Iedereen op internet is beelddenker tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu zie ik voor mij hoe jij in tieten aan het knijpen bentSorry ben een enorme beelddenker (wat soms ook wel vervelend is).
Lekker hmquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar tieten zijn wel nice ja lekker vol en vlezig mmmm
je raakt de macht over het stuur sowieso kwijt als je mij tegen komtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje wat?
Ik ga als eerst jou aanrijden.
Geen idee. Ook niet van Emmen naar Groningen. Rijden gewoon bussen naar toe.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom is er geen treinverbinding van Assen naar Emmen eigenlijks?
Je bent zo oogverblindend jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je raakt de macht over het stuur sowieso kwijt als je mij tegen komt
sws vrouwenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar tieten zijn wel nice ja lekker vol en vlezig mmmm
Uurtje met de bus, valt me nog meequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Ook niet van Emmen naar Groningen. Rijden gewoon bussen naar toe.
Daarom sportgirls.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben meer van de ass dan van de titties.
Als je ouder wordt dan zijn titties echt gewoon uitgezakte rare auberginetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
2:48 naar emmen... gvd ik ken maar 1 pesoon in emmen wiens titties dat waard zijn.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |