Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou dat het serieus zijn?dat zou wel een hoop verklaren.
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef Catkiller het volgende:
Maar als ze een ander bedoelen, ging ze met iedereen vreemd of wat
Dit is geen democratie en Opso heeft tieten en jij niet dus jij verliest einde discussie heb 30 min geleden al gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
machtsgreep, gaik niet mee akkoord
En ik heb al hun moeders geneuktquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.
Toen die twee met elkaar gingen had CY een oogje op die Panzermaus. Dus ginz e vreemd met hem
Ooohhhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
CY ging met Hugh. Die hebben gezoend. Hugh nam wraak met dat zi jhem had gepijpt. Maar Hugh was nog maagd.
Toen die twee met elkaar gingen had CY een oogje op die Panzermaus. Dus ginz e vreemd met hem
JAJAquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef zeer het volgende:
[..]
En ik heb al hun moeders geneukt. Wat een sukkols.
wat spannend allemaal #highschooldramaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb geen tieten zegt diequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit is geen democratie en Opso heeft tieten en jij niet dus jij verliest einde discussie heb 30 min geleden al gewonnen
Leef je eens in joh kneusquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat spannend allemaal #highschooldrama
Is ze er onlangs nog geweest ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.
Man met tieten telt nietquote:
man deed ze ons maar eensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze nog soms op FOK! komt met zo'n geschiedenis qua users zeg.
Ik was heel dat verhaal gelukkig al vergeten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond u dit smeuïg?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tijdje terug sowieso toen ze TARDIS. aan het pesten waren en hij haar had ingelicht.quote:
Wat een kneuzenkermisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannenquote:
het hele verhaal boeit ook echt niemand, behalve che schijnbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik was heel dat verhaal gelukkig al vergeten.
Voor Chai maak je geen uitzondering?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoor ik ben heel onzeker bij blote mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |