een neger?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben asian met tintje zonder spleetogen met exotische naam snap je ;s
Ja helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil toch
oke Shaniquaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol Che_, get your facts straight.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hier kom ik echter niet uit: cy gaf je geen seks maar ging wel vreemd
Hoe dan
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Huh maar dat is gewoon de introduction van dat tijdschrift toch? Is niet een artikel?
Jullie pakken TARDIS. wel erg hard aan zegquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wat milder dan Che, het kan gewoon gebeuren dat je bij een bepaalde chick al snel in een "broer/zus" relatie terecht komt. Ze had gewoon wat vuur nodig en zag in jou meer een broertje dan een lover.
Things happen ..
Ik ben verre van negerinquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Daar hebben wij een mooi woord voor. Negerin
Nee mag niet mee jou omgaan van Opso.quote:
neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoken blijft leuk, oprecht posten mwa.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, soms stoken en soms oprecht posten.
Fatality...finish him!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben wat milder dan Che, het kan gewoon gebeuren dat je bij een bepaalde chick al snel in een "broer/zus" relatie terecht komt. Ze had gewoon wat vuur nodig en zag in jou meer een broertje dan een lover.
Things happen ..
Hey tiny piempiequote:
wow wrm? :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mag niet mee jou omgaan van Opso.
Dat zou mij dan weer te gay zijn.quote:
dit? http://www.google.nl/url?(...)m=bv.122129774,d.bGsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:
Adapted version of J. Paauwe and R. Richardson (1997), Introduction Special Issue on HRM and
Performance, The International Journal of Human Resource Management, 8:3, June, p.260, figure 1.
Je bent een slechte invloed zegt ze.quote:
Misschien de auteurs mailen? Dat werkt meestal wel, is ook legaal als ze je dat geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dat tijdschrift hebben. Een rapport verwees naar dat tijdschrift als origineel bron. Ik moet nu de originele bron hebben van dat figuurtje. De verwijzing is wt vaag:
Adapted version of J. Paauwe and R. Richardson (1997), Introduction Special Issue on HRM and
Performance, The International Journal of Human Resource Management, 8:3, June, p.260, figure 1.
Ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Snap ik, maar ken geen Aziaat zonder spleetogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |