ONS met CKquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee dus vertel maar met wie jij het hebt gedaan
hihihiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb volgens mij nooit iets met een FOK!ker gehad ofzo.
Maar ik twijfel
Toen ik hier ergens mod werd had ik al iets met mijn huidige vrouw. Daarvoor heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd te vissen in de FOK!vijver. Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.quote:
misschien is je vrouw een foksterquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toen ik hier ergens mod werd had ik al iets met mijn huidige vrouw. Daarvoor heb ik eigenlijk ook niet geprobeerd te vissen in de FOK!vijver. Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.
Wow heftige shit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef Pharkus het volgende:
Wellicht heb ik wel eens een FOK!ster geschaakt tijdens het uitgaan, je weet maar nooit.
= Buurvrouw, Thaise "chickies".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
Ik niet. irl ga ik met normale mensen om.
Definieer normaalquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
Hoe kunnen ze normaal zijn als ze met jou om willen gaan. :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
bij het uitgaan deed een chick wel een keer 'bzzt electricty', dat was sws een fokster
racistquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit moest vies hard lachen om dit plaatje
Echt hè, de grootst excentriekeling van de SC die zo graat praten.quote:
Sommigen meldden dat ze hyves hadden. Dat was een rode vlag.quote:
Jammer dat zij verdwenen is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:14 schreef BozeHaas het volgende:
bij het uitgaan deed een chick wel een keer 'bzzt electricty', dat was sws een fokster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |