2 maar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
Dan zijn er dus al 2 FOK!hoeren tegenwoordig.
Moeten we nu raden wie die andere is?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Germano het volgende:
Dan zijn er dus al 2 FOK!hoeren tegenwoordig.
"hij is verlegen in gezelschap" is sowieso mijn sloganquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannen
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hitquote:
Heeft, of had, wel een goede kont.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hit
FOK!bangalijstje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger had boediboe nog een lijstje wie met wie neukte, dat was wel overzichtelijker dan al die halfzachte roddels.
Vervelend is dat altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dat soms mee terwijl ik het niet wil.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die ruikt constant naar paard heb ik het idee, would not hit
Die had toch nikky ofzo bezwangerd terwijl zij een andere aan het daten was?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Vroeger had boediboe nog een lijstje wie met wie neukte, dat was wel overzichtelijker dan al die halfzachte roddels.
Te veel zonnebank?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag laatst een negerin met spleetogen. Was wel even bijzonder om te zien.
Nu hebben we Chaiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel heb jij al geneukt door die dikke man act op te voeren?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef BozeHaas het volgende:
je als een alpha gym mannetje op een forum gedragen en pussy regelen, wist niet dat het kon
ja echt he wel kut dat ik ozn kutgimmick heb nuquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef BozeHaas het volgende:
je als een alpha gym mannetje op een forum gedragen en pussy regelen, wist niet dat het kon
Wat is je gimmickquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he wel kut dat ik ozn kutgimmick heb nu
ONZ / Fok! Boedieboe Neuklijstje: Wie doet wie? mxmmm2gb had 'recentelijk' nog een poging gedaanquote:
niks, maar ben blij dat ik nu weet dat ik gewoon mezelf kan zijn en pussy kan regelen hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al geneukt door die dikke man act op te voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |