Waarom per se aan spleetaugen denken, mensen in Indonesie hebben toch amandelvormig ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Snap ik, maar ken geen Aziaat zonder spleetogen.
Die verwijst juist daar naarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit? http://www.google.nl/url?(...)m=bv.122129774,d.bGs
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.quote:
Hanky panky KFC xDquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag laatst een negerin met spleetogen. Was wel even bijzonder om te zien.
was ze niet gewoon zo dik dat haar ogen dicht zaten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag laatst een negerin met spleetogen. Was wel even bijzonder om te zien.
nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
was ze niet gewoon zo dik dat haar ogen dicht zaten?
Ik ga nog even door met zoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Misschien de auteurs mailen? Dat werkt meestal wel, is ook legaal als ze je dat geven.
wow wrm? :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een slechte invloed zegt ze.
Ja dat was Hughquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.
Maar jullie hebben zichtbaar lol, dus maakt niet uit verder.
Zeg dan Indo i.p.v. Asian. Maakt het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom per se aan spleetaugen denken, mensen in Indonesie hebben toch amandelvormig ;s
Zou dat het serieus zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen jullie Hugh ipv Tardis en zo niet is het al helemaal random.
drmquote:
Info kwam met bewijs. Prints allesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoveel positieve vrouwelijke aandacht overleef jij niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ging chai mij maar eens whiteknighten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |