goede tt, voortaan wel echt gifje gebruiken, niet iets wat geanimeerd is door een 65 jarig japjequote:
Ohhh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn![]()
Een vuur.
Ik heb een huis gekocht. is niet helemaal best verlopen.
ik denk het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh.
Komt het goed?
Bioscoopstoelen nog mee?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster, noem de band Mr. Ed and the horsefighters
Ik ken wel een zangeres. Wat spelen julliequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We noemen onszelf nu de Bromkatten (Afkorting voor Bradley/Roy/Marco/Kathelijn) Totdat we een zanger / zangeres hebben gevonden en we daarmee wat kunnen doen.
Of het word gewoon "Bromkatten band" en dan met gastzangers/zangeressen (Want er zijn serieus mensen die ons heel goed vonden toen we nog Unicornflakes waren, en die wilde ook mee repeteren etc, en nu kan dat dus)
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillingsquote:
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?quote:
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rlyquote:
Bromkatten bandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We noemen onszelf nu de Bromkatten (Afkorting voor Bradley/Roy/Marco/Kathelijn) Totdat we een zanger / zangeres hebben gevonden en we daarmee wat kunnen doen.
Of het word gewoon "Bromkatten band" en dan met gastzangers/zangeressen (Want er zijn serieus mensen die ons heel goed vonden toen we nog Unicornflakes waren, en die wilde ook mee repeteren etc, en nu kan dat dus)
wow, lekker geregeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeah![]()
ik wil uitbetaling in uren dus als ik er 3 of 4 werk wordt het 9 of 12 uur
Wow je chickie is mijn evil twinquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk het nietnu 20.000 geinvesteerd. 2 nieuwe lekkages. best wel naar de klote. En mn chick blijkt een heks te zijn. en niet een " hey ik doe coole truukjes" heks, maar een "ik trap je de trap af als je een keer niet op let" heks.
Dus misschien maar even wat benzine inslaan
Die staan bij mijn oudersZou ik over moeten halen. Al is het maar om in te kijken naar het vuur.
Aiii, en nee doe maar niet. Denk niet dat jij daar uiteindelijk beter door vanaf zal zijn maar wat je dan moet doen weet ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk het nietnu 20.000 geinvesteerd. 2 nieuwe lekkages. best wel naar de klote. En mn chick blijkt een heks te zijn. en niet een " hey ik doe coole truukjes" heks, maar een "ik trap je de trap af als je een keer niet op let" heks.
Dus misschien maar even wat benzine inslaan
Die staan bij mijn oudersZou ik over moeten halen. Al is het maar om in te kijken naar het vuur.
Denk daar aanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeah![]()
ik wil uitbetaling in uren dus als ik er 3 of 4 werk wordt het 9 of 12 uur
ze lijkt gvd wel steeds meer op mijquote:
ah joh, kunnen wij samen verder tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aiii, en nee doe maar niet. Denk niet dat jij daar uiteindelijk beter door vanaf zal zijn maar wat je dan moet doen weet ik ook niet![]()
kut joh
gals, ik fock even nie meer mt bois.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillings
[..]
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?
[..]
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rly
GVD moet nog steeds opgraven :0quote:
Alles.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een zangeres. Wat spelen jullie
Wat is een runway facequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillings
[..]
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?
[..]
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rly
Ja, heb je je haar nog? Weet niet of je nog zo anoniem wil blijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze lijkt gvd wel steeds meer op mij
[..]
ah joh, kunnen wij samen verder toch
Niet mijn ideequote:
Jah man extra vakantie is nodig want veel vrij gehad voor school en heb dagen nodig voor 4 weken zomervakantiequote:
Laat even wat weten over je band en hoe goed jullie zijn. ze is veeleisend van de band maar ze is ook wel echt ontzettend goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alles.
Serieus, pop/rock/funk/jazz/reggae/disco maakt niet uit, we willen zoveel mogelijk gaan coveren maar ook eigen werk gaan schrijven
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jah man extra vakantie is nodig want veel vrij gehad voor school en heb dagen nodig voor 4 weken zomervakantie
neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack LIJKT OP DIE CHICK VAN NPO 1 KIJK NU
Ooh nu is het mijn schuldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
GVD moet nog steeds opgraven :0
Als ik jou niet zie posten herriner ik het me nietje moet meer snachts posten
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat even wat weten over je band en hoe goed jullie zijn. ze is veeleisend van de band maar ze is ook wel echt ontzettend goed.
wie wat hoequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack LIJKT OP DIE CHICK VAN NPO 1 KIJK NU
quote:
tUURLIJK IS HET JOUW FUCKING SCHULD.wat denk je dan, dat ik ga doen alsof iets mijn schuld is?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh nu is het mijn schuld
Ja soms ben ik er snachts
Afschuiven, bestequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
tUURLIJK IS HET JOUW FUCKING SCHULD.wat denk je dan, dat ik ga doen alsof iets mijn schuld is?
ow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]9 weken.. ik heb 20 dagen
Die zijn allemaal op. in het huis gegaan. godkanker.
Bij :unicornflakes" was het al klaar. dat snap je wel toch?quote:
je weetquote:
Ik heb ze, maar ze zijn vercracked. lang niet bij gewerkt. Ik moet zeggen ik geef nergens meer een fuck om deze tijden.quote:
Maakt niet uit. Nu ben je een Hageneesjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie wat hoe
[..]![]()
maar eigenlijk brabander he, pas 6 jaar den haag![]()
baas boven baasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow.
ik heb in totaal 35 dagen ofzo...Heb er nog over 23 en met morgen erbij 45 tot 50 uur
Aahquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ze, maar ze zijn vercracked. lang niet bij gewerkt. Ik moet zeggen ik geef nergens meer een fuck om deze tijden.
Oh echt? Chillquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crack gaat ze aankomende week bijwerken gelukkig
Haha, ik vroeg het net mega verkaptquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nu ben je een Hageneesje
Heb nog wel lekker potje knottyboy wax- en shampoo voor jou klaar staan jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crack gaat ze aankomende week bijwerken gelukkig
Even gedragen nou schoonheidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog wel lekker potje knottywax- en shampoo voor jou klaar staan ja
Oke, pijn lijden it isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even gedragen nou schoonheidGewoon haak en viltnaald. Al zeg ik geen nee tegen die shampoo
Hangen die van jou al over je kont?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even gedragen nou schoonheidGewoon haak en viltnaald. Al zeg ik geen nee tegen die shampoo
pains=gains. Wel kusjes op de auwtjes erna he!quote:
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hangen die van jou al over je kont?
ja toch. ga seksmuseum beetje lachen, pak bijenkorf rondje kalverstraat en fuck up some comma's, dan ff Starbucks voor hot chocolate en raspberry cheesecake, haal reep Reese bij Jamin en pak filmpje bij Pathé Munt, daarna hapje eten ja toch. Chillings zetten daar.quote:
Wow baasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billen
Tuurlijk, lang geen dreadjes aangeraaktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
pains=gains. Wel kusjes op de auwtjes erna he!
[..]
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billen
Slimme caissieres welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik bespaar wel vaak geld bij de AH. Ze heeft net weer 1 blikje aangeslagen i.p.v de sixpack.
Zou dr raken als dankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik bespaar wel vaak geld bij de AH. Ze heeft net weer 1 blikje aangeslagen i.p.v de sixpack.
ik zou teruggaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
lijkt me btw srs wel nice! kan je een beetje bijwerken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, lang geen dreadjes aangeraakt
Was geen lelijk meisje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dr raken als dank
Paps heeft net een kratje hertog langs gebracht
Nu nog maar half kratje though
Maar je accepteert het wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet mijn idee
Kwam de gitarist mee, het is zoals het er nu uitziet gewoon een tijdelijke naam
Kanjerhard gekotst, zoveel ongezonde dingen dat ik er zelfs misselijk van wordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch. ga seksmuseum beetje lachen, pak bijenkorf rondje kalverstraat en fuck up some comma's, dan ff Starbucks voor hot chocolate en raspberry cheesecake, haal reep Reese bij Jamin en pak filmpje bij Pathé Munt, daarna hapje eten ja toch. Chillings zetten daar.
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel chill, het is altijd op momenten dat ik weinig geld heb
Song Festivalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog iets boeiends op tv vanavond?
HAAL ik bedank je oraalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik zou teruggaan.
murdera ik rij zo langs super dus twijfel
Nee, nooit gedaan behalve bij mezelf en dat was ja nee, niet echt bepaald beter en duurde fucking lang dus eigenlijk nee, zou er niet op vertrouwenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me btw srs wel nice! kan je een beetje bijwerken?
wil je het leren?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan behalve bij mezelf en dat was ja nee, niet echt bepaald beter en duurde fucking lang dus eigenlijk nee, zou er niet op vertrouwen
Oh, maar das wel veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Mur kom maar naar Emmen, ken genoeg mensen.
blijf ik wel slapen, en je weet, ik ben altijd het kleine lepeltjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Neenee met z'n allen naar Grunn!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Oehquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijf ik wel slapen, en je weet, ik ben altijd het kleine lepeltje
ohquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
emmen is een pleurisend, jij bent dichtbij
Klopt, als we met z`n 4e zijn heten we de bromkatten.quote:
Whut.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, lepeltje in lepeltje in lepeltje in lepeltje gewoon
Vier mensen in lepeltje-lepeltje houding achter elkaar, vier lepeltjes in totaalquote:
Ik las eerst alleen maar A M Aquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x met 4 chickies in 1 bed
D r a m a
Hnnngquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, lepeltje in lepeltje in lepeltje in lepeltje gewoon
Kom maar naar Emmen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef xcachet het volgende:
Ik wil ook een keer een joint roken en stoned worden.
Past dat?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x met 4 chickies in 1 bed slapen
D r a m a
quote:
liefquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja van de zijkant misschien wel maar voorkant toch niet
[..]
Erotisch
HAHAHHAA EMMEN WTFquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
Alsof er ooit iemand naar Emmen toe komt.
HAHAHAHA.
ja, dierentuinquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAHA.
snap de drama nog niet helemaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, kreeg wel tieten in mijn gezicht en een kont bij mijn kont, lekkah knusjes.
present.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAHA.
Ik rij vaak vlakbij Emmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHAHA.
Ik stikte bijna tussen die meloentittiesquote:
O fuck sorry! Voel je je nu wel beter?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanjerhard gekotst, zoveel ongezonde dingen dat ik er zelfs misselijk van word
Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
D r a m a
Oke, leukquote:
Ja snap ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, leuk.
Laatste keer dat ik er was, was voor de verbouwing en toen helft gemist. Maar was toen mega leuk en super leuke en aardige medewerkers.
Was wel kut, was toen Zwolle station aan het verbouwen was en toen dicht was, 2-3 jaar terug dan ofzo? Moesten we met bussen ofzo ergens heen sjongejongejongeduurde laaaang
Maar wil wel echt nog keer graag heenmaar wle met korting
Ik vind tieten voelen in een knuffel ofzo met vriendinnen altijd wel lekker, kan ook niet laten om dan te zeggen. Maar vinden ze volgens mij ook totaal niet ergquote:
Overheen rollenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stikte bijna tussen die meloentitties![]()
Nee het is gewoon niet zo comfortabel, ik slaap het liefst namelijk alleen met suuupahveel ruimte om te rollen en zo
jaa leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ikAls we keer goedkoper naar binnen kunnen dan gaan we samen
Nou lekker warmpjes toch, mr homo heeft jullie vast wel warm gehoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homowel goed geslapen though
Ik zal dan wel even met een verrekijker zoeken naar een blauwe twingo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff berichten als ik IN emmen ben, kan jij zorgen dat je er NIET bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homowel goed geslapen though
Iedereen houd van tietenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind tieten voelen in een knuffel ofzo met vriendinnen altijd wel lekker, kan ook niet laten om dan te zeggen. Maar vinden ze volgens mij ook totaal niet erg![]()
Fascinerende dingen gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen houd van tietenHETRO MAN/VROUW, HOMO MAN/VROUW, IEDEREEN
Ik kan je ook gewoon een foto sturen van de Twingo midden in't centrum, makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal dan wel even met een verrekijker zoeken naar een blauwe twingo.
Emmennnnnnnnnnn hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omgomg mag woensdag mijn rijbewijs ophalen waar zal ik dan naartoe rijdennnnn
Midden in het centrum kun je niet komen met de auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon een foto sturen van de Twingo midden in't centrum, makkelijker
Emmenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan allesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Midden in het centrum kun je niet komen met de auto?
Nu zie ik voor mij hoe jij in tieten aan het knijpen bentquote:
Haal mij op, gaan we naar emmen, met ama's fucking perfect titties spelen, en dan mn haar laten doenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zie ik voor mij hoe jij in tieten aan het knijpen bentSorry ben een enorme beelddenker (wat soms ook wel vervelend is).
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
D r a m a
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Titties zijn wel leuk ja, snap die lesbo's wel
Waar moet ik naartoe, randstad toch. ZO VERRRquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haal mij op, gaan we naar emmen, met ama's fucking perfect titties spelen, en dan mn haar laten doen
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haal mij op, gaan we naar emmen, met ama's fucking perfect titties spelen, en dan mn haar laten doen
van een klif.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Je kan ook gewoon naar Emmen toe komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar moet ik naartoe, randstad toch. ZO VERRR
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zie ik voor mij hoe jij mijn tieten aan het knijpen bentSorry ben een enorme beelddenker (wat soms ook wel vervelend is).
Nou doe dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Tering jantje ben echt zo stoned. Beter knip ik in mijn vingers en zijn mijn benen enz geschoren, ruikt mijn haar lekker, heb ik mijn chill outfit aan
Whehequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Amarantha het volgende:
Tering jantje ben echt zo stoned. Beter knip ik in mijn vingers en zijn mijn benen enz geschoren, ruikt mijn haar lekker, heb ik mijn chill outfit aan
Ja ik knipte net in mijn vingers en helaas... niks daarvan is gebeurd.quote:
Iedereen op internet is beelddenker tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zie ik voor mij hoe jij in tieten aan het knijpen bentSorry ben een enorme beelddenker (wat soms ook wel vervelend is).
Lekker hmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar tieten zijn wel nice ja lekker vol en vlezig mmmm
je raakt de macht over het stuur sowieso kwijt als je mij tegen komtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje wat?
Ik ga als eerst jou aanrijden.
Geen idee. Ook niet van Emmen naar Groningen. Rijden gewoon bussen naar toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom is er geen treinverbinding van Assen naar Emmen eigenlijks?
Je bent zo oogverblindend jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je raakt de macht over het stuur sowieso kwijt als je mij tegen komt
sws vrouwenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar tieten zijn wel nice ja lekker vol en vlezig mmmm
Uurtje met de bus, valt me nog meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ook niet van Emmen naar Groningen. Rijden gewoon bussen naar toe.
Daarom sportgirls.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben meer van de ass dan van de titties.
Als je ouder wordt dan zijn titties echt gewoon uitgezakte rare auberginetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
2:48 naar emmen... gvd ik ken maar 1 pesoon in emmen wiens titties dat waard zijn.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuildingquote:
ja maar nu tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
oh okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik deed syndroom even na hoor niet dat je denkt dat uhhh ja uh
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er even vandoor, vrienden kwamen straks langs en ik ben vies lui aan het blowen en moet nog dingen doen
quote:
Vrouwen zijn genetisch beschadigd door eeuwenlange onderdrukking door mannen. Geef het een paar generaties, ze zullen de toekomst verbazen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lastig te begrijpen soms alleen dat vrouwvolk
Insta facebook kick sowiesoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuilding
Je bent zelf lastig te begrijpenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lastig te begrijpen soms alleen dat vrouwvolk
Ik snap dat niet goed. Je moet juist die body rocken alsof ie je is aan komen waaien. Dat is die style.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuilding
nou zegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel.Untermenschen
Vrouwen, mocro's, inteelt nageboortes. Ach.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:16 schreef xcachet het volgende:
Het zijn dan gewoon die domme vrouwen die het verpesten voor de rest.
Kun je toch beetje bij laten houden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe met je mee, eet nu donutsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
tering hey eet al 3 dagen troep.
Morgen doe ik weer goed
pre-pics alvastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
ik nu pecan ijs en die shit moet op.
Morgen weer sporten.Moet ass krijgen, hangt nu allemaal
ijs met nootjes? ik snap dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
ik nu pecan ijs en die shit moet op.
Morgen weer sporten.Moet ass krijgen, hangt nu allemaal
wrm zou je dat ook willenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel boobjobsurgeries gezien die mis gingen waardoor ik dat niet zou durven.
waren e lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je als Ama pics van d'r tieten showt
ja wrm? accepteer gwn wat je hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liften. Of grotere titties. Of kleiner.
nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kan echt geen enkele reden bedenken nee?
vind wel zielig als meisjes geen boobs hebben. Mn nichtje heeft niet dat ziet er niet mooi uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel boobjobsurgeries gezien die mis gingen waardoor ik dat niet zou durven.
ewa je bent jong. sws tegen die tijd hebben ze science fiction om die shit te doen, geen risico niksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wrm? accepteer gwn wat je hebt
Linkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je als Ama pics van d'r tieten showt
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wrm? accepteer gwn wat je hebt
Dat betwijfel ik, na PIP implantaten debacle zijn eisen aangescherptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ewa je bent jong. sws tegen die tijd hebben ze science fiction om die shit te doen, geen risico niks
push up beha's doen wonderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vind wel zielig als meisjes geen boobs hebben. Mn nichtje heeft niet dat ziet er niet mooi uit
Hij mag toch zelf weten of zij het niet zelf mogen weten?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:27 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?
jij hebt tog gewoon tiettiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een keer fake titties vastgehouden, voelt echt zoooo raar
ja zo kunnen we uren doorgaan hèquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:27 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?
dat denkt ie jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij mag toch zelf weten of zij het niet zelf mogen weten?
Ja ik wel, maar m'n buuv' (quote:
cup aquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar m'n buuv' () had eerst cup D en na borstvoeding te hebben gegeven aan tweeling waren ze gewoon gekrompen naar cup A/B--> boobjob
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een gast die zn sok in zn ondergoed doet..
Nee, maar misschien kun je niet beargumenteren waarom je wil bepalen hoe mensen moeten levenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo kunnen we uren doorgaan hè
boring. staph.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je niet beargumenteren waarom je wil bepalen hoe mensen moeten leven
werkt vice versaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:32 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je niet beargumenteren waarom je wil bepalen hoe mensen moeten leven
Schatje, laat me je helpen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw Staph's maken me een tikje hard.,
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds ik je ken op deze woorden
Hoiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
Zo, 'alles' klaar. Afdrogen heb ik geen zin in.
Dat soort chicksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en zij ziet er goed uit en jij bent dikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
Niks mis met gezond worden en lekker sporten en fit worden etc. Maar moet dat elke dag met foto's van je eten, je trainingsschema, "motivational quotes" ?
Ik volg op Instagram zo`n chick (Vriendin van een maat van mij) En het is wel tof om te zien wat ze doet als ze een filmpje post waarin ze bijvoorbeeld crossfit doet of dergelijk, maar ze post 4 foto's per dag met welgeteld.
- Haar ontbijt
- Een motivational quote.
- Haar eetschema/trainingschema
- Als ze aan't trainen is.
En dan af en toe een filmpje.
Heb er heel veel respect voor juist, ik zou het niet kunnen! Maar waarom moet je dan Facebook/Instagram volspammen daarmee?
Vind dat gefluister maar engquote:
Aandacht te kort.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
Niks mis met gezond worden en lekker sporten en fit worden etc. Maar moet dat elke dag met foto's van je eten, je trainingsschema, "motivational quotes" ?
Ik volg op Instagram zo`n chick (Vriendin van een maat van mij) En het is wel tof om te zien wat ze doet als ze een filmpje post waarin ze bijvoorbeeld crossfit doet of dergelijk, maar ze post 4 foto's per dag met welgeteld.
- Haar ontbijt
Heb er heel veel respect voor juist, ik zou het niet kunnen! Maar waarom moet je dan Facebook/Instagram volspammen daarmee?
Ik ken er ook zo één. Zit je lekker op youtube chille films en video's te kijken en ik volg vooral mensen met dashcamfilms wnt leuk. Kom je van die josti's tegen die video's posten waarop je een opa rechtdoor ziet rijden of een meisje dat op de weg rijdt in plaats van op het fietspad,.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
- Haar ontbijt
hypocrietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook heel veel posts maken over trainen en eten en fitnessen na mijn operatie
Bereid jullie maar voor
Incl pics anders neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook heel veel posts maken over trainen en eten en fitnessen na mijn operatie
Bereid jullie maar voor
Met body pics?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bereid jullie maar voor
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of gewoon tevreden/blij met wat ze bereikt hebben/aan het bereiken zijn
ze delen het met hun volgers.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.
Tevens kunnen foto's uit een bepaalde hoek zijn genomen, filters etc. Vind het niet meer interessant of speciaal.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.
Tevens kunnen foto's uit een bepaalde hoek zijn genomen, filters etc. Vind het niet meer interessant of speciaal.
Volgens Toto is hij wel knap.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje glibberen op de pics van frass toch
Maar hij is vast zo'n ecto nerdje, altijd uitgaan van ergste om niet teleurgesteld te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |