goede tt, voortaan wel echt gifje gebruiken, niet iets wat geanimeerd is door een 65 jarig japjequote:
Ohhh.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn![]()
Een vuur.
Ik heb een huis gekocht. is niet helemaal best verlopen.
ik denk het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh.
Komt het goed?
Bioscoopstoelen nog mee?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Bradster, noem de band Mr. Ed and the horsefighters
Ik ken wel een zangeres. Wat spelen julliequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We noemen onszelf nu de Bromkatten (Afkorting voor Bradley/Roy/Marco/Kathelijn) Totdat we een zanger / zangeres hebben gevonden en we daarmee wat kunnen doen.
Of het word gewoon "Bromkatten band" en dan met gastzangers/zangeressen (Want er zijn serieus mensen die ons heel goed vonden toen we nog Unicornflakes waren, en die wilde ook mee repeteren etc, en nu kan dat dus)
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillingsquote:
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?quote:
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rlyquote:
Bromkatten bandquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We noemen onszelf nu de Bromkatten (Afkorting voor Bradley/Roy/Marco/Kathelijn) Totdat we een zanger / zangeres hebben gevonden en we daarmee wat kunnen doen.
Of het word gewoon "Bromkatten band" en dan met gastzangers/zangeressen (Want er zijn serieus mensen die ons heel goed vonden toen we nog Unicornflakes waren, en die wilde ook mee repeteren etc, en nu kan dat dus)
wow, lekker geregeldquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeah![]()
ik wil uitbetaling in uren dus als ik er 3 of 4 werk wordt het 9 of 12 uur
Wow je chickie is mijn evil twinquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk het nietnu 20.000 geinvesteerd. 2 nieuwe lekkages. best wel naar de klote. En mn chick blijkt een heks te zijn. en niet een " hey ik doe coole truukjes" heks, maar een "ik trap je de trap af als je een keer niet op let" heks.
Dus misschien maar even wat benzine inslaan
Die staan bij mijn oudersZou ik over moeten halen. Al is het maar om in te kijken naar het vuur.
Aiii, en nee doe maar niet. Denk niet dat jij daar uiteindelijk beter door vanaf zal zijn maar wat je dan moet doen weet ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk het nietnu 20.000 geinvesteerd. 2 nieuwe lekkages. best wel naar de klote. En mn chick blijkt een heks te zijn. en niet een " hey ik doe coole truukjes" heks, maar een "ik trap je de trap af als je een keer niet op let" heks.
Dus misschien maar even wat benzine inslaan
Die staan bij mijn oudersZou ik over moeten halen. Al is het maar om in te kijken naar het vuur.
Denk daar aanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeah![]()
ik wil uitbetaling in uren dus als ik er 3 of 4 werk wordt het 9 of 12 uur
ze lijkt gvd wel steeds meer op mijquote:
ah joh, kunnen wij samen verder tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aiii, en nee doe maar niet. Denk niet dat jij daar uiteindelijk beter door vanaf zal zijn maar wat je dan moet doen weet ik ook niet![]()
kut joh
gals, ik fock even nie meer mt bois.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Dan kan ik inschatten wat leuk is. Ga je met de gals? Met bae? Diff ppl need diff chillings
[..]
Denk je ik kom op FOK! voor liefde of lust?
[..]
Je hebt wel een karakteristieke kop, zo'n runway face rly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |