GVD moet nog steeds opgraven :0quote:
Alles.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een zangeres. Wat spelen jullie
Wat is een runway facequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillings
[..]
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?
[..]
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rly
Ja, heb je je haar nog? Weet niet of je nog zo anoniem wil blijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze lijkt gvd wel steeds meer op mij
[..]
ah joh, kunnen wij samen verder toch
Niet mijn ideequote:
Jah man extra vakantie is nodig want veel vrij gehad voor school en heb dagen nodig voor 4 weken zomervakantiequote:
Laat even wat weten over je band en hoe goed jullie zijn. ze is veeleisend van de band maar ze is ook wel echt ontzettend goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alles.
Serieus, pop/rock/funk/jazz/reggae/disco maakt niet uit, we willen zoveel mogelijk gaan coveren maar ook eigen werk gaan schrijven
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jah man extra vakantie is nodig want veel vrij gehad voor school en heb dagen nodig voor 4 weken zomervakantie
neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack LIJKT OP DIE CHICK VAN NPO 1 KIJK NU
Ooh nu is het mijn schuldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
GVD moet nog steeds opgraven :0
Als ik jou niet zie posten herriner ik het me nietje moet meer snachts posten
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat even wat weten over je band en hoe goed jullie zijn. ze is veeleisend van de band maar ze is ook wel echt ontzettend goed.
wie wat hoequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Crack LIJKT OP DIE CHICK VAN NPO 1 KIJK NU
quote:
tUURLIJK IS HET JOUW FUCKING SCHULD.wat denk je dan, dat ik ga doen alsof iets mijn schuld is?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh nu is het mijn schuld
Ja soms ben ik er snachts
Afschuiven, bestequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
tUURLIJK IS HET JOUW FUCKING SCHULD.wat denk je dan, dat ik ga doen alsof iets mijn schuld is?
ow.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]9 weken.. ik heb 20 dagen
Die zijn allemaal op. in het huis gegaan. godkanker.
Bij :unicornflakes" was het al klaar. dat snap je wel toch?quote:
je weetquote:
Ik heb ze, maar ze zijn vercracked. lang niet bij gewerkt. Ik moet zeggen ik geef nergens meer een fuck om deze tijden.quote:
Maakt niet uit. Nu ben je een Hageneesjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie wat hoe
[..]![]()
maar eigenlijk brabander he, pas 6 jaar den haag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |