemquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
string en vuilniszakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon geen leuke kleren voor mijn foute avond feestje
Mama heeft laatst wel mega foute sokken gekocht, ga straks wel even een paar lenen voor in mijn pumpsquote:
Even shoppen dan maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon geen leuke kleren voor mijn foute avond feestje
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loopquote:
Ik heb mijn hartjes zonnebril weg gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Regenlaars, roze paraplu, hoed, retro zonnebril
waarom ben je zo blut danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loop
Ja Action heeft nog wel rare pruiken enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 4 euro. Haha. Maar ik ga vrijdag anders nog wel even bij de Action kijken. Toch raar als ik het organiseer maar zelf er niet fout bij loop
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartjes zonnebril weg gedaan!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mama heeft laatst wel mega foute sokken gekocht, ga straks wel even een paar lenen voor in mijn pumps
Less is more schijnt heel hip te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag je vriend om bij te schieten...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste paar dagen dat ik met mijn geld moet doen
HAHA MET ZN ZAAD SNAP JEquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag je vriend om bij te schieten...
Nee hoor je moet helemaal niets, gewoon leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik moeder zeggen? Noem haar gewoon mama
Waarom doos?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat is mn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |