Ik had ook erger verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef livelink het volgende:
Mij was beloofd dat dit heel vals zou worden, maar dat valt best mee.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij klinkt beter met zijn bandmaatjes.
Dan halen ze zijn stekker er waarschijnlijk uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij klinkt beter met zijn bandmaatjes.
Hij had ook Ronan Keating moeten laten zingenquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hij had Ronan Keating moeten laten schrijven
Nee, dit gaat vrijwel zeker niet kwalificeren, durf ik met vrij grote zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees dat dit toch in de finale komt, door al die domme dozen die gaan stemmen
Haha, true!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij had ook Ronan Keating moeten laten zingen
Dit preciesquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat hij expres niet voluit zingt omdat het anders nog valser wordt.
Dit verwacht ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Douwe B veegt de vloer aan met al die notoire domoren die ik tot nu toe heb gehoord.
Dat doet me er aan denken dat je ook Cambuur fan bent en dat Ricky mee zou moeten doen met Genot.quote:
Meer om het eerlijk te houden. Zo'n superster tussen al dat normale voetvolk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat hij expres niet voluit zingt omdat het anders nog valser wordt.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vrees dat dit toch in de finale komt, door al die domme dozen die gaan stemmen
Minachting van de kijker!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit verwacht ik ook
Wat een mensonterende troep allemaal
Ookquote:
Ik ben in werkelijkheid geen Leeds fanquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat je ook Cambuur fan bent en dat Ricky mee zou moeten doen met Genot.
Ik had het idee dat hij een grapje maaktequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef TheArt het volgende:
Zegt Douwe nou dat ie goed zingt? Serieus?
Gelukkig maar. Je andere 30 clubs onthouden die je 'support' is al lastig genoeg. Nog een club erbij zou teveel voor mij worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben in werkelijkheid geen Leeds fan
maar wel jammer dat die zo zijn afgegleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |