Dat ben ik wel vergeten als dat zo was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die had toch nikky ofzo bezwangerd terwijl zij een andere aan het daten was?
dat zei ik godverdomme ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zijn spleetogen door een teveel aan vet
Zit nog steeds hechtingen te pulken soms.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tijdje terug sowieso toen ze TARDIS. aan het pesten waren en hij haar had ingelicht.
Hey pharky van welke users heb jij allemaal gesnoeptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ben ik wel vergeten als dat zo was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ONZ / Fok! Boedieboe Neuklijstje: Wie doet wie? mxmmm2gb had 'recentelijk' nog een poging gedaan
Vertel want ik ben wel echt benieuwd nu en ik ben altijd wel te porren voor een potje drama.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond u dit smeuïg?
Dan moet je het verhaal met tardis horen 🙊
Je had beter die ene in Thailand kunnen pakken jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
ik heb Danny gedaan. dAcht dat hij rijk was.
geenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey pharky van welke users heb jij allemaal gesnoept
Enige smeuïge is dat verblindende verhaal denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel want ik ben wel echt benieuwd nu en ik ben altijd wel te porren voor een potje drama.
Toen ik voor het eerst die lente een korte broek droeg?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige smeuïge is dat verblindende verhaal denk ik.
is bij mij een voorwaardequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat een fokker met een fokster gaat, stelletje maagden
wie gaan er nou weer met elkaar?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
nee dus vertel maar met wie jij het hebt gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |