Dat soort chicksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mn ex is er ook zo een geworden. Incluis foto's van dr eten posten dit dat fitgirl musclebuilding
en zij ziet er goed uit en jij bent dikquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
Niks mis met gezond worden en lekker sporten en fit worden etc. Maar moet dat elke dag met foto's van je eten, je trainingsschema, "motivational quotes" ?
Ik volg op Instagram zo`n chick (Vriendin van een maat van mij) En het is wel tof om te zien wat ze doet als ze een filmpje post waarin ze bijvoorbeeld crossfit doet of dergelijk, maar ze post 4 foto's per dag met welgeteld.
- Haar ontbijt
- Een motivational quote.
- Haar eetschema/trainingschema
- Als ze aan't trainen is.
En dan af en toe een filmpje.
Heb er heel veel respect voor juist, ik zou het niet kunnen! Maar waarom moet je dan Facebook/Instagram volspammen daarmee?
Vind dat gefluister maar engquote:
Aandacht te kort.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
Niks mis met gezond worden en lekker sporten en fit worden etc. Maar moet dat elke dag met foto's van je eten, je trainingsschema, "motivational quotes" ?
Ik volg op Instagram zo`n chick (Vriendin van een maat van mij) En het is wel tof om te zien wat ze doet als ze een filmpje post waarin ze bijvoorbeeld crossfit doet of dergelijk, maar ze post 4 foto's per dag met welgeteld.
- Haar ontbijt
Heb er heel veel respect voor juist, ik zou het niet kunnen! Maar waarom moet je dan Facebook/Instagram volspammen daarmee?
Ik ken er ook zo één. Zit je lekker op youtube chille films en video's te kijken en ik volg vooral mensen met dashcamfilms wnt leuk. Kom je van die josti's tegen die video's posten waarop je een opa rechtdoor ziet rijden of een meisje dat op de weg rijdt in plaats van op het fietspad,.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat soort chicks
- Haar ontbijt
hypocrietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook heel veel posts maken over trainen en eten en fitnessen na mijn operatie
Bereid jullie maar voor
Incl pics anders neequote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga ook heel veel posts maken over trainen en eten en fitnessen na mijn operatie
Bereid jullie maar voor
Met body pics?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bereid jullie maar voor
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
of gewoon tevreden/blij met wat ze bereikt hebben/aan het bereiken zijn
ze delen het met hun volgers.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.
Tevens kunnen foto's uit een bepaalde hoek zijn genomen, filters etc. Vind het niet meer interessant of speciaal.
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan hoef je het niet met iedereen te delen toch? Dan ben je al tevreden met je eigen resultaat.
Tevens kunnen foto's uit een bepaalde hoek zijn genomen, filters etc. Vind het niet meer interessant of speciaal.
Volgens Toto is hij wel knap.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Beetje glibberen op de pics van frass toch
Maar hij is vast zo'n ecto nerdje, altijd uitgaan van ergste om niet teleurgesteld te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |