Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.quote:
Kan die hoeremoeder van jou het niet doen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Catkiller het volgende:
Misschien dat ik de poetsTurkmoeder van Che het kan laten doen?
Je moeder is een wijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Schiet niet zo in de stress, wijf. Als je geen context kan lezen bemoei je dan vooral met je menstruatie en hou je erbuiten.
is een optiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.
Ja zo doe ik het ook maar zit nooit strak.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de 2 bovenste hoeken van mijn dekbed, die doe ik in de bovenste 2 hoeken van mijn overtrek en dan schud ik het dekbedovertrek zo naar beneden. En dan zit het goed.
Wow.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kan die hoeremoeder van jou het niet doen dan?
Oh geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo doe ik het ook maar zit nooit strak.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijk nog iemand met een poetsTurk als moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is de jouwe een kerel dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
Je moeder is een wijf.
Fantastisch toch. Beter leven in een schoon huis dan leven bij een hoeremoeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk nog iemand met een poetsTurk als moeder.
Ja jij begon hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef TARDIS. het volgende:
Nou nou wat een sfeer weer. Het ging allemaal prima.
wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fantastisch toch. Beter leven in een schoon huis dan leven bij een hoeremoeder.
Denk dat hoeremoeders wel goed zijn in iets straks om iets dat door de eigenaar als gigantisch verondersteld wordt te schuiven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fantastisch toch. Beter leven in een schoon huis dan leven bij een hoeremoeder.
Schuimbekkend ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef Che_ het volgende:
Elke keer als het over cy gaat, gaat het helemaal los. Tardis weer boos
#doofpot
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef Che_ het volgende:
Elke keer als het over cy gaat, gaat het helemaal los. Tardis weer boos
#doofpot
Ben geen Turk, thanks tho.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Rustaaaaghh Stimo, trots zijn op je afkomst.
Mental image.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat hoeremoeders wel goed zijn in iets straks om iets dat door de eigenaar als gigantisch verondersteld wordt te schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |