Veel PSV-supporters afgereisd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Al die lampjes in het publiek is wel mooi.
Ik bedoelde het optreden, maar klopt beide wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de optredens, jij het topic?
quote:
Oh. Dit maakt het verhaal ineens wel buitengewoon saai. Ik eis een leuke post ter compensatie voor de teleurstelling.quote:
Dat was wel tof.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow, naakt met een wolf hologram
Als ze maar niet weer gaan zingen dat hun vader bij de SS zat, krijgen we dat gezeik weer.quote:
Nou ik vind het ook wel leuk eigenlijk. Al word ik wel erg afgeleid door alle effecten. En de gekke strepen op zijn gezicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Onnoman het volgende:
sorry mensen.. maar ik vind dit echt een goed nummer
god jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef isax het volgende:
Doet me denken aan Orlando bloom in lord of the rings.
Voor iemand die wc-brillen onderpist en het vervolgens niet opruimt kan die oorzaak heel ergens anders liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die van mij is nog steeds vochtig sinds dinsdag door hongarije
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die van mij is nog steeds vochtig sinds dinsdag door hongarije
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef isax het volgende:
Doet me denken aan Orlando bloom in lord of the rings.
Zolang het maar niet Blank-Rusland isquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Stickertje het volgende:
best een racistische naam voor dat land, wit-rusland.. heeft sylvana daar nog niks over gezegd?
Hun vader werkt op Strijp-S.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer gaan zingen dat hun vader bij de SS zat, krijgen we dat gezeik weer.
tis niet vals gezongen eigenlijkquote:
Sowieso!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]Haha
Dat we zaterdag gaan kijken blijft wel zo
Het zullen er in ieder een stuk meer zijn dan dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als we volgend jaar 2 halve finales krijgen met enkel visuals zoals dit.... bluh.
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:
Volgend jaar gaan we allemaal een stilte laten vallen in het lied.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als we volgend jaar 2 halve finales krijgen met enkel visuals zoals dit.... bluh.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik geen verstand van johIk vond het wel zuiver klinken.
heb je pus in je oor?quote:
Ik niet dat blijkt wel weer dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schrikt
dat was ook heel vals. Maar ik heb dan ook een muzikaal geschoold gehoor.
Haha, ja!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we allemaal een stilte laten vallen in het lied.
nee mangquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat was zo vals als een kraai man
Owquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Laat maar :$
Goed, een geboden rookpauze.
Goeie vraagquote:
Ik miste de lachbandquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Zijn er mensen die dit taxigebeuren ook echt grappig vinden?
ja.. ik lachte de ballen uit mijn bananenbroekquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Die Britten gaan zaterdag stemmen hoor, met z'n slaapkamerogenquote:
lag jij niet dubbel op de grond van het lachen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het niet erger dan de openingsgrapjes steeds...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Zo zuur die tralalalaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lag jij niet dubbel op de grond van het lachen?
vandaag of totaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog geen nummer gehoord waar ik die hard fan van ben
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk een pamfluit te horen. Ik ben verkocht hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor het voor het eerst, maar het is net alsof ik het al jaren ken en alsof dit al tig keer gedaan is.
FOLLOOOOOW THE ORANGE GLOWquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal is ze zeker de beste tot nu toe
Die zou hoge ogen gooien denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind hier niet zoveel aan. Wel een echt songfestivalliedje.
ik ook..quote:
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal is ze zeker de beste tot nu toe
*hierbij aansluitquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon goed gedaan.
Alleen niet mijn smaak.
Hoe haal je een optreden door autotune?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat was ook heel vals.
Ik kan het refrein dromenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dit ben ik over 5 minuten al weer vergeten
Daarom laten ze ook nog 30x zien waarop je kan stemmen straksquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Dit ben ik over 5 minuten al weer vergeten
maar nog steeds de beste van de avondquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat was ook heel vals.
Douwequote:
Commentator: Douwequote:
Beiden rukquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Commentator: Douwe
Zanger: Nicky van voorheen Westlife
Ik had ook erger verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef livelink het volgende:
Mij was beloofd dat dit heel vals zou worden, maar dat valt best mee.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij klinkt beter met zijn bandmaatjes.
Dan halen ze zijn stekker er waarschijnlijk uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij klinkt beter met zijn bandmaatjes.
Hij had ook Ronan Keating moeten laten zingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hij had Ronan Keating moeten laten schrijven
Nee, dit gaat vrijwel zeker niet kwalificeren, durf ik met vrij grote zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees dat dit toch in de finale komt, door al die domme dozen die gaan stemmen
Haha, true!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij had ook Ronan Keating moeten laten zingen
Dit preciesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat hij expres niet voluit zingt omdat het anders nog valser wordt.
Dit verwacht ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Douwe B veegt de vloer aan met al die notoire domoren die ik tot nu toe heb gehoord.
Dat doet me er aan denken dat je ook Cambuur fan bent en dat Ricky mee zou moeten doen met Genot.quote:
Meer om het eerlijk te houden. Zo'n superster tussen al dat normale voetvolk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat hij expres niet voluit zingt omdat het anders nog valser wordt.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees dat dit toch in de finale komt, door al die domme dozen die gaan stemmen
Minachting van de kijker!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook
Wat een mensonterende troep allemaal
Ookquote:
Ik ben in werkelijkheid geen Leeds fanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat je ook Cambuur fan bent en dat Ricky mee zou moeten doen met Genot.
Ik had het idee dat hij een grapje maaktequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef TheArt het volgende:
Zegt Douwe nou dat ie goed zingt? Serieus?
Gelukkig maar. Je andere 30 clubs onthouden die je 'support' is al lastig genoeg. Nog een club erbij zou teveel voor mij worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben in werkelijkheid geen Leeds fan
maar wel jammer dat die zo zijn afgegleden
eenschquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Douwe B veegt de vloer aan met al die notoire domoren die ik tot nu toe heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |