wrm zou je dat ook willenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel boobjobsurgeries gezien die mis gingen waardoor ik dat niet zou durven.
waren e lekkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je als Ama pics van d'r tieten showt
ja wrm? accepteer gwn wat je hebtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liften. Of grotere titties. Of kleiner.
nee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kan echt geen enkele reden bedenken nee?
vind wel zielig als meisjes geen boobs hebben. Mn nichtje heeft niet dat ziet er niet mooi uitquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb zoveel boobjobsurgeries gezien die mis gingen waardoor ik dat niet zou durven.
ewa je bent jong. sws tegen die tijd hebben ze science fiction om die shit te doen, geen risico niksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wrm? accepteer gwn wat je hebt
Linkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat wil je als Ama pics van d'r tieten showt
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wrm? accepteer gwn wat je hebt
Dat betwijfel ik, na PIP implantaten debacle zijn eisen aangescherptquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:26 schreef Drug het volgende:
[..]
ewa je bent jong. sws tegen die tijd hebben ze science fiction om die shit te doen, geen risico niks
push up beha's doen wonderenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vind wel zielig als meisjes geen boobs hebben. Mn nichtje heeft niet dat ziet er niet mooi uit
Hij mag toch zelf weten of zij het niet zelf mogen weten?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:27 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?
jij hebt tog gewoon tiettiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een keer fake titties vastgehouden, voelt echt zoooo raar
ja zo kunnen we uren doorgaan hèquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:27 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom moeten anderen accepteren wat ze hebben? moeten ze toch zelf weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |