ja maar nu tochquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben meer van de ass dan van de titties.
Als je ouder wordt dan zijn titties echt gewoon uitgezakte rare auberginetjes
oh okequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik deed syndroom even na hoor niet dat je denkt dat uhhh ja uh
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er even vandoor, vrienden kwamen straks langs en ik ben vies lui aan het blowen en moet nog dingen doen
quote:
Vrouwen zijn genetisch beschadigd door eeuwenlange onderdrukking door mannen. Geef het een paar generaties, ze zullen de toekomst verbazen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lastig te begrijpen soms alleen dat vrouwvolk
Insta facebook kick sowiesoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuilding
Je bent zelf lastig te begrijpenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, lastig te begrijpen soms alleen dat vrouwvolk
Ik snap dat niet goed. Je moet juist die body rocken alsof ie je is aan komen waaien. Dat is die style.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuilding
nou zegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor vrouwen wel.Untermenschen
Vrouwen, mocro's, inteelt nageboortes. Ach.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:16 schreef xcachet het volgende:
Het zijn dan gewoon die domme vrouwen die het verpesten voor de rest.
Kun je toch beetje bij laten houden?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben meer van de ass dan van de titties.
Als je ouder wordt dan zijn titties echt gewoon uitgezakte rare auberginetjes
Doe met je mee, eet nu donutsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
tering hey eet al 3 dagen troep.
Morgen doe ik weer goed
pre-pics alvastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
ik nu pecan ijs en die shit moet op.
Morgen weer sporten.Moet ass krijgen, hangt nu allemaal
ijs met nootjes? ik snap dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
ik nu pecan ijs en die shit moet op.
Morgen weer sporten.Moet ass krijgen, hangt nu allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |