Je bent zelf irrelevant gif voor dit topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Irrelevante gifjes mogen lekker achterwege gelaten worden.
Zo druk is het niet eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Irrelevante gifjes mogen lekker achterwege gelaten worden.
SOWquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf irrelevant gif voor dit topic.
wowquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoe?quote:
SAVAGEquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach dit jaar zijn ze niet vies van afkijken bij elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel leuk dat de winnaar van vorig jaar hier gewoon wordt gekopieerd
Dit een kopie van Heroes? Sorry hoor, maar dan ben je echt doofquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Inmiddels heeft het nummer al wel iets meer diepgang. DIt zou op zich best stuk gedraaid kunnen worden op de radio.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dit jaar zijn ze niet vies van afkijken bij elkaar
Dat begin wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit een kopie van Heroes? Sorry hoor, maar dan ben je echt doof
Ja duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er staat Latvia, geen Russiaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ik vind het er ook wel iets van weg hebben in de verte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
Johan kan ook optreden als sidekick van Frans Bauer, dan kunnen ze samen de polonaise doenquote:
Jan Smitquote:
Tegenwoordig wordt al snel iets als kopie genoemd als iets in dezelfde toonsoort of in hetzelfde genre valt. Ik vind het allemaal nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind het er ook wel iets van weg hebben in de verte.
Dat. Heel gave stem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Lov1 het volgende:
Mooie stem! Saai nummer maar hij kan wel zingen
Uitspraak fixen lijkt me meer een pre.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Misschien moet hij z'n broek eens fixen, hij is toch geen zwerver of wel soms
Het is warm in zo'n arena hoor en met een korte broek kom je zelden weg tenzij goddelijke kuiten zoals ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Misschien moet hij z'n broek eens fixen, hij is toch geen zwerver of wel soms
Ja maar wel van de goede soort.quote:
Ik vind het ook zeker niet slechtquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar wel van de goede soort.
Die mogen niet tijdens de wedstrijd. - DonRaja - iBennyquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar nog relevante gifjes van
tettenquote:
Alleen als het niet relevant isquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die mogen niet tijdens de wedstrijd. - DonRaja - iBenny
Goed daar heb je een puntquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is warm in zo'n arena hoor en met een korte broek kom je zelden weg tenzij goddelijke kuiten zoals ik.
Oneensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
de eerste twee zijn al minder dan alle anderen van dinsdag
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
Deze heeft bij de veiling van Circus Renz z'n slag geslagen zo te zien
Dat was het jaar ervoor..quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe mij maar die poolse jopen van vorig jaar
Oh jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe mij maar die poolse jopen van vorig jaar
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we daar nog relevante gifjes van
Als je de eerste 2 nummers van vandaag vergelijkt met die van dinsdag dan zou de show juist een gigantisch stuk beter zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
de eerste twee zijn al minder dan alle anderen van dinsdag
ah excuus.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat was het jaar ervoor..
Of had vorig jaar ook jopen?
Dit dus, mij ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
Dit klinkt me erg bekend in de oren, maar ik weet niet echt op welk nummer het dan zou moeten lijken.
begin niet gehoord zeker? Was echt valsquote:
zeker, maar het lied is veel te standaard, ik weet zeker dat ik het over een kwartiertje kan naspelen als ik er even voor ga zittenquote:
Het kan gekker. TheArt schijnt dit op Heroes te vinden lijken van vorig jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:18 schreef Mylene het volgende:
Op een of andere manier doet hij me aan Madonna denken.
More cowbells is natuurlijk wel een crossgenre spektakel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:20 schreef Sked het volgende:
Zwitserland is niet echt een muziekland volgens mij
Terechtquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sorry mensen.
Ik schaam me voor mijn land.
leuk meisje welquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sorry mensen.
Letland was wel prima toch? Niet het soort act waarvoor ik kijk maar het zat prima in elkaar en hij kon zowaar zingen.quote:
Sommige vrouwen zijn daar nu eenmaal goed in.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Lov1 het volgende:
Net zoals Maan telkens door dr knieën zakken. Helpt haar helaas niks..
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sorry mensen.
Vond de vorige de beste van de 3.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letland was wel prima toch? Niet het soort act waarvoor ik kijk maar het zat prima in elkaar en hij kon zowaar zingen.
Je moeder bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn daar nu eenmaal goed in.
Grijs violet. Das hip.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Wat voor een leur haar heeft ze? Zwart? Blauw? Grijs?
enige positieve aan deze actquote:
En net als de Common Linnetsquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te saai net als Douwe Bob overigens.
Lekker veilige uitspraakquote:
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letland was wel prima toch? Niet het soort act waarvoor ik kijk maar het zat prima in elkaar en hij kon zowaar zingen.
volgend jaar zit hij in de reclame van Schoonenberg Hoorcomfortquote:
Ik zit niet op fok om te worden tegengesproken. Doe ffe normaal.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schrikt
dat was ook heel vals
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw vindt Hovi op Quagmire lijken. Dat is het beste compliment voor hem tot nu toe.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw vindt Hovi op Quagmire lijken. Dat is het beste compliment voor hem tot nu toe.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om te worden tegengesproken. Doe ffe normaal.
Ik vond hem op Adam Lambert lijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
Israël heeft niets te zoeken op het Europese Songfestival.
Net als Australië.
Azerbaijan daarentegen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Gutmensch het volgende:
Israël heeft niets te zoeken op het Europese Songfestival.
Net als Australië.
Oh, is er daarom Hovi haat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
Dit was dat figuur die Douwe Bob gewoon stom vond
Dat je een beetje extravagant bent maakt je nog geen homo, vraag maar aan uhh.. uhh..quote:
Je weet wel dat Douwe bi-seksueel is he. Hopelijk gaat het verder goed met het huwelijk tussen hem en je moeder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:24 schreef isax het volgende:
Mijn vader meld me net dat Douwe Bob hem op zijn plek heeft gezet in Amsterdam.
Ken het verhaal verder niet alleen.
Hitzlsperger? Joling?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je een beetje extravagant bent maakt je nog geen homo, vraag maar aan uhh.. uhh..
Laat maar.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Het is een van de kinderen van Bruce Willis en Demi Moore. Die hebben ook allemaal zo'n raar gezicht.
Wat zou hij vinden van Bryan Smeets?quote:
Ik ook. Stuk rustiger ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Tot nu toe vind ik het tig keer beter dan dinsdag.
Ik bedoelde Israël.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wel dat Douwe bi-seksueel is he. Hopelijk gaat het verder goed met het huwelijk tussen hem en je moeder.
Ik bedoelde de optredens, jij het topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |