Je bent zelf irrelevant gif voor dit topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Irrelevante gifjes mogen lekker achterwege gelaten worden.
Zo druk is het niet eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
Irrelevante gifjes mogen lekker achterwege gelaten worden.
SOWquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf irrelevant gif voor dit topic.
wowquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoe?quote:
SAVAGEquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach dit jaar zijn ze niet vies van afkijken bij elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel leuk dat de winnaar van vorig jaar hier gewoon wordt gekopieerd
Dit een kopie van Heroes? Sorry hoor, maar dan ben je echt doofquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Inmiddels heeft het nummer al wel iets meer diepgang. DIt zou op zich best stuk gedraaid kunnen worden op de radio.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach dit jaar zijn ze niet vies van afkijken bij elkaar
Dat begin wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit een kopie van Heroes? Sorry hoor, maar dan ben je echt doof
Ja duidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er staat Latvia, geen Russiaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ik vind het er ook wel iets van weg hebben in de verte.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:
Johan kan ook optreden als sidekick van Frans Bauer, dan kunnen ze samen de polonaise doenquote:
Jan Smitquote:
Tegenwoordig wordt al snel iets als kopie genoemd als iets in dezelfde toonsoort of in hetzelfde genre valt. Ik vind het allemaal nogal overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind het er ook wel iets van weg hebben in de verte.
Dat. Heel gave stem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef Lov1 het volgende:
Mooie stem! Saai nummer maar hij kan wel zingen
Uitspraak fixen lijkt me meer een pre.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Misschien moet hij z'n broek eens fixen, hij is toch geen zwerver of wel soms
Het is warm in zo'n arena hoor en met een korte broek kom je zelden weg tenzij goddelijke kuiten zoals ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:15 schreef Lothiriel het volgende:
Misschien moet hij z'n broek eens fixen, hij is toch geen zwerver of wel soms
Ja maar wel van de goede soort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |