Veel PSV-supporters afgereisd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
Al die lampjes in het publiek is wel mooi.
Ik bedoelde het optreden, maar klopt beide wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de optredens, jij het topic?
quote:
Oh. Dit maakt het verhaal ineens wel buitengewoon saai. Ik eis een leuke post ter compensatie voor de teleurstelling.quote:
Dat was wel tof.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow, naakt met een wolf hologram
Als ze maar niet weer gaan zingen dat hun vader bij de SS zat, krijgen we dat gezeik weer.quote:
Nou ik vind het ook wel leuk eigenlijk. Al word ik wel erg afgeleid door alle effecten. En de gekke strepen op zijn gezicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:28 schreef Onnoman het volgende:
sorry mensen.. maar ik vind dit echt een goed nummer
god jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef isax het volgende:
Doet me denken aan Orlando bloom in lord of the rings.
Voor iemand die wc-brillen onderpist en het vervolgens niet opruimt kan die oorzaak heel ergens anders liggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die van mij is nog steeds vochtig sinds dinsdag door hongarije
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die van mij is nog steeds vochtig sinds dinsdag door hongarije
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef isax het volgende:
Doet me denken aan Orlando bloom in lord of the rings.
Zolang het maar niet Blank-Rusland isquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Stickertje het volgende:
best een racistische naam voor dat land, wit-rusland.. heeft sylvana daar nog niks over gezegd?
Hun vader werkt op Strijp-S.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer gaan zingen dat hun vader bij de SS zat, krijgen we dat gezeik weer.
tis niet vals gezongen eigenlijkquote:
Sowieso!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]Haha
Dat we zaterdag gaan kijken blijft wel zo
Het zullen er in ieder een stuk meer zijn dan dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als we volgend jaar 2 halve finales krijgen met enkel visuals zoals dit.... bluh.
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:
Volgend jaar gaan we allemaal een stilte laten vallen in het lied.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Als we volgend jaar 2 halve finales krijgen met enkel visuals zoals dit.... bluh.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik geen verstand van johIk vond het wel zuiver klinken.
heb je pus in je oor?quote:
Ik niet dat blijkt wel weer dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schrikt
dat was ook heel vals. Maar ik heb dan ook een muzikaal geschoold gehoor.
Haha, ja!quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan we allemaal een stilte laten vallen in het lied.
nee mangquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat was zo vals als een kraai man
Owquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maakte een grap. Laat maar :$
Goed, een geboden rookpauze.
Goeie vraagquote:
Ik miste de lachbandquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Zijn er mensen die dit taxigebeuren ook echt grappig vinden?
ja.. ik lachte de ballen uit mijn bananenbroekquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Die Britten gaan zaterdag stemmen hoor, met z'n slaapkamerogenquote:
lag jij niet dubbel op de grond van het lachen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het niet erger dan de openingsgrapjes steeds...quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef tralalala het volgende:
Zo zuur die tralalalaquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
lag jij niet dubbel op de grond van het lachen?
vandaag of totaalquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog geen nummer gehoord waar ik die hard fan van ben
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk een pamfluit te horen. Ik ben verkocht hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor het voor het eerst, maar het is net alsof ik het al jaren ken en alsof dit al tig keer gedaan is.
FOLLOOOOOW THE ORANGE GLOWquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal is ze zeker de beste tot nu toe
Die zou hoge ogen gooien denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt omdat Danny Vera niet aanwezig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind hier niet zoveel aan. Wel een echt songfestivalliedje.
ik ook..quote:
nee hoor, haal dat optreden dioor autotune en je schriktquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal is ze zeker de beste tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |