baas boven baasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow.
ik heb in totaal 35 dagen ofzo...Heb er nog over 23 en met morgen erbij 45 tot 50 uur
Aahquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef Murdera het volgende:
Ik heb ze, maar ze zijn vercracked. lang niet bij gewerkt. Ik moet zeggen ik geef nergens meer een fuck om deze tijden.
Oh echt? Chillquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crack gaat ze aankomende week bijwerken gelukkig
Haha, ik vroeg het net mega verkaptquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nu ben je een Hageneesje
Heb nog wel lekker potje knottyboy wax- en shampoo voor jou klaar staan jaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Crack gaat ze aankomende week bijwerken gelukkig
Even gedragen nou schoonheidquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog wel lekker potje knottywax- en shampoo voor jou klaar staan ja
Oke, pijn lijden it isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even gedragen nou schoonheidGewoon haak en viltnaald. Al zeg ik geen nee tegen die shampoo
Hangen die van jou al over je kont?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even gedragen nou schoonheidGewoon haak en viltnaald. Al zeg ik geen nee tegen die shampoo
pains=gains. Wel kusjes op de auwtjes erna he!quote:
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hangen die van jou al over je kont?
ja toch. ga seksmuseum beetje lachen, pak bijenkorf rondje kalverstraat en fuck up some comma's, dan ff Starbucks voor hot chocolate en raspberry cheesecake, haal reep Reese bij Jamin en pak filmpje bij Pathé Munt, daarna hapje eten ja toch. Chillings zetten daar.quote:
Wow baasquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billen
Tuurlijk, lang geen dreadjes aangeraaktquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
pains=gains. Wel kusjes op de auwtjes erna he!
[..]
Teveel slijtage helaas. nog 5 cm tot mn billen
Slimme caissieres welquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik bespaar wel vaak geld bij de AH. Ze heeft net weer 1 blikje aangeslagen i.p.v de sixpack.
Zou dr raken als dankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik bespaar wel vaak geld bij de AH. Ze heeft net weer 1 blikje aangeslagen i.p.v de sixpack.
ik zou teruggaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
lijkt me btw srs wel nice! kan je een beetje bijwerken?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, lang geen dreadjes aangeraakt
Was geen lelijk meisje.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou dr raken als dank
Paps heeft net een kratje hertog langs gebracht
Nu nog maar half kratje though
Maar je accepteert het wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet mijn idee
Kwam de gitarist mee, het is zoals het er nu uitziet gewoon een tijdelijke naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |