Kanjerhard gekotst, zoveel ongezonde dingen dat ik er zelfs misselijk van wordquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja toch. ga seksmuseum beetje lachen, pak bijenkorf rondje kalverstraat en fuck up some comma's, dan ff Starbucks voor hot chocolate en raspberry cheesecake, haal reep Reese bij Jamin en pak filmpje bij Pathé Munt, daarna hapje eten ja toch. Chillings zetten daar.
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel chill, het is altijd op momenten dat ik weinig geld heb
Song Festivalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog iets boeiends op tv vanavond?
HAAL ik bedank je oraalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik zou teruggaan.
murdera ik rij zo langs super dus twijfel
Nee, nooit gedaan behalve bij mezelf en dat was ja nee, niet echt bepaald beter en duurde fucking lang dus eigenlijk nee, zou er niet op vertrouwenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me btw srs wel nice! kan je een beetje bijwerken?
wil je het leren?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan behalve bij mezelf en dat was ja nee, niet echt bepaald beter en duurde fucking lang dus eigenlijk nee, zou er niet op vertrouwen
Oh, maar das wel veel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Mur kom maar naar Emmen, ken genoeg mensen.
blijf ik wel slapen, en je weet, ik ben altijd het kleine lepeltjequote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Neenee met z'n allen naar Grunn!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Oehquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijf ik wel slapen, en je weet, ik ben altijd het kleine lepeltje
ohquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
emmen is een pleurisend, jij bent dichtbij
Klopt, als we met z`n 4e zijn heten we de bromkatten.quote:
Whut.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, lepeltje in lepeltje in lepeltje in lepeltje gewoon
Forum Opties | |
---|---|