Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ging 1 x met 4 chickies in 1 bed slapen
D r a m a
Oke, leukquote:
Ja snap ikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, leuk.
Laatste keer dat ik er was, was voor de verbouwing en toen helft gemist. Maar was toen mega leuk en super leuke en aardige medewerkers.
Was wel kut, was toen Zwolle station aan het verbouwen was en toen dicht was, 2-3 jaar terug dan ofzo? Moesten we met bussen ofzo ergens heen sjongejongejongeduurde laaaang
Maar wil wel echt nog keer graag heenmaar wle met korting
Ik vind tieten voelen in een knuffel ofzo met vriendinnen altijd wel lekker, kan ook niet laten om dan te zeggen. Maar vinden ze volgens mij ook totaal niet ergquote:
Overheen rollenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stikte bijna tussen die meloentitties![]()
Nee het is gewoon niet zo comfortabel, ik slaap het liefst namelijk alleen met suuupahveel ruimte om te rollen en zo
jaa leukquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ikAls we keer goedkoper naar binnen kunnen dan gaan we samen
Nou lekker warmpjes toch, mr homo heeft jullie vast wel warm gehoudenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homowel goed geslapen though
Ik zal dan wel even met een verrekijker zoeken naar een blauwe twingo.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff berichten als ik IN emmen ben, kan jij zorgen dat je er NIET bent
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik met 3 andere jongens in een bed op een boot terwijl het moeilijk hard vroor. En een van die gasten was homowel goed geslapen though
Iedereen houd van tietenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind tieten voelen in een knuffel ofzo met vriendinnen altijd wel lekker, kan ook niet laten om dan te zeggen. Maar vinden ze volgens mij ook totaal niet erg![]()
Fascinerende dingen gewoonquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen houd van tietenHETRO MAN/VROUW, HOMO MAN/VROUW, IEDEREEN
Ik kan je ook gewoon een foto sturen van de Twingo midden in't centrum, makkelijkerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal dan wel even met een verrekijker zoeken naar een blauwe twingo.
Emmennnnnnnnnnn hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omgomg mag woensdag mijn rijbewijs ophalen waar zal ik dan naartoe rijdennnnn
Midden in het centrum kun je niet komen met de auto?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon een foto sturen van de Twingo midden in't centrum, makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |