Grijs violet. Das hip.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat voor een leur haar heeft ze? Zwart? Blauw? Grijs?
enige positieve aan deze actquote:
En net als de Common Linnetsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te saai net als Douwe Bob overigens.
Lekker veilige uitspraakquote:
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letland was wel prima toch? Niet het soort act waarvoor ik kijk maar het zat prima in elkaar en hij kon zowaar zingen.
volgend jaar zit hij in de reclame van Schoonenberg Hoorcomfortquote:
Ik zit niet op fok om te worden tegengesproken. Doe ffe normaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schrikt
dat was ook heel vals
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw vindt Hovi op Quagmire lijken. Dat is het beste compliment voor hem tot nu toe.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw vindt Hovi op Quagmire lijken. Dat is het beste compliment voor hem tot nu toe.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om te worden tegengesproken. Doe ffe normaal.
Ik vond hem op Adam Lambert lijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
Israël heeft niets te zoeken op het Europese Songfestival.
Net als Australië.
Azerbaijan daarentegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
Israël heeft niets te zoeken op het Europese Songfestival.
Net als Australië.
Oh, is er daarom Hovi haat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
Dit was dat figuur die Douwe Bob gewoon stom vond
Dat je een beetje extravagant bent maakt je nog geen homo, vraag maar aan uhh.. uhh..quote:
Je weet wel dat Douwe bi-seksueel is he. Hopelijk gaat het verder goed met het huwelijk tussen hem en je moeder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef isax het volgende:
Mijn vader meld me net dat Douwe Bob hem op zijn plek heeft gezet in Amsterdam.
Ken het verhaal verder niet alleen.
Hitzlsperger? Joling?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je een beetje extravagant bent maakt je nog geen homo, vraag maar aan uhh.. uhh..
Laat maar.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Het is een van de kinderen van Bruce Willis en Demi Moore. Die hebben ook allemaal zo'n raar gezicht.
Wat zou hij vinden van Bryan Smeets?quote:
Ik ook. Stuk rustiger ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Tot nu toe vind ik het tig keer beter dan dinsdag.
Ik bedoelde Israël.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wel dat Douwe bi-seksueel is he. Hopelijk gaat het verder goed met het huwelijk tussen hem en je moeder.
Ik bedoelde de optredens, jij het topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |